abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183806687
Oh ik mag bij sacre aansluiten lees ik wel :@ Slapen snachts gaat hier echt nog steeds heel erg goed *klopt af* Tjah overdag dan alleen maar hazeslaapjes; maar ik teken er voor hoor :+

Nou wendag ging helemaal super :D Om 9u hem gedropt; intake gesprek gehad en rondleiding en om 12u weer gaan ophalen. HIj had zijn flesje niet helemaal op en ze had hem wel in bedje gelegd; maar hij was zo met zo'n grote ogen aan het rondkijken in het bedje dat ze het eigenlijk maar zielig vond en hem er snel weer heeft uit gehaald :D We kwamen om 12u ook aan en de begeleidster had hem op haar armen terwijl hij wat aan het dutten was O+ Hij had het super goed gedaan en ze zagen dat ik binnenkort jarig ben dus hadden ze ook nog iets voor mij geknutseld mnoohhh; ik schoot een beetje vol haha.
En er zitten 2 kindjes van vrienden van ons; dus die kenden Tijn ook en kwamen heel enthousiast naar ons toegelopen en gingen wel even een flesje geven :D Komt helemaal goed dus :D
Overigens is hij nu wel zo extreem moe dat ik hem nu wel maar even te bed heb gelegd en hij is nu al ruim een half uur aan het slapen zonder ook maar iets van gejengel. Volgens mij was hij onder de indruk van alles :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_183806963
Haha Sacre O+ lekker van genieten hoor!

Ondertussen in huize Aure
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vriendin van mij heeft net lunch gebracht en elke keer als ie even wakker is haal ik snel wat te drinken :D Verder is Jip voor een koortsige baby best okay. Als hij wakker is kunnen er zelfs lachjes vanaf en hij kan zichzelf wel 10 minuten entertainen zonder op mij te plakken, kan ik in ieder geval ook gewoon naar de wc :P . Oh en hij drinkt heel veel dus dat is ook wel fijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aure op 18-12-2018 14:07:07 ]
pi_183807009
Ellie, gefeliciteerd met Kees! O+

Aure, beterschap voor Jip. Fijn dat je er voor hem kunt zijn en dat hij goed drinkt.

Echt Spees, die ogen van Ollie *;

Ik vind al die verschillende leeftijden zo leuk. De minibaby's en dan de grotere baby's en dan tot de conclusie komen dat jouw baby dus ook bij de grotere baby's hoort, stop de tijd!

Priem, fijn dat het goed ging. Ben jij je uren ook goed doorgekomen zonder baby? Was het erg wennen?
pi_183807297
Priem, wat fijn dat het wennen zo goed is gegaan! Nog even lekker door tukken Tijn! Ik moet M ook nog even officieel gaan aanmelden.

Aure, beterschap voor de kleine. Arm gupje.

Nog gefeliciteerd voor banaan en PKM. Wat een heerlijk ventje is het!

Sillie, jouw spekkie O+

Wolken, wat balen dat je schildklierwaarden niet op orde waren. Hopelijk gaat het snel beter! En die opa! Ik weet niet wat ik had gedaan als mij zoiets overkomen was.

Duman, ik blijf het zeggen, wat een heerlijk ventje O+ 9 maanden al weer!

Fleur, wat zit hij er mooi bij O+

Juul, jij zal het niet koud hebben gehad! Mooi koppie!

Spees, tof pakje heeft hij aan!

---
Wij hadden gewoon een rolbaby en een doorslaapbaby!!! Ik weet niet wat me overkomt. Het rollen was ook niet per ongeluk. Hij deed het 4x achter elkaar en 2 staan er op film O+
En qua slaaps: 21.00, 04.00, 07.30
Die onderbreking om 4 uur was voor mama's borsten heel erg fijn :') Wij lagen er ook om 9 uur al in omdat we beide niet helemaal fit zijn. Manlief heeft van 21.00-07.00 uur kunnen slapen. Hopelijk knapt hij wat op want we gaan vrijdag tot maandag naar CP met M en vrienden.

En... Wij kregen gisteren het prachtige album binnen van onze fotograaf. Zwangerschap, bevalling en new-born in één. Ik ben zoooo blij O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183807766
Oké oké fokwet. Ik zal mijn berichten een volgende keer wat minder jompelig opstellen.

Ongesteld :'( Als ik iets niet gemist heb.. Nu snap ik waarom mijn keizersnedewond zo jeukte de afgelopen twee dagen.
pi_183808228
Prachtig peace O+
pi_183808411
Oohh Peace waaaawwww wat een ongelooflijk mooie foto's O+ Ik kan me voorstellen dat je heel blij bent met het album :D
en bah voor de rode klats huuu... :X Daar kijk ik ook echt niet naar uit tbh :')

duman je kerstfoto's mnohhh wat een heerlijk jong heb je daar :D O+

Sticker voor Aure ;( Gelukkig af en toe wel een blije sticker dan O+ Lekker knuffelen dan maar :Y

labellefleur oh een echt mannetje al zeg; heerlijk *;

exode haha die eerste foto :D Blije :D

spees; lekker ingepakt :P Ik herken de hang-loose hehe ;)

En malteser ja de uren goed doorgekomen! Mijn vriend had ook vrij genomen want ik wist niet hoe emotioneel ik eventueel zou zijn bij achterlaten, maar ik had er eigenlijk helemaal geen moeite mee :) Even boodschappen gedaan. Een mooie lange wandeling gemaakt samen, met hond, en ondertussen kerstkaartjes rond gebracht. Daarna even op de koffie bij oma en toen was het alweer 12u; dus het ging eigenlijk super snel :7

Nou hij is hier nog steeds flink aan het slapen; al 2u na elkaar in zijn bedje momenteel. Ik heb gewoon 2 wasjes; verse soep gemaakt en ga nu kraamcadeautjes maken voor de babyborrel zaterdag (tule zakjes met blauw/witte fopspeen-snoepjes en zakje met gewone snoepjes voor de kindjes; met zijn naam en geboortedatum aan vast) :+

Oja ik doe ook nog even mee natuurlijk
Blij ! :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_183809338
Knappe U al 9 maanden O+ Ik vind die donkere ogen ook echt prachtig.

Aure met een zieke plakbaby. Hopelijk voelt hij zich snel weer wat beter. Leuke trui trouwens!
SPOILER
De rozijneneter van Fleur O+ Het lijkt me heerlijk als ze rechtop kunnen zitten.

Exode, wat kijkt ze super hyper blij *O* En als ik dat zo zie zie vind ik het wel een beetje jammer dat ik geen meisje heb, die hebben veel leukere kleren....

Wat heeft Ollie een hip retro pakje aan! Ik ben benieuwd of er in comfort voor die kleintjes verschil in zit.

Goed om te horen dat de wendag zo prettig ging Priem! Dat geeft meteen een hoop vertrouwen.

Wat een schitterende foto's Peace! Toch wel tevreden met de "gedwongen" fotograaf denk ik? Hier toch wel spijt dat wij geen geboortefotograaf hebben genomen als ik dit zo zie.

Bikkel heeft mijn verkoudheid over genomen helaas maar slaapt wel redelijk veel / goed. Wel max 3 uurtjes maar dat is prima.

Wij hebben bij de geboorte van een kennis een stek gekregen van een eik. Dat noemen ze dan een geboorteboom en met een hele omschrijving erbij van "geplant in 2017 en ontkiemd in 2018 en dat Bikkel maar mag opgroeien als grote, sterke eik bla bla bla" Voor mij het aller mooiste en dierbaarste cadeau wat we hebben gehad ook met wat er allemaal is gebeurd voorafgaande aan het ontstaan van Bikkel. Hij stond nog in een pot en we waren nog aan het kijken voor een mooi plekje omdat het best een grote boom zou gaan worden. Helaas in verleden tijd. Mijn schoonvader dacht dat het onkruid was en heeft gisteren het stekje uit de pot getrokken en weg gegooid :'( . Ik ben al de hele dag helemaal over de zeik en aan het janken. Laten we het maar houden op een combinatie van hormonen, de griep en schildklierproblemen. En de beste man heeft alleen maar willen helpen dus boos kan ik ook niet worden. Maar man o man, wat is het kut.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_183809543
Spees, dat pakje op de tweede foto, cool! Niet zo cool als O+ Ollie O+ zelf natuurlijk, maar toch! Waar is 't van? :)

Priem, wat tof dat het wennen zo goed ging! *O*
Ik krijg acuut buikpijn & waterlanders als ik zelfs maar aan een kvd voor Günther dénk, dus dat doen we nog maar even niet :')
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 18 december 2018 @ 16:11:57 #135
319308 Tink89
To live is to dance
pi_183809603
Ah Wolken, daar zou ik ook om janken hoor, wat zonde! -O-

Wij komen net met prul van de huisarts met een verwijzing naar de kinderarts op zak. De combinatie van amper aankomen, heel vaak kleine beetjes drinken, huilen zodra we haar wegleggen, steeds de hik hebben, veel kokhalzen en slikken en het steeds slechter slapen maken dat ik vreesde voor verborgen reflux en de arts is het daarmee eens. Nu dus leefregels toepassen en door naar de kinderarts.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_183809614
Och Wolken, wat sneu! Niet meer uit het vuilnis te plukken? -O-
Let me see you stripped down to the bone
pi_183813204
Ik kom hier nog even uitzwaaien! Kees is vandaag 1 geworden! w/ O+
En dat hebben we gevierd met 39,5 koorts van een toch niet overgaande oorontsteking en een nieuwe antibiotica kuur :{ Gelukkig zouden we het zaterdag pas echt vieren, denk dat hij dan wel weer opgeknapt is.

Tot in het dreumes topic allemaal!
  dinsdag 18 december 2018 @ 18:36:27 #138
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_183813205
Priem en Peaceful O+ jullie jochies O+

Pakje van Ollie is van 4FF! Wolken ik weet niet helemaal wat je bedoelde met het comfort :D misschien omdat ie er een beetje dik in uitpuilt hahaha, maar het zit volgens mij heel lekker, die stof van 4FF is stevig maar wel heel stretchy.

Balen van die stek!
pi_183813461
Gefeliciteerd Ellie! En natuurlijk ook de dreumesjes die ik heb gemist afgelopen dagen :@

Oh wolken, dat zou ik ook heel erg vinden :*

En verder zag ik hele mooie baby’tjes O+ maar is er niets blijven hangen na de eerste drie dagen werken. Maar nu eerst vakantie en mijn kleine toffe meisje heeft het super gedaan..

SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door Loj op 18-12-2018 23:12:07 ]
pi_183813662
Gefeliciteerd en beterschap ellie! *O* :*

Ook nog gefeliciteerd *O* voor Banaan en beterschap voor het sneutje van Aure. :*

Welpje is alweer 12 weken! :o Ik vind het veel te hard gaan. Over 3 weken ga ik weer aan het werk, maar omdat mijn laatste 2 vrije weken dus in de kerstvakantie vallen, met alle drukte van dien, zijn de laatste rustige dagen met alleen Welpje en mij deze week al. ;( Dat samen op de bank onder een dekentje cocoonen ga ik wel missen hoor.

SPOILER
pi_183814610
Juul was vanavond boos, heel boos want de 6 hapjes pompoen waren op....morgen proberen we wortel, ben benieuwd!

Ik lees nu elke avond na de fles 'De kleine mol' voor, dat deed ik bij B ook altijd. En Juul moet er net zo hard om lachen. Zo grappig, ze heeft natuurlijk geen idee maar als ik het boek pak, gaat ze al lachen. En B komt er steeds bijzitten en moet ook nog steeds grinniken.

Loj, weer werken, hoe gaat dat? Zal wel even tegenvallen?
  dinsdag 18 december 2018 @ 19:48:52 #142
342418 VKV
Plausibel
pi_183814620
Peace, rollen, wat tof! Ik stond van de week ook te juichen boven baby toen hij ineens een rol deed :P
Prachtig album heb je. Ennuh, ongesteld zijn is niet leuk, maar je lichaam doet het in ieder geval maar mooi weer na de bevalling :)

Wat ontzettend balen Wolken!

Ellie, gefeliciteerd! Jammer dat de kleine zo ziek is, maar toch wel een mijlpaal om te vieren! Hopelijk is hij er van het weekend dan beter aan toe.

Luna, gaat hard ineens hè? Hoeveel dagen ga je straks werken?

Awhhh wat een leuke schattige baby's allemaal hier! O+

Mijn eerste bijdrage:
SPOILER
Sinds een paar dagen hier (vermoedelijk) tandjesleed. Meneer is zeer aanhankelijk, kwijlt ineens heel erg veel en lijkt ook pijn te hebben. Hij wil overal op bijten. We zien het nog niet echt aan z'n tandvlees, maar de symptomen lijken er wel te zijn.

Donderdagochtend wenochtend op het kdv, daar mag hij vanaf januari elke week een dag heen. Ben eigenlijk wel heel benieuwd naar hoe het gaat en kijk stiekem uit naar aanstaande donderdag even een ochtendje "vrij" :P
  dinsdag 18 december 2018 @ 20:22:33 #143
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_183815609
Ooh jongens als jullie me zoeken, ik ben een plasje O+ O+

Die oortjes zitten vrij ongelukkig door de muts, maar ‘maakt’ ook wel een soort de foto :')
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_183817268
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 19:48 schreef VKV het volgende:
Luna, gaat hard ineens hè? Hoeveel dagen ga je straks werken?
24 uur verdeeld over afwisselend 4 en 5 dagen. Hetzelfde als ik hiervoor ook al werkte.
  dinsdag 18 december 2018 @ 21:40:17 #145
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_183817614
Oh ja! ik moet niet vergeten een kerstfoto te maken.
Ik heb ook van die kaartjes :') maar vergeet het alsnog.
Of iig, ik vergeet een foto + kaartje te maken :P maak verder wel elke dag hele lelijke foto's natuurlijk.

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 13:13 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Jij geniet er wel van om het in te wrijven he ;)

Begint op te vallen :6 :P
Sorry, ik zal niet meer zeggen dat ik sinds week 2 geen gebroken nacht heb gehad.
En in week 1 ook eigenlijk niet, vriend deed alles.

Grapje he, grapje.
Heb bij mijn dochter wel mijn portie gehad :P
  dinsdag 18 december 2018 @ 22:08:59 #146
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_183818418
Foto is gemaakt op het kdv; ik heb dat soort kaartjes ook maar liggen ongebruikt in de kast. :')
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_183819897
Gave foto Nouk! En ik heb al 1 kaartje gebruikt, van de drie setjes die ik heb liggen _O-

Leuk om jouw baby te zien VKV!

Heel herkenbaar Luna! Stop de tijd!

Werken was ergens weer heel erg wennen, maar ergens ook weer heel normaal. Ook wel weer leuk, maar ik mis mijn kids wel. Gelukkig gaan we vrijdag al op vakantie en dan heb ik alle tijd voor ze... Hopelijk doet Li het ook goed daar :)

Oh en mijn bijdrage doet het ;)
pi_183822305
Wat een schatje Nouk O+ Shirtjesboks met M!

Lief al jullie reacties op ons album O+ Ik blijf hem elke keer weer open slaan. Het helpt mij ook enorm om het plaatje van de bevalling compleet te maken en ik vind het prachtig om de emoties van die dag terug te zien op onze gezichten.

Nog even een nachtelijke vrouwenvraag, even in spoiler ivm vies.
SPOILER
pi_183822357
Ik herken het eigenlijk niet Peacefulll
pi_183822537
Voor mij ook niet peacefull.

En gefeliciteerd nog Elliebell! Veel plezier zaterdag. En tot morgen in het dreumestopic! :o

Nouk: wat een leuke baby! Lief, zacht gezichtje. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')