In deze zijn we het eens met elkaar...quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:02 schreef Yaksa het volgende:
Ik snap Lotus helemaal, Mike ligt wel de hele dag te knuffelen en zo.
En nu ineens doen alsof Lotus niet bestaat.
Daaaaag. Waarom dan dat gedrag overdag wel en 's avonds niet.
Dan moet Mike ook bij nee blijven ..hij zoekt haar net zo op als zij hem...quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Daar is hij dus duidelijk in.
Hij wilt niet iedere keer bij haar slapen. En ze hadden afgesproken als hij nee zei dat ze er niet over door zou blijven gaan.
En dat doet ze nu dus weer.
Madam is gewoon beledigd dat iemand nee durft te zeggen terwijl hij in haar bed wordt uitgenodigd. Hoe durf je nee te zeggen tegen Lotus, vindt zij
Kortom ze zijn beiden raar ...quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:06 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Klopt.
Ik vind Mike maar een vreemde kerel met zijn dubbele signalen.
En Lotus vind ik raar omdat zij zichzelf aan blijft bieden.
Hij wilt ook wel 'iets' met haar. Met het nee zeggen bedoel ik puur het bij haar in bed kruipen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Dan moet Mike ook bij nee blijven ..hij zoekt haar net zo op als zij hem...
Maar ze maken wel TV op deze manier.quote:
Boeiuhquote:Op zaterdag 15 december 2018 01:31 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maar ze maken wel TV op deze manier.
En de redactie kan er alle kanten mee op, leuk knip en plakwerk voor de uitzendingen.
Iets met Mike bespreken...quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar denkt Mike blijkbaar anders over en dat hebben ze samen besproken. Ze zet zich met dit gedrag aardig voor schut.Ze hebben net wat samen.
Urenlange fluistersessies in bed. Als Lotus het gevoel heeft niet iets met Mike te kunnen bespreken, zou ze dat niet doen, neem ik aan.quote:
Mike zijn bed. Hij heeft vast kussens onder zijn dekbed gestoptquote:Op zaterdag 15 december 2018 01:34 schreef onpartijdigert het volgende:
maar goed, na wat "tv maken", zijn lotus en mike nu beide van de streams af, en kunnen ze doen waar ze zin aan hebben.
ineens de streams op slapende hiske...
over boeie gesproken
gitaar bedoel jequote:Op zaterdag 15 december 2018 01:33 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Stem die cello eens, hij klinkt vals.
Dus naast Specsavers heb je nu ook al Schoonenberg nodig.quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:33 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Stem die cello eens, hij klinkt vals.
Dat is Erik toch?..Gezien dat gat/hol ernaast van die neanderthaler Adriaan...quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mike zijn bed. Hij heeft vast kussens onder zijn dekbed gestopt
[ afbeelding ]
wat ik net op de tv uitzending zag .. is het allang gebeurdquote:Op zaterdag 15 december 2018 00:58 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Lotus wil Mike al 2 maanden neuken maar Mike houd zich sterk.
De mensen die de uitzendingen kijken zijn de mensen die er toe doen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wie kijkt er nu nog uitzendingen
Kijk jij?quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:39 schreef Yaksa het volgende:
[..]
De mensen die de uitzendingen kijken zijn de mensen die er toe doen.
Niet die paar duizend mensen die de streams volgen.
Daar verdiend Talpa geen ene cent aan, sterker nog, dat kost hun alleen maar geld.
De hoofdinkomsten komen van de reclameblokken rondom de uitzending.
En zolang de kijkcijfers en het marktaandeel zo blijven zoals nu ziet het er rooskleurig uit en gaan ze nog lang niet stoppen met Utopia.
Nog nooit een gitaar gezien die je met een strijkstok tot leven moet wekken.quote:Op zaterdag 15 december 2018 01:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dus naast Specsavers heb je nu ook al Schoonenberg nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |