abonnement Unibet Coolblue
pi_183736319
hoi met wat spannende muziek erbij, een potje russisch roulette,

muziek op Facebook :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de prijs vanavond is echt enormmmmmm, 10 miljoen euro, in cash

oke zijn jullie klaar? 7 hulzenkamers, 1 kogel

draaaaaaaaaaaai draaaaaaai draaaaaai

stilstand

klaar? :) wat zijn je laatste woorden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke als je dit leest ben je nu aaardig rijk, wat ga je dit weekend doen? :)
  vrijdag 14 december 2018 @ 23:44:43 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183736623
Leuk bedacht. 2x klik, toen pang
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 14 december 2018 @ 23:44:59 #3
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_183736633
Stop met lsd of neem je medicijnen weer TS!
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
pi_183736664
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 23:44 schreef LXIV het volgende:
Leuk bedacht. 2x klik, toen pang
bestaat niet want als je nu dood zou zijn kan je ook niet meer antwoorden
pi_183736696
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 23:44 schreef VleesLollie het volgende:
Stop met lsd of neem je medicijnen weer TS!
lsd is feitelijk niets meer dan een soort van tijdelijke boost voor je neurotransmitters, heb het wel eens gedaan maar vind nuchter zijn ook ideaal :) meer klaar voor gevaar enzo ,, Nuchter = ready to go

ik vind juist dat mensen die een nickname nemen zoals jij medicatie moeten, en dan graag ook verplicht
  zaterdag 15 december 2018 @ 00:43:20 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_183737872
Knal. Nu kom ik spoken op fok want iemand moet dat tuig hier in bedwang blijven houden. Die noodzaak gaat door mijn dood niet veranderen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')