Iemand die zelf geen aandacht kan verdelen, gaat nog een leuke toekomst worden tussen jou en hem. Je maakt op mij geen hele stabiele indruk, vrijdag was het een klootzak etc. en nu ga je gewoon kijken wat het wordt.quote:Op maandag 17 december 2018 11:25 schreef Sjalala90 het volgende:
Even kort samengevat: hij heeft idd een hele drukke hectische week gehad, is erg toe aan rust en vakantie. Dat hij z'n hele leven al een ramp is met z'n aandacht verdelen.
Want iedere man liegt?quote:Op maandag 17 december 2018 12:36 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Zelfde als het daten, hij zegt het dus het is niet waar. LOL
Daar zit ik nu ook sterk over na te denken. Heb hem om die reden ook nog niet teruggemaild / bericht gestuurd. Ik ga sowieso door met mijn leven, dat deed ik al (al had ik het vorige week ff te kwaad) en de komende tijd staan er veel leuke dingen op het programma. Dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 17 december 2018 13:46 schreef Postbus100 het volgende:
Je kan het ook doen als Marnix (van BZV): niet hèm afwijzen, maar wel zijn issues afwijzen. Een grens voor jezelf trekken en zeggen: prima als jij nog wat in de knoop zit met jezelf, maar ga daar eerst maar eens aan werken. (word eerst gelukkig met jezelf). En dan kan je daarna altijd nog kijken hoe of wat.
En dan zelf ook gewoon doorgaan met je leven. Of wil je hem wel met al zijn issues? En steeds weer die onzekerheid? Want die issues zijn er gewoon, hoor, zelfs als je net doet of je ze niet ziet.
Ik snap wat je bedoelt! Dat is voor mij dus ook de grote vraag. Kan ik wel met iemand zijn die moeilijk plant én z'n aandacht lastig kan verdelen?quote:Op maandag 17 december 2018 13:04 schreef Jardis het volgende:
[..]
Iemand die zelf geen aandacht kan verdelen, gaat nog een leuke toekomst worden tussen jou en hem. Je maakt op mij geen hele stabiele indruk, vrijdag was het een klootzak etc. en nu ga je gewoon kijken wat het wordt.
Ik bedoel het niet vervelend, maar vanaf mijn PC'tje gezien verwacht ik nog een hoofdpijn affaire aankomen.
Doe jij jezelf goed hieraan is mijn vraag?
Ook al ken ik je niet, ik gun je het beste hoor.
Ik heb ook wel eens een hectische week. Maar daardoor heb ik nog wel prioriteiten. Hij ook, en jij was een week lang onder alles geschoven. Doe met dit feit wat je wilt.
Nee, maar ook niet iedere man spreekt de waarheid. Oftewel, je weet het niet, maar doet wel alsof je het nu weet.quote:
Nee, maar er is niks veranderd ten opzichte van eerst. Hij heeft nu twee keer gezegd dat hij het druk heeft, maar je gelooft hem de eerste keer niet echt en nu wel. Daar is verder niets veranderd qua zijn gedrag, hij herhaalt gewoon wat hij al eerder heeft gezegd. Ik zou niet weten waarom je dat nu dan opeens wel gelooft en eerder niet.quote:
Je hebt gelijk vind ik maar de vraag is nu of deze jongen oprecht is of niet.quote:Op maandag 17 december 2018 15:08 schreef Walkman01 het volgende:
Reacties in dit topic hebben me echt ah lachen gemaakt. Wat maakt het uit als TS wat meer moeite moet doen dan ze gewend is. Niet alles in het leven komt je aangewaaid hoor zelf niet als je een prinses bent laat staan ts. Als ts het de moeite waard vind gewoon doen en anders huppel je naar de volgende die alles doet zoals het hoort. Leven is heel makkelijk mensen maken het moeilijk. Zolang vriend van ts maar oprecht is vind ik en geen spelletje speelt. Je kunt het ook anders bekijken. Hoeveel mensen spelen tegenwoordig een spel als het op daten aankomt en doen alles zoals het hoort puur om de ander te pleasen en aan de haak te slaan en als het zover is dat je een relatie hebt een hele andere kant te zien krijgt. Beter oprecht en puur met fouten dan zoals het hoort maar onecht zijn.
Daar hebben wij allemaal niks mee te maken yasmina.quote:Op maandag 17 december 2018 15:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk vind ik maar de vraag is nu of deze jongen oprecht is of niet.
Gewoon Yasmin23 is ook goed.quote:Op maandag 17 december 2018 15:13 schreef Walkman01 het volgende:
[..]
Daar hebben wij allemaal niks mee te maken yasmina.
Time will tell. De vraag is of ze de gok wil nemen. Kennelijk wel.quote:Op maandag 17 december 2018 15:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk vind ik maar de vraag is nu of deze jongen oprecht is of niet.
Heb een beetje het idee doordat het eigenlijk zo makkelijk is om andere dates te regelen dat men de ander niet meer zoveel kansen wilt geven. Zo snel opgeeft en zegt next. Maar hoe ging dat dan voor het gemak van online daten?quote:Op maandag 17 december 2018 15:25 schreef Elpis het volgende:
[..]
Time will tell. De vraag is of ze de gok wil nemen. Kennelijk wel.
Gewoon de week erop weer op stap gaan.quote:Op maandag 17 december 2018 15:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb een beetje het idee doordat het eigenlijk zo makkelijk is om andere dates te regelen dat men de ander niet meer zoveel kansen wilt geven. Zo snel opgeeft en zegt next. Maar hoe ging dat dan voor het gemak van online daten?
Moet jij wel relatie advies geven?quote:Op maandag 17 december 2018 15:34 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Gewoon de week erop weer op stap gaan.
Waarom niet?quote:Op maandag 17 december 2018 15:38 schreef Halimede het volgende:
[..]
Moet jij wel relatie advies geven?
Ja das nou net mijn punt. Zon wegwerpcultuur.quote:Op maandag 17 december 2018 15:34 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Gewoon de week erop weer op stap gaan.
Dat was vroeger niet anders hoor.quote:Op maandag 17 december 2018 15:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja das nou net mijn punt. Zon wegwerpcultuur.
Dan ging je gewoon weer uit?quote:Op maandag 17 december 2018 15:43 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Dat was vroeger niet anders hoor.
Hij stuurde idd een uitgebreide mail terug, en ik heb veel ervaring met veel verschillende soorten mannen. Mijn ex loog aan de lopende band, ik heb alle smoesjes en loze beloftes voorbij horen komen.quote:Op maandag 17 december 2018 15:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind jullie wel streng hoor![]()
Het zou kunnen dat hij haar wel leuk vindt maar niet zo hoteldebotel dat zij op dit moment prioriteit nummer 1 is? Das opzich niet zo vreemd toch als je elkaar pas net kent. En wie klopt het wel wat in de mail staat. Hij heeft wel een uitgebreide mail terug gestuurd toch?
Ik hoop voor je dat het gewoon een leuke gast is. Als die dat niet is heb je het tenminste geprobeerd.quote:Op maandag 17 december 2018 15:46 schreef Sjalala90 het volgende:
[..]
Hij stuurde idd een uitgebreide mail terug, en ik heb veel ervaring met veel verschillende soorten mannen. Mijn ex loog aan de lopende band, ik heb alle smoesjes en loze beloftes voorbij horen komen.
Deze kwam oprecht over, irl, want in berichten kun je dat niet afleiden. Dat heb ik niet snel bij iemand, ik voelde me ook op m'n gemak bij hem. Meteen al. Dat heb ik nog nooit gehad bij een man, niet zo snel al.
Nu ben ik niet zo naief om te denken dat wat ik voel ook schroomt met wat er werkelijk is. Dat valt te bezien. We kennen elkaar idd net pas, en ik vind het de moeite waard hier iets meer energie in te steken dan andere mannen die ik gedate heb.
Ik ben snel klaar met iemand, dus wat mijn gevoel bij deze is laat ik even leiden. Wie weet is dat volgende maand wel totaal anders. Geen idee!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |