abonnement Unibet Coolblue
pi_183721194
De directie van ons bedrijf heeft een campagne bedacht in de vorm van een groot prikbord naast de receptie. Met als grote titel daarboven: schrijf hier je kerstgedachte voor je collega.
Dat is leuk, geniaal bedacht en het kweekt een familiaire (moeilijk woord) band.

Maar er hangt ook een briefje over mij: Een boer is genoeg, maar een tweede, derde en vierde zijn snel teveel. Natuurlijk staat er geen afzender bij, maar ik verdenk de directie. En dat hangt naast de receptie!

Klacht geeft klacht bij mij. ;(
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_183721229
Het is mij niet duidelijk of het nou een prikbord of een opschrijfbord is, TS. Kun je dat specificeren?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_183721230
"ik hoop dat de directie dit jaar dan eindelijk in aanmerking komt voor de geslachtsverandering"
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 10:10:48 #4
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_183721248
Hang een briefje op dat de baas een lul is en vreemd gaat met de secretaresse.
En een ander briefje met GTWV
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_183721420
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 10:10 schreef Plompzakker het volgende:
Hang een briefje op dat de baas een lul is en vreemd gaat met de secretaresse.
En een ander briefje met GTWV
Misschien wat rigoureus maar ach een leuke grap kun je wel uithalen ja
pi_183721428
Doelt de anonieme briefjesschrijver erop dat je een boer bent, of dat je teveel boeren laat ?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_183721447
TS heeft een baas, dus TS is een hont.
pi_183812470
Zojuist is het kerstdiner bij mijn werkgever begonnen. Iedereen komt daar bij elkaar om elkaars zelfgemaakte eten op te eten en te lachen en te drinken met elkaar alsof iedereen één grote beste familie is om vervolgens de dag daarna elkaar weer uit te schelden. Pampa jere gelukkig ga ik er niet naar toe, heb wel wat beters te doen (bijvoorbeeld op FOK!) zitten of thuis lekker zelf dinertje maken, Netflixje pakken noem maar op. Zogenaamd gezellig doen, ik maak het op mijn manier gezellig voor mij zelf! _O- _O- _O-
pi_183826431
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 18:00 schreef stokj het volgende:
Zojuist is het kerstdiner bij mijn werkgever begonnen. Iedereen komt daar bij elkaar om elkaars zelfgemaakte eten op te eten en te lachen en te drinken met elkaar alsof iedereen één grote beste familie is om vervolgens de dag daarna elkaar weer uit te schelden. Pampa jere gelukkig ga ik er niet naar toe, heb wel wat beters te doen (bijvoorbeeld op FOK!) zitten of thuis lekker zelf dinertje maken, Netflixje pakken noem maar op. Zogenaamd gezellig doen, ik maak het op mijn manier gezellig voor mij zelf! _O- _O- _O-
_O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')