Grote triples verhaaltjequote:Op donderdag 13 december 2018 22:26 schreef Zorro het volgende:
Dat heeft Aston bij de BDO nog nooit ook maar bij benadering gegooid. Ik verdenk belchinezen.
gloeiend madquote:Op donderdag 13 december 2018 22:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Dit slaat nergens op.
Rot op met die vrouwen
Schaken.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
T is natuurlijk ook gek dat een vrouw echt minder zou zijn dan een man hierin. Als er nou echt een sport is waarin vrouwen niet voor mannen hoeven onder te doen..
Nee, dan kijk ik wel naar de postgeschiedenis van haags_kwartiertje.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:26 schreef wimderon het volgende:
Gaan jullie ook 'De geschiedenis van comedy' kijken?
MET WAT VOOR GEVOEL STAAT DUBBELDEKKER STRAKS OP HET PODIUM?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KAN DEKKER DIT NOG OMDRAAIEN?????!!!
Of het voormalig repertoire van tong80.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nee, dan kijk ik wel naar de postgeschiedenis van haags_kwartiertje.
HOE KAN DIT?!!?!?!?quote:Op donderdag 13 december 2018 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KAN DEKKER DIT NOG OMDRAAIEN?????!!!
quote:Op donderdag 13 december 2018 22:26 schreef Zorro het volgende:
Dat heeft Aston bij de BDO nog nooit ook maar bij benadering gegooid. Ik verdenk belchinezen.
quote:Op donderdag 13 december 2018 22:25 schreef KennyPowers het volgende:
Barry heeft de Taylor-magneten aangezet.
Ook daarin is er geen vrouw die serieus de top 30 van de mannene bedreigtquote:
Ik las een artikel op de NOS vandaag dat de dames op de OS bij het schieten hoger scoorden dan de mannenquote:
Ach anders had hij in het commentaarhok gezetenquote:Op donderdag 13 december 2018 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind deze speknek ook irritant.
Hij komt betweterig over.quote:Op donderdag 13 december 2018 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach anders had hij in het commentaarhok gezeten
woe ha ha haquote:Op donderdag 13 december 2018 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of het voormalig repertoire van tong80.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |