Met wie zou jij wel vreemd willen gaan. Of voor jullie die dit absoluut niet zouden doen. Wie zou jij dan na het uitgaan van je relatie wel eens willen proberen.
quote:Nou...Britney Spears...jajaja, nu gaat iedereen zeiken van whaaaaa lelijk wijf. Nou ik vind dr mooi, en dus zou ik haar wel eens willen proberen...klaar.
Op donderdag 2 januari 2003 13:54 schreef Catt het volgende:
onderlaatst liet een vriend van mij zich uit over het feit met wie hij wel eens vreemd zou willen gaan. Hij heeft al een aantal jaren een vaste relatie, maar als hij mocht kiezen en het zou doen. Dan zou hij het wel weten.Met wie zou jij wel vreemd willen gaan. Of voor jullie die dit absoluut niet zouden doen. Wie zou jij dan na het uitgaan van je relatie wel eens willen proberen.
quote:je moeder
onderlaatst liet een vriend van mij zich uit over het feit met wie hij wel eens vreemd zou willen gaan. Hij heeft al een aantal jaren een vaste relatie, maar als hij mocht kiezen en het zou doen. Dan zou hij het wel weten.Met wie zou jij wel vreemd willen gaan. Of voor jullie die dit absoluut niet zouden doen. Wie zou jij dan na het uitgaan van je relatie wel eens willen proberen.
quote:Ik kan niet vreemdgaan.
Op donderdag 2 januari 2003 13:57 schreef mafkees100 het volgende:
met jouw vriendin
quote:das inderdaad een goede keus, mooie vrouw, geen capsones en humor!
Op donderdag 2 januari 2003 13:56 schreef Dissection het volgende:
Sandra Bullock
quote:Je zusje of je moeder
quote:ik denk dat jij binnen een maand een perm ban hebt, gezeik van jou altijd in ALLE subforums
Op donderdag 2 januari 2003 13:58 schreef Suphafly het volgende:[..]
je moeder
quote:Ik heb ook wel smaak
Op donderdag 2 januari 2003 13:59 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
das inderdaad een goede keus, mooie vrouw, geen capsones en humor!
quote:nou jah.... ik ben dood serieus die moeder is echt een lekker wijf een echte MILF
Op donderdag 2 januari 2003 14:00 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ik denk dat jij binnen een maand een perm ban hebt, gezeik van jou altijd in ALLE subforums
[Dit bericht is gewijzigd door Suphafly op 02-01-2003 14:01]
quote:reageer eens niet zo offtopic...
ik denk dat jij binnen een maand een perm ban hebt, gezeik van jou altijd in ALLE subforums
Btw met Jay-Lo wil ik ook wel vreemdoen
quote:Voorspellingen voor 2003
Dus meer in de eigen omgeving.
quote:Goeie opmerking, sluit ik me helemaal bij aan...
Op donderdag 2 januari 2003 13:58 schreef Flierp het volgende:
maakt niet uit met wie .. maar zodra ik vreemd ga . .betekent het dat ik al een vriending HEB . .. (zei de vrijgezel)
quote:Daar ben ik het helemaal mee eens. Dat doe je degene van wie je houdt toch niet aan? Als je vreemdgaat is je liefde voor je partner ook niet echt imo.
Op donderdag 2 januari 2003 14:07 schreef krasje het volgende:
met niemand
quote:o, of je wel eens vreemdgaat dus...
Op donderdag 2 januari 2003 14:02 schreef Catt het volgende:
Okay beroemdheden..maar hoezit het met
. buren
. vriendin van je vriendin
. collega
. vriendin van je collega
. medewerker supermarkt.Dus meer in de eigen omgeving.
quote:as if...
Op donderdag 2 januari 2003 14:15 schreef Duiveltja het volgende:
Beyonce Knowless - maagd...
Vreemdgaan NO WAY, ik wacht geduldig en als het uitgaat zien we wel weer verder. Ik ben veelste gelukkig met een meisje als ik een relatie heb waarvoor ik het niet en nooit op het spel zou zetten.
Maar uh over die fantasy questie, .............ik zie genoeg
quote:idd, ze heeft nu toch relatie met Jay-Z, niet geloofwaardig dat ze dan nog maagd is
Op donderdag 2 januari 2003 14:18 schreef scope-online het volgende:[..]
as if...
quote:Die is geen maagd jonge flikker op, da wijf is zo geil als een konijn
Op donderdag 2 januari 2003 14:15 schreef Duiveltja het volgende:
Beyonce Knowless - maagd, en dus "a free pass"
Al zou ik verliefd zijn op een dame die al bezet is dan zou ik het voor geen goud vreemd gaan. Het is namelijk zo'n zielige streek. En als je dan die dame eindelijk hebt, je weet dat ze vreemd kan gaan... zit toch niet lekker in je maag?
en van wat dichter in de buurt...iemand van me werk...is wel lief meisje en ziet er wel leuk uit...
naja wie weet gebeurt het een keer
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 18:42 schreef Bulls-Ass het volgende:
Queen Elisabeth en als zij bezet is dan toch maar Jenifer Aniston
quote:dat is dan pech voor jouw vriend want Aniston is al voor mij
Op donderdag 2 januari 2003 19:27 schreef Helaaz het volgende:
Heb de deal met mn vriend dat ik met Brad Pitt mag vreemdgaan als hij dan met Jennifer Aniston mag...
Prima ruil dus
quote:spreek je uit ervaring ?
Op donderdag 2 januari 2003 21:14 schreef wh00t het volgende:
Vreemdgaan maakt meer kapot dan je lief is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |