abonnement Unibet Coolblue
pi_184306819
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 18:35 schreef Jemimapuddleduck het volgende:

[..]

Bij een afgekeurde opdracht ben ik sowieso geërgerd ;)
Ik ben vrij rechtlijnig, dus ik vind het geen probleem (wel jammer) wanneer opdrachten worden afgekeurd om 1 fout. Als ze wel worden goedgekeurd zie ik dat als matsen. Bij shifts vind ik het wel jammer dat je ze niet terug kan zien. Met een je hebt het verkeerd geteld kan ik niet zoveel, het liefst zou ik de foto en de door mij ingevulde data terug zien. Niet dat ik er dan wel wat aan heb, behalve dat ik zie waar de fout zit.

Ik herken wel wat je zegt over bepaalde reviewers. Toen ik vanmiddag zag dat Martijn shifts aan het nakijken was dacht ik echt wel even 'Shit, ik vind dit een lastige shift en waarschijnlijk word nu elk foutje afgestraft'.

Wat ik dan wel echt vervelend vind is als er niet consequent word nagekeken. Als je een opdracht goedkeurd ondanks fouten meld het dan.
Vandaag werd er een shift afgekeurd omdat ik bij producten had ingevuld dat het er stond, maar er geen gereseveerde ruimte voor was. Als je het instructiedocument bekijkt dan is de afkeuring hartstikke terecht, maar had het dan al een keer eerder gezegd. Want ik heb dat altijd al zo gedaan.

Bij de etos actiemanden en demotafels moet je alles van het actiekaartje invullen ook als het er niet staat. Als bijvoorbeeld alle mondverzorging in de aanbieding is, is dat heel veel werk.
Per reviewer is het verschillend of je ermee weg komt om alleen in te vullen wat er staat.
Als ik merk 1 t/m 10 invul dan vind ik het best zuur als de ander alleen merk 1 invult.

Wat mij betreft is streng dus geen probleem maar inconsequent wel.

Edit: Probleem klinkt groter dan het is, maar jammer is het wel.
Helemaal mee eens. Ze kijken allemaal anders na. Eerst werden er bij mij shifts afgekeurd omdat ik een bepaald product meetelde...Toen zei ik dat ik dit al jaren doe en toen kreeg ik als reactie dat ik dan 'geluk' gehad heb dat dit altijd was goedgekeurd. Dit kan je dus niet maken vind ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')