Nu moet ie er wel weer tegenaan. Wat is het nou?quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Joh, begrijp je echt niet wat ik bedoel? Zet een goeie MagLite tegen je hand, en je snapt het misschien.
Misschien x-ray apparaten maar vervangen door goede MagLites. Stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Joh, begrijp je echt niet wat ik bedoel? Zet een goeie MagLite tegen je hand, en je snapt het misschien.
Een MagLite kun je best tegen je hand houden, slimmerik. De vergelijking snap je blijkbaar niet, maargoed, ik denk dat de rest er minder moeite mee heeft.quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:49 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Nu moet ie er wel weer tegenaan. Wat is het nou?
Die veteranen stonden toch ook niet tegen die atoombom aan?
Het is natuurlijk achterlijk om te geloven dat licht afkomstig van een bron van mijlen verderop er voor zorgt dat ik jouw skelet zou kunnen zien. Als het al zo fel is,dan zie je natuurlijk gewoon helemaal niks meer en ben je (tijdelijk) zo blind als een vink.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Een MagLite kun je best tegen je hand houden, slimmerik. De vergelijking snap je blijkbaar niet, maargoed, ik denk dat de rest er minder moeite mee heeft.
Begin je nu over wetenschappelijke feiten te praten? Leuk, ik heb nog een paar vraagjes.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:10 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Het is natuurlijk achterlijk om te geloven dat licht afkomstig van een bron van mijlen verderop er voor zorgt dat ik jouw skelet zou kunnen zien. Als het al zo fel is,dan zie je natuurlijk gewoon helemaal niks meer en ben je (tijdelijk) zo blind als een vink.
Zie je nou zelf echt niet in dat zo'n claim absolute bollocks is?quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Begin je nu over wetenschappelijke feiten te praten? Leuk, ik heb nog een paar vraagjes.
Bollocks. Nee.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:12 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Zie je nou zelf echt niet in dat zo'n claim absolute bullox is?
Jup.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Een MagLite kun je best tegen je hand houden, slimmerik. De vergelijking snap je blijkbaar niet, maargoed, ik denk dat de rest er minder moeite mee heeft.
Doe geen moeite, antwoorden krijg je toch niet.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Begin je nu over wetenschappelijke feiten te praten? Leuk, ik heb nog een paar vraagjes.
Die hoop verlies ik nu ook idd,ondanks de vele bronnen en onderbouwingen die ik aandraagquote:Op vrijdag 14 december 2018 15:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Doe geen moeite, antwoorden krijg je toch niet.
quote:Comment: My grandfather was apart of the Teapot Nuclear tests in Nevada,
he at one point was on the ground when the blast went off. He was at 4000
meters, and the blast was 43 kilotons, they had dug a trench and hid
inside of it.
As the blast went off, the initial light blast passed them by, as well as
the rolling dust. My grandfather and several other men began screaming, it
turns out something about the blast allowed them to see through their
gloves and hands. They could see the bones of their arms and hands for a
few seconds, before it disappeared.
I've had people discredit my grandfathers view, and I just want to know
what I can do to either defend him or learn once and for all that he was a
fraud.
Dit is dus een kilometer of 4 a 5. Genoeg om een felle lichtflits te zien me dunkt.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:16 schreef illusions het volgende:
https://tools.wmflabs.org(...)165.5_E_&title=Baker
Hier is bijv. waar de Baker bom is ontploft, zo ver van die eilanden was dat dus niet.
Niemand ontkent toch dat je een felle lichtflits zou moeten kunnen zien?quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Dit is dus een kilometer of 4 a 5. Genoeg om een felle lichtflits te zien me dunkt.
Waarom vind je het dan zo raar dat dat licht zo fel is dat je door huid heen kan kijken?quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:22 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Niemand ontkent toch dat je een felle lichtflits zou moeten kunnen zien?
Een Maglite LED zaklamp is zo'n 3 watt.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:10 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Het is natuurlijk achterlijk om te geloven dat licht afkomstig van een bron van mijlen verderop er voor zorgt dat ik jouw skelet zou kunnen zien. Als het al zo fel is,dan zie je natuurlijk gewoon helemaal niks meer en ben je (tijdelijk) zo blind als een vink.
En je handschoenen en je armen.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:23 schreef illusions het volgende:
[..]
Waarom vind je het dan zo raar dat dat licht zo fel is dat je door huid heen kan kijken?
Je begint jezelf nu wel heel erg voor schut te zetten hoor, waar haal je vandaan dat dat niet zou kunnen?quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:24 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
En je handschoenen en je armen.
Weet jij niet wat plotseling fel licht met je pupillen en dus je zicht doet?quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:25 schreef illusions het volgende:
[..]
Je begint jezelf nu wel heel erg voor schut te zetten hoor, waar haal je vandaan dat dat niet zou kunnen?
Pupillen zullen verkleinen waardoor je donkere delen nog beter tegen fel licht ziet afsteken, dat blijft ook een tijdje op je netvlies staan.quote:Op vrijdag 14 december 2018 15:27 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Weet jij niet wat plotseling fel licht met je pupillen en dus je zicht doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |