abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 december 2018 @ 23:21:28 #101
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183716840
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:18 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

En juist in BNW zou je altijd kritisch moeten durven zijn. Tot de kern proberen te komen, no matter what de uitkomst is.
Of je daar achter stond of niet.
En dat gebeurd eigenlijk nooit. Vragen zijn maar lastig en worden niet beantwoord. Maar als ik daar wat van zeg.....
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 23:22:53 #102
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183716874
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En dat gebeurd eigenlijk nooit. Vragen zijn maar lastig en worden niet beantwoord. Maar als ik daar wat van zeg.....
Niet waar. Ik ben best kritisch :P en er zijn er meer ;)
A child is born with no state of mind.
  donderdag 13 december 2018 @ 23:26:10 #103
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183716972
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:21 schreef SuperHartje het volgende:
Tuinhek ^O^
Het mooie is, dat voorbeeld werkt ook om te laten zien dat de vorm uitmaakt voor de critical mass :) Zet iedereen op een lijn, of in een homogene blob, en die kansen zijn opeens drastisch anders.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_183717114
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mow ik zie dat doel toch anders...info en van gedachten wisselen met mensen die op hetzelfde spoor zitten ipv in discussie gaan met mensen die er weinig van moeten weten.
Maar je gaat dus er niet op in, inhoudelijk? Jammer. Hoop dat dat ooit veranderd, want nu schiet niemand er iets mee op zo met wat linkdumps en stellingen zonder onderbouwing.
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 23:32:24 #105
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183717138
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 23:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het mooie is, dat voorbeeld werkt ook om te laten zien dat de vorm uitmaakt voor de critical mass :) Zet iedereen op een lijn, of in een homogene blob, en die kansen zijn opeens drastisch anders.
Interessante effecten wel.
A child is born with no state of mind.
  vrijdag 14 december 2018 @ 02:18:58 #106
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_183718904
quote:
Helaas haalt hij alleen aan dat het op elkaar lijkt, maar niet dat de een in een minuut weg was en de ander daar een paar uur/dagen over deed.

Plus 3 vliegtuigen tegen een paar honderd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_183719023
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Als de Sovjets, de NAVO, China en India, Pakistan en nog een stel landen in de koude oorlog dit nu wisten, dat het onmogelijk was een kernwapen te bouwen, wie moest er dan eigenlijk bang w0rden gemaakt?
Ik weet het al, het was een complot om de term "3e wereld" bekendheid te geven.
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 22:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Waarom ben je daar dan zo gewoon benieuwd naar?
Niet om jou hoor, maar het is nogal interessant als iemand kernwapens ontkent. Elk ander zou dezelfde vragen krijgen, en die zouden zich ook herhalen als er geen redevoering is.
pi_183719031
Dan is er nog een olifantje in de kamer, waaraan ik dacht door de post die ik hierboven van piet, zouden tegenover elkaar staande wereldmachten dus allemaal het complot volhouden van kernwapens en elkaar daar alleen maar voor de MSM-sheeple "bang" mee maken?
  vrijdag 14 december 2018 @ 08:49:14 #109
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_183720301
De kracht van een atoom wapen, is berekend in kiloton of megaton.
Dit hebben ze gedaan door 1 kiloton tnt op te blazen.
Voorbeeldjes zijn van de helft zie benaming video
Deze is van 1 kilo ton, let ook even op hoe grote berg het wel niet is.

Is dit dan ook nep? Of...
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_183722820
Dit ziet er niet echt realistisch uit, imho.

Er is ook in geknipt. Ik vraag me af waarom.
Ook het moment van de explosie staat niet op film, net als bij dat filmpje dat CAD gisteren postte. Vraag me af waarom.

Bovenstaande komt overigens uit:

Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183723132
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 11:58 schreef DupingDelight het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vind van wel. Geen idee wat er nep aan zou moeten zijn.

quote:
Ook het moment van de explosie staat niet op film, net als bij dat filmpje dat CAD gisteren postte. Vraag me af waarom.

Filmpje gaat over soldaten tijdens een training met een kernwapen. Logisch dat je dan op de soldaten de focus legt. En dat er geknipt is lijkt me niks geks als je bedenkt dat er meer dan 1 camera's zijn op de wereld.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_183723943
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2018 12:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik vind van wel. Geen idee wat er nep aan zou moeten zijn.

[..]

Filmpje gaat over soldaten tijdens een training met een kernwapen.
No shit!

quote:
Logisch dat je dan op de soldaten de focus legt. En dat er geknipt is lijkt me niks geks als je bedenkt dat er meer dan 1 camera's zijn op de wereld.
Als je naar het gifje kijkt dan zie je dat er geknipt is binnen het beeld afkomstig van 1 camera en dat de paddenstoelwolk na de cut ineens oogt als in de afbeelding er boven.

I smell fish
  vrijdag 14 december 2018 @ 13:07:30 #113
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183723997
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 13:04 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

No shit!

[..]

Als je naar het gifje kijkt dan zie je dat er geknipt is binnen het beeld afkomstig van 1 camera en dat de paddenstoelwolk na de cut ineens oogt als in de afbeelding er boven.

I smell fish
Ja of het is een hand-held canera, en de persoon keek weg van de blast...
Onikaan ni ov dovah
pi_183724733
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 11:58 schreef DupingDelight het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Good grief...I actually took the time to catch up on this topic last night :) I honestly don't have the time or energy right now to even answer some of the mind-boggling posts. Anyhoos....

In a lot of the 'nuclear' explosion test footage, the explosions (mushroom clouds) look to have been superimposed on a background. It looks like crude special effects. Pretty much all the footage was produced/edited etc. at Lookout Mountain military studios, which were bigger and better equipped than all of the Hollywood studios of the time.

The witness testimony from Hiroshima and Nagasaki is also unconvincing (melted skin, bodies melted together etc.) People traumatised by the horror of a firebombing could easily be very mistaken.....or could, for whatever reasons, embellish on what they experienced.
People were also told that nothing would be able to grow for years and years in the aftermath of a 'nuclear' explosion because of the radiation, which has been shown not to be true. The power grid wasn't all that badly damaged as the tram cars were up and running within a few days after the (fire) bombings. Then there were the clearly faked images of the black shadows on walls and pavements.

Then there are the theory-based claims from scientists, who could be nothing more than well educated crooks working for military intelligence, governments etc.

Nuclear bomb scare propaganda from 1965....

'Melting of the upturned eyeball' indeed.
Yes folks, this is what could happen!
Be afraid, be very afraid. :)
People should be asking why on earth they ever made this kind of shit....and it's not just a few films...there's tons of it which is just as bad, if not worse.

[ Bericht 1% gewijzigd door SuperHartje op 14-12-2018 14:23:21 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_183725010
Zucht. Ik vind het oprecht jammer dat alle posts compleet langs elkaar heen gaan. Hoe kun je je nou focusen op filmpjes die niets bewijzen terwijl de wetenschap betreft kernwapens gewoon bestaat? Ik snap dat echt niet.
pi_183725438
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 13:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Good grief...I actually took the time to catch up on this topic last night and almost lost the will to live afterwards.:) I honestly don't have the time or energy right now to even answer some of the mind-boggling posts. Anyhoos....

In a lot of the 'nuclear' explosion test footage, the explosions (mushroom clouds) look to have been superimposed on a background. It looks like crude special effects. Pretty much all the footage was produced/edited etc. at Lookout Mountain military studios, which were bigger and better equipped than all of the Hollywood studios of the time.

The witness testimony from Hiroshima and Nagasaki is also unconvincing (melted skin, bodies melted together etc.) People traumatised by the horror of a firebombing could easily be very mistaken.....or could, for whatever reasons, embellish on what they experienced.
People were also told that nothing would be able to grow for years and years in the aftermath of a 'nuclear' explosion because of the radiation, which has been shown not to be true. The power grid wasn't all that badly damaged as the tram cars were up and running within a few days after the (fire) bombings. Then there were the clearly faked images of the black shadows on walls and pavements.

Then there are the theory-based claims from scientists, who could be nothing more than well educated crooks working for military intelligence, governments etc.

Nuclear bomb scare propaganda from 1965....

'Melting of the upturned eyeball' indeed.
Yes folks, this is what could happen!
Be afraid, be very afraid. :)
People should be asking why on earth they ever made this kind of shit....and it's not just a few films...there's tons of it which is just as bad, if not worse.
Excellent post.

Iemand postte van de week nog een filmpje waarin oude veteranen die claimen ooit bij een proef aanwezig te zijn geweest, doodleuk zaten te vertellen dat de flash er voor zorgde dat ze, terwijl ze de handen voor hun ogen hadden, ze al de botjes en bloedvaten in hun handen konden zien en dat ze als het ware dwars door mensen heen konden kijken en hun skelet zagen. Zo ontzettend fel was dat licht. Een soort van zo fel als 1000 zonnen moet dat zijn geweest. :D
pi_183725592
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:25 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Excellent post.

Iemand postte van de week nog een filmpje waarin oude veteranen die claimen ooit bij een proef aanwezig te zijn geweest, doodleuk zaten te vertellen dat de flash er voor zorgde dat ze, terwijl ze de handen voor hun ogen hadden, ze al de botjes en bloedvaten in hun handen konden zien en dat ze als het ware dwars door mensen heen konden kijken en hun skelet zagen. Zo ontzettend fel was dat licht. Een soort van zo fel als 1000 zonnen moet dat zijn geweest. :D
Als jij je hand voor een felle lamp houdt, of het licht van een lasapparaat, heb je toch ook een soortgelijk effect?
pi_183725742
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:32 schreef illusions het volgende:

[..]

Als jij je hand voor een felle lamp houdt, of het licht van een lasapparaat, heb je toch ook een soortgelijk effect?
Dan hou je het tegen de bron.
pi_183725766
Nog een mooie en deprimerende nuclear scare scam korte animatiefilm:

vrijdag 14 december 2018 @ 14:41:06 #120
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183725809
Je hand tegen een actief lasapparaat houden lijkt me een bijzonder slecht idee.
Onikaan ni ov dovah
pi_183725850
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:41 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik zeg ook niet tegen, maar vóór. Maar gebruik maar een lamp, veiliger. :P
pi_183725867
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:41 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat wel uiteraard.

Naar dat licht kijken is ook niet prettig
pi_183725890
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet tegen, maar vóór. Maar gebruik maar een lamp, veiliger. :P
Heb mijn collega net voor een felle lamp gezet en zag zijn skelet niet.
pi_183725925
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:44 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Heb mijn collega net voor een felle lamp gezet en zag zijn skelet niet.
Joh, begrijp je echt niet wat ik bedoel? Zet een goeie MagLite tegen je hand, en je snapt het misschien.
  vrijdag 14 december 2018 @ 14:47:05 #125
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_183725941

:D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')