Bedoel je 'uit principe', wellicht?quote:
Maak een nieuw topic danquote:
Blijkbaar wel bevestigd inmiddels? Jammer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Maak een nieuw topic dan
Ik zag die tweet ook net van PCGamesN, maar alleen op een screenshot. Tweet zelf weggehaald wellicht? Of gewoon fake news
Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:40 schreef MMaRsu het volgende:
Enorm jammer, maar het geld van Epic was blijkbaar goed genoeg, dus mijn money hebben ze niet nodig.
Alsof ik de enige zal zijn die nu de game niet gaat kopenquote:
Jaja, ik zat er al aan te denken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:57 schreef 2dope het volgende:
Sowieso day one. Maarre niemand die een Outer Worlds-topic wil maken? Kom op Roy maak jezelf eens nuttig
Nah, één megaflop als F76 zou de serie niet hoeven killen. Als de Fallout 3 remaster later dit jaar te spelen is kunnen veel nieuwe fans instappen. Dan is het voor hen ook goed om te lezen dat ze 76 niet hoeven te proberenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:29 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb het ook al eens bijna gedaan maar toen besefte ik me dat iemand anders vast al op het idee was gekomen en ik sowieso slecht aan het zoeken was. Wordt wel tijd voor een topic, hoewel het een goede grap zou zijn om dit topic gewoon te hernoemen.
Er komen uiteindelijk ook wel weer nieuwe (misschien zelfs wel goede?!) Fallout-dingen uit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:29 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb het ook al eens bijna gedaan maar toen besefte ik me dat iemand anders vast al op het idee was gekomen en ik sowieso slecht aan het zoeken was. Wordt wel tijd voor een topic, hoewel het een goede grap zou zijn om dit topic gewoon te hernoemen.
Voor Switch. Wordt aangekondigd tijdens de komende E3.quote:
Toch wel knap hoe ze een franchise met 1 deel zo hard naar de klote kunnen helpen zeg, wat een clusterfuckquote:
Dat was met Fallout 3 al zo.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel knap hoe ze een franchise met 1 deel zo hard naar de klote kunnen helpen zeg, wat een clusterfuck. Blijf het apart vinden dat ze een pure singleplayer game opeens ombouwen naar een altijd online multiplayer. Er zal ongetwijfeld wel vraag zijn naar een multiplayer, maar doe dat dan als los onderdeel van een volwaardige game.
Fallout 3 was toch echt een ontzettend goeie game?quote:Op zondag 5 mei 2019 11:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat was met Fallout 3 al zo.
Vind het wel fijn dat mensen nu meemaken als hoe ik er over dacht met de komst van Fallout 3. Pure ontheiliging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |