Inmiddels ¤ 14quote:
Geen PC gamer dus gratis aanbiedingen via Steam en GoG gaan me altijd voorbij.quote:Op donderdag 10 januari 2019 17:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, die zijn al wel eerder gratis geweest. Onder andere bij GOG geloof ik. Daar hoef je geen F76 voor te kopen.
Ik was helemaal vergeten dat ik ze ook al via GOG had.quote:Op donderdag 10 januari 2019 17:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, die zijn al wel eerder gratis geweest. Onder andere bij GOG geloof ik. Daar hoef je geen F76 voor te kopen.
Die reactiesquote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:15 schreef TheGreatWar2077 het volgende:
Begint toch wel zielig te worden hoor voor Bethesda. Ze hebben nu weer een nieuw artikel, maar die wordt compleet de grond ingeboord (zie de reacties).
https://twitter.com/Fallout/status/1088179616358064131
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier wil je toch niet mee rondlopen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:15 schreef TheGreatWar2077 het volgende:
Begint toch wel zielig te worden hoor voor Bethesda. Ze hebben nu weer een nieuw artikel, maar die wordt compleet de grond ingeboord (zie de reacties).
https://twitter.com/Fallout/status/1088179616358064131
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze gaan eerst aan de slag met Starfield en TES VI. Tot over drie-vijf jaar met deze vraagquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:32 schreef Lyzio_NL het volgende:
Is er al iets bekend bij Bethesda wat er met de franchise gaat gebeuren in de toekomst? Wordt er gewerkt aan een nieuwe (single player) Fallout? En waar gaat die setting plaatsvinden? Ik hoop enorm op New Vegas 2, maar dat zal wel ijdele hoop zijn...
Starfield? Oh dear, ik ben echt te lang uit de scene geweest merk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze gaan eerst aan de slag met Starfield en TES VI. Tot over drie-vijf jaar met deze vraag
Eerder 6-7.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze gaan eerst aan de slag met Starfield en TES VI. Tot over drie-vijf jaar met deze vraag
Fixedquote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze gaan eerst aan de slag met Starfield en TES VI. Tot over zeven-tien jaar met deze vraag
Denk dat je je hoop dan beter kunt richten op The Outer Worlds (zelfde makers als New Vegas)quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:32 schreef Lyzio_NL het volgende:
Is er al iets bekend bij Bethesda wat er met de franchise gaat gebeuren in de toekomst? Wordt er gewerkt aan een nieuwe (single player) Fallout? En waar gaat die setting plaatsvinden? Ik hoop enorm op New Vegas 2, maar dat zal wel ijdele hoop zijn...
Zo lang ze dezelfde engine gebruiken geef ik weinig om nieuwe Bethesda games.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:32 schreef Lyzio_NL het volgende:
Dat ziet er heel interessant uit.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je je hoop dan beter kunt richten op The Outer Worlds (zelfde makers als New Vegas)
Dit ga ik zeer zeker in de gaten houden!quote:Op maandag 28 januari 2019 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je je hoop dan beter kunt richten op The Outer Worlds (zelfde makers als New Vegas)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |