abonnement Unibet Coolblue
pi_183695987
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 01:45 schreef xsaskiax het volgende:
Mike trekt 4 truien uit en heeft nog een t-shirt en een hemd aan volgens mij..... niet raar dat hij het niet koud heeft :)

[ afbeelding ]
Heb ik in dienst ook geleerd, veel laagjes over elkaar aantrekken helpt tegen de kou.
pi_183695988
Ze duiken nu samen bij Lotus het bed in.
Mooie tyd om ook hier een boom op te gaan zoeken. :W
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_183695999
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 01:46 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Heb ik in dienst ook geleerd, veel laagjes over elkaar aantrekken helpt tegen de kou.
Klopt en dat heeft hij de anderen ook al een paar keer verteld als ze het weer eens koud hadden (nu al)...... dat gaat daar nog wat worden als het echt koud wordt!
pi_183696000
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 01:46 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ze duiken nu samen bij Lotus het bed in.
Mooie tyd om ook hier een boom op te gaan zoeken. :W
Tja, dan mis je wel weer alle actie.
Dan ook niet morgenvroeg gaan vragen wat er allemaal is gebeurd i.p.v. ff terug te lezen.
pi_183696010
Shelly wakker en mompelt enkele zinnen.

Franny zegt: ja lekker


Liggen ze nu met 6 man in dat huisje?
pi_183696013
Ik vind ze lief samen :)

pi_183696019
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 01:49 schreef Poesjuh het volgende:
Shelly wakker en niet blij??
Waar?
pi_183696023
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 01:49 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vind ze lief samen :)

[ afbeelding ]
Dat zijn ze ook wel.
pi_183696039
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 01:49 schreef Poesjuh het volgende:
Shelly wakker en mompelt enkele zinnen.

Franny zegt: ja lekker

Liggen ze nu met 6 man in dat huisje?
huh....... Shelley en Gerrit liggen in het Limburgse Huisje
pi_183696043
Veel meer als wat knuffelen zal het vanaaf wel niet worden tussen Mike en Lotus.
Die hebben afgelopen nacht al genoeg gedaan.
Dat Mike er nu al probleemloos naast gaat liggen zegt al genoeg.
pi_183696050
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 01:49 schreef Poesjuh het volgende:
Shelly wakker en mompelt enkele zinnen.

Franny zegt: ja lekker


Liggen ze nu met 6 man in dat huisje?
Nee met 4. Tim ligt bij Franny.
pi_183696052
Ik zag Mike vanavond wel lachen toen hij aan het schroeven was van de kistjes.
Er was geen geluid bij, maar hij keek wel telkens richting het huisje waar Timothy en Franny tekeer gingen van heb ik jou daar.
(trouwens nooit zo erg gehoord, noch in 1, noch in 2..... bij de wilde konijnen af)
pi_183696058
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 01:52 schreef xsaskiax het volgende:

[..]

huh....... Shelley en Gerrit liggen in het Limburgse Huisje
Ohja tuurlijk hahaha sorry mijn fout! Franny en tim dan die iets mompelden nadat mike en lotus in bed kropen. Maar alles slaapt alweer geloof ik
pi_183696066
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 01:56 schreef Poesjuh het volgende:

[..]

Ohja tuurlijk hahaha sorry mijn fout! Franny en tim dan die iets mompelden nadat mik en lotus in bed kropen. Maar alles slaapt alweer geloof ik
hahaha de rust lijkt weergekeerd
pi_183696078
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 01:55 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zag Mike vanavond wel lachen toen hij aan het schroeven was van de kistjes.
Er was geen geluid bij, maar hij keek wel telkens richting het huisje waar Timothy en Franny tekeer gingen van heb ik jou daar.
(trouwens nooit zo erg gehoord, noch in 1, noch in 2..... bij de wilde konijnen af)
Dan heb je zeker nooit die scene meegemaakt van Colinda en Patje boven het kippenhok.
Dat oversteeg alles. De regie zette eerst hun eigen microfoons uit, daarna de microfoon in de stal en daarna alle buitenmicrofoons.
Was een heel stuk erger. Ik denk zelfs dat inwoners van Laren toen geklaagd hebben.
pi_183696082
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 01:55 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zag Mike vanavond wel lachen toen hij aan het schroeven was van de kistjes.
Er was geen geluid bij, maar hij keek wel telkens richting het huisje waar Timothy en Franny tekeer gingen van heb ik jou daar.
(trouwens nooit zo erg gehoord, noch in 1, noch in 2..... bij de wilde konijnen af)
Zo erg? Hihi. Zal vast een filmpje van komen
pi_183696094
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 01:58 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Dan heb je zeker nooit die scene meegemaakt van Colinda en Patje boven het kippenhok.
Dat oversteeg alles. De regie zette eerst hun eigen microfoons uit, daarna de microfoon in de stal en daarna alle buitenmicrofoons.
Was een heel stuk erger. Ik denk zelfs dat inwoners van Laren toen geklaagd hebben.
hahahaha ja dat is waar ook!!!
Zie je wel die had ik geblokt denk ik ;)
Oh ik vond Patje zo'n griezel, als die in beeld kwam zapte ik gelijk weg.

Eigenlijk net zoals ik nu met Timothy heb, een natuurlijke aversie van iemand..... als ik dat knikkebollende betweterige irritante manneke in beeld zie..... toedeledokie
pi_183696105
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 01:58 schreef Poesjuh het volgende:

[..]

Zo erg? Hihi. Zal vast een filmpje van komen
Er kwam wel of niet per ongeluk een paar keer een flits tussendoor van die 2....... maar wel lang genoeg om te horen dat Franny dacht dat ze met de meiden van Holland mee aan het doen was.

Klonk eerder pijnlijk dan genietend, maar dat terzijde ;)
pi_183696116
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 02:01 schreef xsaskiax het volgende:

[..]

Er kwam wel of niet per ongeluk een paar keer een flits tussendoor van die 2....... maar wel lang genoeg om te horen dat Franny dacht dat ze met de meiden van Holland mee aan het doen was.

Klonk eerder pijnlijk dan genietend, maar dat terzijde ;)
Dat maakt Timoteef allemaal geen zak uit, een vrouw moet het gewoon ondergaan. Ze heeft maar een recht en dat is het aanrecht.
pi_183696130
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 02:03 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Dat maakt Timoteef allemaal geen zak uit, een vrouw moet het gewoon ondergaan. Ze heeft maar een recht en dat is het aanrecht.
En niemand die die gast terugfluit....... hij kan zijn goddelijke gang maar gaan.
Maar ja Franny verafgoodt hem en ze wil niets liever dan minimaal 1 keer per dag seks met hem zo te zien....... je bent jong en je wilt wat zeggen ze dan.....

Toch is er met haar iets 'vreemds'.... hele verhalen over haar depressiviteit, tot suïcidaal aan toe, was nog in therapie toen ze naar Utopia ging....... come on.......
En dan zo doen en je zo gedragen??????
Sorry gaat er bij mij niet in.......
Maar misschien ben ik te argwanend, kan hoor
pi_183696140
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 02:06 schreef xsaskiax het volgende:

[..]

En niemand die die gast terugfluit....... hij kan zijn goddelijke gang maar gaan.
Maar ja Franny verafgoodt hem en ze wil niets liever dan minimaal 1 keer per dag seks met hem zo te zien....... je bent jong en je wilt wat zeggen ze dan.....

Toch is er met haar iets 'vreemds'.... hele verhalen over haar depressiviteit, tot suïcidaal aan toe, was nog in therapie toen ze naar Utopia ging....... come on.......
En dan zo doen en je zo gedragen??????
Sorry gaat er bij mij niet in.......
Maar misschien ben ik te argwanend, kan hoor
Tja, ze heeft ook al on stream toegegeven dat ze sexverslaafd is.
Het lijkt mij een totaal verknipt persoon die ze nooit hadden moeten toelaten in Utopia.
Tenzij ze het allemaal speelt als zijnde een actrice, maar dan gaat ze volgend jaar door voor een golden globe.
  donderdag 13 december 2018 @ 02:10:04 #97
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_183696141
Wordt er nog geneukt of zijn daar geen streams op
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_183696143
En dan dat stemmetje, een 'meisje' spelen..... schei toch uit.... ze geniet met volle teugen van de manier waarop Timothy haar denkt te kunnen behandelen, ze lijkt niets liever te willen.
Ik zegt niet dat het zo is, maar dat het zo lijkt he, voordat ik lui over me heen ga krijgen.
pi_183696144
Toch wel leuk die lampjes:

pi_183696146
quote:
99s.gif Op donderdag 13 december 2018 02:10 schreef chufi het volgende:
Wordt er nog gemoeukt of zijn daar geen streams op
Denk vannacht niet meer zoals het er nu naar uitziet chufi :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')