Kan zijn. Maar dit was rood. Maar Muller is te oud om nog bij Bayeren op niveau te spelen. Veel spelers bij Bayeren zijn te oud. Die zullen echt moeten verjongen.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:12 schreef Maver24 het volgende:
Muller is een lieve jongen. Die doet geen vlieg kwaad. Dit is gewoon pure pech. Heeft hem nooit gezien. Wel een held.
Dan kijkt alleen heel Spanje (snel gezegd) en bij city - barca kijken twee landenquote:Op woensdag 12 december 2018 23:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Mwoah zou t bij Real Madrid - Atletico Madrid of Barcelona - Real Madrid ?
een rotterdammer die juicht voor duitsersquote:Op woensdag 12 december 2018 23:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij ging juichen bij de Bayern doelpunten.
Is hier sprake van een moffenhoer/moffenmeisje? Moeten we haar kaal scheren? #dtvquote:Op woensdag 12 december 2018 23:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar ik ben een liefhebber van het duitse voetbal. Ik heb nog lieve comments over Ajax gegevenquote:Op woensdag 12 december 2018 23:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 december 2018 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
Lekker relevant of het een aardige jongen is.
-quote:Op woensdag 12 december 2018 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is hier sprake van een moffenhoer/moffenmeisje? Moeten we haar kaal scheren? #dtv
Hier doe ik geen uitspraak over.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is hier sprake van een moffenhoer/moffenmeisje? Moeten we haar kaal scheren? #dtv
Mijn opa is trots op mij en denkt er hetzelfde overquote:Op woensdag 12 december 2018 23:15 schreef Adames het volgende:
[..]
een rotterdammer die juicht voor duitsers
als haar opa dat zou weten
Ze heeft nog fietsen staan koekoek.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mondhoekjes zijn nog wit koekoekquote:Op woensdag 12 december 2018 23:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze heeft nog fietsen staan koekoek.
Ziet men als schot en Bayern raakt hem aan dus geen buitenspelquote:Op woensdag 12 december 2018 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Kilometer buitenspel. Die bal gaat die richting op
Het veld is maar 100 meter.quote:Op woensdag 12 december 2018 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Kilometer buitenspel. Die bal gaat die richting op
Dan neemt ie ‘m over en legt ie ‘m weer in de hoek, doe je niks tegen zo’n robert Lewandowskiquote:Op woensdag 12 december 2018 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Je mag niet stilstaan tijdens een penalty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |