abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183689510
Hey Fokkers,

Sinds een ruim jaar vrijgezel en volop aan het daten. Veul dates gehad waaronder 1 keer een halfjaar met iemand gedate dat uit op niks uitliep. Die ruilde me met een smoes in voor een ander exemplaar.

Sinds 3 weken praat ik met een man die ERG mijn interesse heeft. In het begin niet maar na date 1 dacht ik 'er is iets met jou, ik voel meer dan normaal'. Dit sprak ik uit, hij had hetzelfde zei hij. Rationeel gezien hebben we nu 4 dates gehad in iets meer dan een week tijd. Date 1 was in een kroegje, date 2 bij hem thuis, date 3 na zijn werk bij mij thuis, is hij voor het eerst blijven slapen. Op date 3 is er 'fatsoenlijk' gezoend en op date 4 hebben we sex gehad. Date 4 was ook bij hem thuis, hij had een pittige week gehad en wilde ff niks doen - 'prima' zolang we een volgende date iets buiten de deur gaan doen'. 'Afgesproken!' was zijn antwoord.

We praten beiden makkelijk en het was elke date weer hemels samen.

App contact ging over en weer, erg leuk. Na date 4 dacht ik 'ik neem initiatief' en appte hem als eerste 'ik vind je leuk x'. Hij appte 'ik jou ook! x'.
Na dit appje is het contact vanuit hem veel minder geworden en word ik paniekerig.

Ja, hij heeft een drukke week, maar hij is regelmatig op social media. En een appje is zo gestuurd, toch? We hebben nu 1x per dag kort contact sinds vrijdag. En dat is niet meer dan 'Hey leukerd' of 'Hey you' en een 'hoe is je dag, lekker geslapen?' Van zijn kant, en 'Hey leuke vent, antwoord op zijn vraag en 'ga je nog wat tofs doen? Hoe was je avond' van mijn kant.

Zondag hadden we vaag een date gepland / wilden we elkaar zien. Ik wist dat hij einde middag pas tijd zou hebben. 's ochtends gevraagd of we na z'n activiteiten even konden bellen, i.p.v. weer appjes over en weer. Dat was oké. Hij belde maar niet, dus ik belde hem die avond.

'Hij lag wel lekker', had om die reden nog niet gebeld, en schaamde zich rot, zei ie, dat ie onze date vergeten was.
Nu moet ik zeggen dat we elkaar die vrijdag voor het laatst gezien hadden dus zo'n ramp vond ik het niet, en we hadden niks concreets gepland.

Soit, kan gebeuren. Ook het nog geen zin hebben om te bellen, kan ik begrijpen. Ik weet dat hij een drukke week heeft, mijn week is minder vol. Er is nog geen 5e date gepland. Ik zit mezelf op te vreten. De laatste date was op mijn initiatief.

Moet ik 'wachten' tot hij contact met me opneemt?
Moet ik het nog een week geven in de hoop dat hij met een date komt? Ik ben van plan om, als dit weer broodkruimels zijn, hem aan te geven dat ik hem een erg leuke man vind en hem beter wil leren kennen, maar aangeven dat dat op deze manier heel moeilijk is. En vragen hoe hij daar in staat.

We hebben afgesproken eerlijk naar elkaar te zijn, en ik weet dat hij sinds een halfjaar uit een relatie is waarin hij bedrogen is. Hij zei ook voorzichtig te willen doen omdat hij mij niet als vervanging van z'n ex neer wil zetten. Alleen weet hij ook van mijn relatieverleden, en dat ik ook bedonderd en gekwetst ben.

We delen veel overeenkomsten op veel vlakken, en hebben ook naar elkaar uitgesproken, na de tweede date, dat we dit nog nooit bij iemand anders gevonden hebben tot nu toe.

Ik vind hem echt de moeite waard, maar durf hem niet, nu al - we kennen elkaar nog maar kort, te vragen hoe of wat het zit. Misschien ga ik wel veeeel te snel en moet ik hem 1 of 2 weken de kans geven iets te plannen. De eerste 2 weken was hij namelijk heel happig 'wanneer zie ik je weer' 'laten we elkaar eerder zien', sinds de laatste date is dat niet meer gezegd vanuit hem dus.

- Edit: hij zei gelijk al dat hij z'n rebound al gehad heeft, omdat ik zei geen rebound te willen zijn.

Lang verhaal maar wat context is fijner dan een vage vraag. Zucht!

Samenvatting:

- 4 dates gehad. Op date 4 pas sex gehad.
- De interesse is wederzijds erg groot
- Alleen is het contact na date 4 drastisch verminderd
- Ik naam initiatief voor date 4
- Er is geen vervolgdate gepland door hem
- Hij heeft het erg druk en is 'slecht in plannen'.
- Ex heeft hem bedrogen. Mijn ex mij ook.
- Rebound hebben we beiden al gehad.
- Moet ik dit tijd, en meer geduld geven?

[ Bericht 3% gewijzigd door Sjalala90 op 12-12-2018 21:35:07 ]
  Moderator woensdag 12 december 2018 @ 21:25:50 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183690211
Heel snel gelezen... Begrijp ik goed dat hij heel happig was tot en met dat jullie seks hebben gehad en toen was het minder? En nu is het ineens 'ex verhaal"? Die hele ex boeide ook niet toen hij je aan kon duwen of wel?

Ik zou het initiatief bij hem laten. Als hij echt hoteldebotel is van je is is' ik lag zo lekker' echt bullshit. Dan had ie écht wel wat gestuurd. Ik vind het niet positief klinken als ik eerlijk ben.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183690343
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:25 schreef CoolGuy het volgende:
Heel snel gelezen... Begrijp ik goed dat hij heel happig was tot en met dat jullie seks hebben gehad en toen was het minder? En nu is het ineens 'ex verhaal"? Die hele ex boeide ook niet toen hij je aan kon duwen of wel?

Ik zou het initiatief bij hem laten. Als hij echt hoteldebotel is van je is is' ik lag zo lekker' echt bullshit. Dan had ie écht wel wat gestuurd. Ik vind het niet positief klinken als ik eerlijk ben.
Dat ex verhaal kwam op de eerste date al omhoog, omdat we elkaar vroegen hoe lang we al vrijgezel waren en ff kort waardoor. 3 dates later hadden we pas sex.

En wat je zegt, dat denk ik ook. Aan de ene kant dat hij erg afwachtend en voorzichtig is (wat hij al aangaf na date 2 toen ik zei 'laten we het rustig aan doen') aan de andere kant ben ik bang dat hij te weinig interesse heeft ondanks alle eerdere signalen.
pi_183690428
Hoezo vraag jij niet voor een 5e date dan?
  woensdag 12 december 2018 @ 21:33:43 #5
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183690443
Wat flauw van die vent. Dit soort dingen vind ik altijd zo ongelofelijk lullig. Typisch mannen weer.
Maar niet heus.....Daaaag.
  Moderator woensdag 12 december 2018 @ 21:34:02 #6
16180 crew  CoolGuy
pi_183690447
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:29 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Dat ex verhaal kwam op de eerste date al omhoog, omdat we elkaar vroegen hoe lang we al vrijgezel waren en ff kort waardoor. 3 dates later hadden we pas sex.

En wat je zegt, dat denk ik ook. Aan de ene kant dat hij erg afwachtend en voorzichtig is (wat hij al aangaf na date 2 toen ik zei 'laten we het rustig aan doen') aan de andere kant ben ik bang dat hij te weinig interesse heeft ondanks alle eerdere signalen.
Jullie hadden 4 dates in iets meer dan een week tijd, na date 2 zei je rustig aan doen om vervolgens echt maar een paar dagen later zijn zak leeg te zuigen? Dat is niet euhh.. Heel consistent. :P
  woensdag 12 december 2018 @ 21:35:16 #7
475456 Samuel24
pi_183690470
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jullie hadden 4 dates in iets meer dan een week tijd, na date 2 zei je rustig aan doen om vervolgens echt maar een paar dagen later zijn zak leeg te zuigen? Dat is niet euhh.. Heel consistent. :P
Echt...dat jij hier mod bent. Onbegrijpelijk. :') 8)7
pi_183690492
Kan ook dat het gewoon teveel dates zijn geweest in een korte tijd.
pi_183690497
quote:

[..]

Hahaha ik snap het :p en nee consistent is het niet erg nee! Ik moet wel eerlijk zeggen dat op date 4 pas sex hebben voor mij een eerste keer was. Zeker als je eerder al samen in bed gelegen hebt.
pi_183690510
Mijn gevoel op basis van wat jij schrijft zegt mij dat dit niet gaat werken.
pi_183690555
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoezo vraag jij niet voor een 5e date dan?
Omdat ik initiatief nam voor date 4, en sinds die date het contact veel minder is - vooral vanuit hem. Ik wil hem nergens in duwen, niks forceren, en vind het zelf ook fijn als een man initiatief neemt.

Hij is voorzichtig, ik ook. Aan de telefoon vroeg ik wel hoe het kan dat het contact is teruggelopen, of hij misschien niet zo van het appen is. Hij gaf aan dat hij op werk toch minder bezig is met appen. Maar na zijn werktijd hoor ik sinds vrijdag niks meer van hem en is 'ie wel online.

Ik gaf aan het lastig te vinden, en hij zei dat hij snapte dat het over kan komen als desinteresse, maar dat het dat niet is.
pi_183690581
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:38 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Omdat ik initiatief nam voor date 4, en sinds die date het contact veel minder is - vooral vanuit hem. Ik wil hem nergens in duwen, niks forceren, en vind het zelf ook fijn als een man initiatief neemt.

Hij is voorzichtig, ik ook. Aan de telefoon vroeg ik wel hoe het kan dat het contact is teruggelopen, of hij misschien niet zo van het appen is. Hij gaf aan dat hij op werk toch minder bezig is met appen. Maar na zijn werktijd hoor ik sinds vrijdag niks meer van hem en is 'ie wel online.

Ik gaf aan het lastig te vinden, en hij zei dat hij snapte dat het over kan komen als desinteresse, maar dat het dat niet is.
Ja maar je kan aan zijn reactie op een voorstel wel zien of hij het meent.
  Moderator woensdag 12 december 2018 @ 21:40:46 #13
16180 crew  CoolGuy
pi_183690604
Q
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:36 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Hahaha ik snap het :p en nee consistent is het niet erg nee! Ik moet wel eerlijk zeggen dat op date 4 pas sex hebben voor mij een eerste keer was. Zeker als je eerder al samen in bed gelegen hebt.
Naja, kijk, daar zijn natuurlijk niet echt regels voor. Als het goed zit tussen jullie dan 'klopt' het gewoon maar om eerlijk te zijn voelt dit niet echt goed aan. Er zijn te veel rode vlaggen als je het mij vraagt.
  woensdag 12 december 2018 @ 21:40:48 #14
475456 Samuel24
pi_183690605
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:36 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk heel flauw van die vent. Eerst heel geďnteresseerd doen. Jou zo ver krijgen om sexs met heb te hebben. En daarna opeens na date 4....nee ik hoef je toch eigenlijk niet. Maar hij durft het ook niet eerlijk te zeggen lijkt het wel. Vind ik ook nog eens erg laf.

Ik hoop natuurlijk voor je dat ik het mis heb. Maar ik ben bang dat dit er niet zo goed uitziet. Het lijkt erop alsof zijn interesse veel minder geworden is.
pi_183690664
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:40 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk heel flauw van die vent. Eerst heel geďnteresseerd doen. Jou zo ver krijgen om sexs met heb te hebben. En daarna opeens na date 4....nee ik hoef je toch eigenlijk niet. Maar hij durft het ook niet eerlijk te zeggen lijkt het wel. Vind ik ook nog eens erg laf.

Ik hoop natuurlijk voor je dat ik het mis heb. Maar ik ben bang dat dit er niet zo goed uitziet. Het lijkt erop alsof zijn interesse veel minder geworden is.
Ik hoop ook dat het niet negatief is en hij idd gewoon ruimte nodig heeft!
Denk dat ik het nog een week geef, volgende week ben ik in zijn woonplaats (mijn ouders wonen daar). Als er dan nog niks geprikt / besproken is stel ik een drankje doen voor, en leg het voor.
  Moderator woensdag 12 december 2018 @ 21:43:28 #16
16180 crew  CoolGuy
pi_183690668
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:38 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Naja, je zit te wachten op wat hij zegt, maar let eens op wat hij doet. Ja geen tijd vanwege werk maar in het weekend ook niet terwijl hij wel online is. Dat is niet geen tijd, dat is geen prioriteit. Das heel wat anders. Zijn antwoord op wat je wil weten zie je in zijn gedrag. Hij heeft je gehad en nu ben je gewoon niet meer zo boeiend.
pi_183690737
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Naja, je zit te wachten op wat hij zegt, maar let eens op wat hij doet. Ja geen tijd vanwege werk maar in het weekend ook niet terwijl hij wel online is. Dat is niet geen tijd, dat is geen prioriteit. Das heel wat anders. Zijn antwoord op wat je wil weten zie je in zijn gedrag. Hij heeft je gehad en nu ben je gewoon niet meer zo boeiend.
Moet hier wel ff bij vermelden dat ik weet dat hij aankomende zaterdag bezig is met een project en zondag iig met voetbal. Maar dat laatste wat je zegt..daar ben ik echt bang voor. En dat hij zegt eerlijk te communiceren (expliciet naar elkaar afgesproken) maar dat toch niet doet.

Als dat het geval is kap ik met daten voor een hele tijd.
  Moderator woensdag 12 december 2018 @ 21:48:53 #18
16180 crew  CoolGuy
pi_183690803
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:46 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Moet hier wel ff bij vermelden dat ik weet dat hij aankomende zaterdag bezig is met een project en zondag iig met voetbal. Maar dat laatste wat je zegt..daar ben ik echt bang voor. En dat hij zegt eerlijk te communiceren (expliciet naar elkaar afgesproken) maar dat toch niet doet.

Als dat het geval is kap ik met daten voor een hele tijd.
Ja ik snap dat je excuses voor hem wil bedenken maar je grijot je vast aan strohalmen. Een berichtje kost 20 sec. Je kunt mij (en jezelf) niet wijs maken dat hij op een weekend van 48 uur geen 20 sec heeft om een appje te sturen. Kom op nou.

Dat zou ik niet doen. Niet elke vent is zo.
  woensdag 12 december 2018 @ 21:51:10 #19
475456 Samuel24
pi_183690850
Het was wel netjes geweest als hij gewoon de waarheid had gezegd dan. Dit is gewoon misselijkmakend.
Als de interesse bij hem minder is geworden dan moet hij dat gewoon eerlijk toegeven. En niet met zo´n lulverhaal aankomen.
pi_183690868
Jullie weten nog helemaal niet zeker of dit het geval is toch?
  woensdag 12 december 2018 @ 21:52:43 #21
475456 Samuel24
pi_183690895
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Jullie weten nog helemaal niet zeker of dit het geval is toch?
Precies. Dat weten we helemaal niet eens.
Maar CoolGuy heeft een glazen bol waarin hij de toekomst kan voorspelen blijkbaar. :')
pi_183691010
quote:

[..]

Dit. Oh hij toont geen interesse meer nadat we seks hebben gehad. ‘Classic’
-
  woensdag 12 december 2018 @ 21:56:42 #23
475456 Samuel24
pi_183691014
TS zeg eens eerlijk. Wat is je gevoel hierbij? Denk je dat hij liegt? Of zou het echt zo kunnen zijn dat hij het gewoon rustig aan wilt doen?
pi_183691040
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:52 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Precies. Dat weten we helemaal niet eens.
Maar CoolGuy heeft een glazen bol waarin hij de toekomst kan voorspelen blijkbaar. :')
Nee ik weet helemaal niks zeker en dat haat ik. We hebben geen exclusiviteit uitgeproken, da's wel erg snel. Ik zag wel dat zijn locatie op tinder verschoven was, dat hij de app dus nog gebruikt. Aan de andere kant - dat doe ik ook. Omdat ik me verveel. Of hij erg actief is, en of 'ie nog met anderen date weet ik dus ook niet.
pi_183691074
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:56 schreef Samuel24 het volgende:
TS zeg eens eerlijk. Wat is je gevoel hierbij? Denk je dat hij liegt? Of zou het echt zo kunnen zijn dat hij het gewoon rustig aan wilt doen?
De ene keer zegt mijn gevoel 'hij wil het rustig aan doen en weet niet wat 'ie met deze situatie moet. De andere keer zegt m'n gevoel 'hij heeft een ander exemplaar' ondanks dat we eerlijk tegen elkaar zouden zijn.
  woensdag 12 december 2018 @ 22:00:46 #26
475456 Samuel24
pi_183691136
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:58 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

De ene keer zegt mijn gevoel 'hij wil het rustig aan doen en weet niet wat 'ie met deze situatie moet. De andere keer zegt m'n gevoel 'hij heeft een ander exemplaar' ondanks dat we eerlijk tegen elkaar zouden zijn.
Wat voor type is hij eigenlijk? Komt hij betrouwbaar over? Of komt hij over als iemand die niet veel karakter heeft?
Hebben jullie in de afgelopen tijd veel diepgaande gesprekken gehad?
  Moderator woensdag 12 december 2018 @ 22:02:54 #27
16180 crew  CoolGuy
pi_183691202
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:57 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Nee ik weet helemaal niks zeker en dat haat ik. We hebben geen exclusiviteit uitgeproken, da's wel erg snel. Ik zag wel dat zijn locatie op tinder verschoven was, dat hij de app dus nog gebruikt. Aan de andere kant - dat doe ik ook. Omdat ik me verveel. Of hij erg actief is, en of 'ie nog met anderen date weet ik dus ook niet.
Nee maar je weet het nooit zeker. Mijn ervaring is dat als je hoteldebotel bent je zoveel mogelijk contact met elkaar wil etc etc. Dan is' druk' echt geen issue. Desnoods stuur je op de wc een appje. Ik hoop voor je dat het goed uitpakt, maar ik ben bang dat dat niet het geval gaat zijn ;(
pi_183691253
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:00 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Wat voor type is hij eigenlijk? Komt hij betrouwbaar over? Of komt hij over als iemand die niet veel karakter heeft?
Hebben jullie in de afgelopen tijd veel diepgaande gesprekken gehad?
Hij kwam op mij wel betrouwbaar over, zeker veel karakter. Veel karaktertrekken hetzelfde als ik; wat ik in m'n OP ook zei.

We hebben goeie gesprekken als we elkaar irl zien, niet zozeer over de app. Dat was steeds 'ik vind je leuk' en 'wat denk je van dit liedje' enz. Niks diepgaands.
pi_183691278
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee maar je weet het nooit zeker. Mijn ervaring is dat als je hoteldebotel bent je zoveel mogelijk contact met elkaar wil etc etc. Dan is' druk' echt geen issue. Desnoods stuur je op de wc een appje. Ik hoop voor je dat het goed uitpakt, maar ik ben bang dat dat niet het geval gaat zijn ;(
Ik laat het weten zodra het duidelijk is ;( ;(
Ff concreet: zal ik er dit weekend over beginnen, na z'n 'zondagse activiteiten'? Of echt een week wachten? Dat vind ik het moeilijkst nu.
  woensdag 12 december 2018 @ 22:07:38 #30
475456 Samuel24
pi_183691304
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:57 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Ik snap als geen ander hoe vervelend dit is. Ik heb zelf in het verleden ook heel wat dates gehad en die waren vaak niet zo betrouwbaar. Eerst heel geďnteresseerd doen. En op een gegeven moment waren ze opeens helemaal niet meer zo geďnteresseerd ik hoorde ik daar nooit meer iets van. Nou heb ik zelf ook nooit ook maar enig initiatief genomen moet ik wel toegeven. Dus ik deed zelf ook altijd heel afstandelijk en nam nooit het initiatief om zelf eens wat te sturen.

Toevallig heeft een vriendin van mij pas geleden ook een date gehad met een jongen. Deed heel lief tegen haar en beloofde allerlei leuke dingen te doen voor de volgende dates die zouden volgen. Maar opeens liet hij niks meer van zich horen. En later bleek dat hij weer met en ander meisje aan het daten was. Zonder ook maar iets te zeggen.
Sommige mannen zijn wat dat betreft ook echt klootzaken.
Dus trek het je vooral niet persoonlijk aan hoor beste Sjalala90. Dit soort dingen gebeuren helaas.
  woensdag 12 december 2018 @ 22:11:33 #31
475456 Samuel24
pi_183691402
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:05 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Hij kwam op mij wel betrouwbaar over, zeker veel karakter. Veel karaktertrekken hetzelfde als ik; wat ik in m'n OP ook zei.

We hebben goeie gesprekken als we elkaar irl zien, niet zozeer over de app. Dat was steeds 'ik vind je leuk' en 'wat denk je van dit liedje' enz. Niks diepgaands.
Weetje....ik hoop echt voor je dat ik ernaast zit en dat hij wel degelijk geďnteresseerd is in jou, maar dat hij het gewoon even rustig aan wilt doen.
pi_183691421
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:07 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Ik snap als geen ander hoe vervelend dit is. Ik heb zelf in het verleden ook heel wat dates gehad en die waren vaak niet zo betrouwbaar. Eerst heel geďnteresseerd doen. En op een gegeven moment waren ze opeens helemaal niet meer zo geďnteresseerd ik hoorde ik daar nooit meer iets van. Nou heb ik zelf ook nooit ook maar enig initiatief genomen moet ik wel toegeven. Dus ik deed zelf ook altijd heel afstandelijk en nam nooit het initiatief om zelf eens wat te sturen.

Toevallig heeft een vriendin van mij pas geleden ook een date gehad met een jongen. Deed heel lief tegen haar en beloofde allerlei leuke dingen te doen voor de volgende dates die zouden volgen. Maar opeens liet hij niks meer van zich horen. En later bleek dat hij weer met en ander meisje aan het daten was. Zonder ook maar iets te zeggen.
Sommige mannen zijn wat dat betreft ook echt klootzaken.
Dus trek het je vooral niet persoonlijk aan hoor beste Sjalala90. Dit soort dingen gebeuren helaas.
Meestal prik ik daar zo doorheen. Nadat die van een aantal maanden abrupt over ging en ik ingewisseld werd heb ik in 3 maanden tijd ik denk wel 12 verschillende dates gehad. En toen kwam deze op m'n pad. Ik heb hem aangegeven (aan de telefoon ook weer, afgelopen zondag) dat ik bang was 'dat hij er ook zo eentje zou zijn'. Hij zei dat te begrijpen door mijn verleden maar vooral 'no worries'.

Als het toch zo blijkt te zijn word ik gek denk ik! Want serieus, ik heb nog nooit tegenover iemand gezeten en gedacht 'the fuck..jij bent het'. Nog. Nooit. En ik heb echt veel gedate / relaties gehad.

Het gaat mij nu meer om hoeveel tijd ik hem moet geven. Tot zondag, of tot volgende week (woensdag)? Mijn moeder en vriendinnen zeggen 'geef die jongen tijd, hij heeft ook een leven'. Absoluut waar, maar ik word hier heel kriegel van.
  Moderator woensdag 12 december 2018 @ 22:12:41 #33
16180 crew  CoolGuy
pi_183691422
quote:
9s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:06 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Ik laat het weten zodra het duidelijk is ;( ;(
Ff concreet: zal ik er dit weekend over beginnen, na z'n 'zondagse activiteiten'? Of echt een week wachten? Dat vind ik het moeilijkst nu.
Ik zou er helemaal niet over beginnen. Hij weet hoe jij er in staat. Hij weet dat jij hem wil. Laat hem nu maar actie ondernemen. Als hij wil komt hij echt wel. Als hij tijd heeft voor allerlei dingen maar hij laat jou hangen ben je geen prioriteit voor hem. Dat is alleszeggend.

Jij vind dat lastig, want jij wil woorden horen, maar actions speak louder than words.
pi_183691432
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:11 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Weetje....ik hoop echt voor je dat ik ernaast zit en dat hij wel degelijk geďnteresseerd is in jou, maar dat hij het gewoon even rustig aan wilt doen.
Dat is lief van je, tnx! :-) Laten we het in godesnaam hopen. Zal het sowieso hier laten weten als het duidelijk is.
  woensdag 12 december 2018 @ 22:14:44 #35
475456 Samuel24
pi_183691470
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:13 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Dat is lief van je, tnx! :-) Laten we het in godesnaam hopen. Zal het sowieso hier laten weten als het duidelijk is.
Ja graag. Hou ons alsjeblieft op de hoogte. ;)
Bij ons kan je altijd terecht voor tips en advies.
pi_183691498
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:14 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Ja graag. Hou ons alsjeblieft op de hoogte. ;)
Bij ons kan je altijd terecht voor tips en advies.
Top! Vroeger was het vooral 'lief dagboek' op fok haha.
pi_183691512
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik zou er helemaal niet over beginnen. Hij weet hoe jij er in staat. Hij weet dat jij hem wil. Laat hem nu maar actie ondernemen. Als hij wil komt hij echt wel. Als hij tijd heeft voor allerlei dingen maar hij laat jou hangen ben je geen prioriteit voor hem. Dat is alleszeggend.

Jij vind dat lastig, want jij wil woorden horen, maar actions speak louder than words.
Je hebt gelijk. Geen woorden maar daden.
  woensdag 12 december 2018 @ 22:17:18 #38
475456 Samuel24
pi_183691552
quote:
16s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:15 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Top! Vroeger was het vooral 'lief dagboek' op fok haha.
Ja klopt inderdaad. :)
pi_183692053
Ik zou even kalmer aan doen vanuit jouw kant. Zolang hij positief reageert is het goed.

Een berichtje naar je date sturen is niet 20 seconde werk, tenminste voor mij niet. Ik ben ook iemand die 'er naar uit kijkt' om het berichtje te beantwoorden. Soms doe ik daar om bepaalde redenen een dag over, soms 3 uur. Ik ben geen whats apper naar een date toe. De hele dag WA is niets waard.

4 dates is niet weinig, maar ook niet veel. Je hebt nog geen relatie.

Ik zou gewoon ff kalm aan doen komende 2 weken. Dat gaat je misschien wel hoofdpijn opleveren, maar zo is het nu eenmaal.

Hij zal het ook gewoon druk hebben en voor hem is een berichtje beantwoorden misschien ook wel meer dan 'ff voor de voetbal vlug antwoorden'.

Waarschijnlijk ben je verliefd en dan word je soms onrealistisch. Afbreken kan altijd nog.
Maar eenmaal gedaan, kan je eigenlijk niet meer terug.

Ik heb 1 x een leuke date afgezegd. Ik was te claimerig (was ook zo denk ik). Zij wilde een week rust, ik heb toen gedag gezegd. Later spijt van gehad.

Gewoon chill.. Er is meer dan die beste man.

Leuke bonus vraag: Check je ook wanneer hij online is op whats app?
Zo ja, doe dat eerst eens niet.
Zo nee, goed bezig.

(ik doe het soms wel :P.)
pi_183692986
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:31 schreef Jardis het volgende:
Ik zou even kalmer aan doen vanuit jouw kant. Zolang hij positief reageert is het goed.

Een berichtje naar je date sturen is niet 20 seconde werk, tenminste voor mij niet. Ik ben ook iemand die 'er naar uit kijkt' om het berichtje te beantwoorden. Soms doe ik daar om bepaalde redenen een dag over, soms 3 uur. Ik ben geen whats apper naar een date toe. De hele dag WA is niets waard.

4 dates is niet weinig, maar ook niet veel. Je hebt nog geen relatie.

Ik zou gewoon ff kalm aan doen komende 2 weken. Dat gaat je misschien wel hoofdpijn opleveren, maar zo is het nu eenmaal.

Hij zal het ook gewoon druk hebben en voor hem is een berichtje beantwoorden misschien ook wel meer dan 'ff voor de voetbal vlug antwoorden'.

Waarschijnlijk ben je verliefd en dan word je soms onrealistisch. Afbreken kan altijd nog.
Maar eenmaal gedaan, kan je eigenlijk niet meer terug.

Ik heb 1 x een leuke date afgezegd. Ik was te claimerig (was ook zo denk ik). Zij wilde een week rust, ik heb toen gedag gezegd. Later spijt van gehad.

Gewoon chill.. Er is meer dan die beste man.

Leuke bonus vraag: Check je ook wanneer hij online is op whats app?
Zo ja, doe dat eerst eens niet.
Zo nee, goed bezig.

(ik doe het soms wel :P.)
Thanks Jardis! Het helpt ook niet dat ik momenteel werkloos ben. Ik houd mezelf wel bezig door de dag heen en ga erop uit. Door eerdere ervaring(en) ben ik gewoon nogal paniekerig geworden.

Hoe hij is met appen weet ik niet goed. Ik weet dat hij veel vrienden heeft. Kan niet zien wanneer hij online was op whatsapp en of hij idd mijn bericht gelezen heeft. Vanmorgen wat gestuurd, tot op heden niks gehoord. Ben benieuwd wat het morgen word.

Ik merk dat ik denk 'fuck het, ik laat zelf 2 dagen niks van me horen' maar ik heb geen zin in spelletjes dus daar geef ik niet aan toe. Het cynisme van eerdere ervaringen.

Ik zie vooral op instagram dat hij steeds online is (geweest).

Zijn appjes bevatten altijd wel een 'x', maarja, hoeveel waarde ik daar aan moet hechten..geen idee. Misschien doen hij dat naar alle meiden die die als vriendin heeft.

Onzekerheid is a bitch. Pffffff. Had ook niet verwacht dit zo snel weer mee te maken.
  woensdag 12 december 2018 @ 23:27:20 #41
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_183694124
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:12 schreef Sjalala90 het volgende:
Meestal prik ik daar zo doorheen. Nadat die van een aantal maanden abrupt over ging en ik ingewisseld werd heb ik in 3 maanden tijd ik denk wel 12 verschillende dates gehad. En toen kwam deze op m'n pad. Ik heb hem aangegeven (aan de telefoon ook weer, afgelopen zondag) dat ik bang was 'dat hij er ook zo eentje zou zijn'. Hij zei dat te begrijpen door mijn verleden maar vooral 'no worries'.
Tsja als je een oneerlijk persoon tegenover je hebt gaat hij daar niet eerlijk over zijn natuurlijk.
Je 'kent' hem pas 3 weken dus je kan echt niet weten of hij betrouwbaar is. Ik denk eerder dat je oordeelt met een roze bril op.

Overigens vind ik zoveel dates in 1 week wel errug veel. Ik zou even een week niets meer laten horen. Je hebt het aangegeven en bij hem gelegd. Nu is het aan hem.

Ik zet mijn geld op dat je niets meer van hem hoort.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  woensdag 12 december 2018 @ 23:42:54 #42
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_183694528
Zou me trouwens niets verbazen als hij die eerste 3 dates zo snel mogelijk achter de rug wilde hebben omdat hij weet dat sommige vrouwen eerst een aantal dates achter de rug wil hebben voordat ze de horizontale lambada willen doen.
Maar misschien ben ik nu wel heel erg negatief. :@
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_183695742
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:51 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Thanks Jardis! Het helpt ook niet dat ik momenteel werkloos ben. Ik houd mezelf wel bezig door de dag heen en ga erop uit. Door eerdere ervaring(en) ben ik gewoon nogal paniekerig geworden.

Hoe hij is met appen weet ik niet goed. Ik weet dat hij veel vrienden heeft. Kan niet zien wanneer hij online was op whatsapp en of hij idd mijn bericht gelezen heeft. Vanmorgen wat gestuurd, tot op heden niks gehoord. Ben benieuwd wat het morgen word.

Ik merk dat ik denk 'fuck het, ik laat zelf 2 dagen niks van me horen' maar ik heb geen zin in spelletjes dus daar geef ik niet aan toe. Het cynisme van eerdere ervaringen.

Zijn appjes bevatten altijd wel een 'x', maarja, hoeveel waarde ik daar aan moet hechten..geen idee. Misschien doen hij dat naar alle meiden die die als vriendin heeft.

Onzekerheid is a bitch. Pffffff. Had ook niet verwacht dit zo snel weer mee te maken.
Het is ook kloten, het is niet leuk.

Jij wilt de hele dag appen, hij niet.
Als hij appt naar jou, is het feest in jou huis.
Als jij appt naar hem denkt hij, oke.

Wat is Whats app waard?
Jij denkt, alles, dat is mijn enige tastbaarheid naar hem
Hij denkt, niet veel. Enkel een vaag communicatie middel

Deze periode is ook niet fijn. Maar je moet er even doorheen om elkaar te leren kennen.
Hoe gek het ook klinkt, geniet er van.

Of het wel wat wordt of niet, dat besluit staat in de tijd al vast (goh, wat ben ik filosofisch).
Maar let op jezelf en geniet ook van jezelf. Dat is het belangrijkst.

Relax en maak je geen zorgen. Het antwoord komt vanzelf.
Je verprutst het alleen door erg claimen. Gewoon eens per dag of eens per twee dagen te reageren is goed.

En als hij minder vriendelijk is door nu niet ter reageren, tja. Dan scenario 2 het verwerken en ook daar kom je wel overheen.

Als je je maar niet afhankelijk opstelt op iemand anders waar je nu nog niet van op aan kan (voor je gevoel). Hoe graag je ook wilt.
  donderdag 13 december 2018 @ 01:43:35 #44
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_183695972
Denk dat de sex hem tegen viel of dat hij het enkel voor de sex deed.
pi_183696139
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:02 schreef Sjalala90 het volgende:

Lang verhaal maar wat context is fijner dan een vage vraag. Zucht!

Samenvatting:

- 4 dates gehad. Op date 4 pas sex gehad.
- De interesse is wederzijds erg groot
- Alleen is het contact na date 4 drastisch verminderd
- Ik naam initiatief voor date 4
- Er is geen vervolgdate gepland door hem
- Hij heeft het erg druk en is 'slecht in plannen'.
- Ex heeft hem bedrogen. Mijn ex mij ook.
- Rebound hebben we beiden al gehad.
- Moet ik dit tijd, en meer geduld geven?
Uh, nee. De interesse is niet wederzijds. Druk zijn is een slechte smoes. Je kunt geduldig gaan zitten wachten, maar je zal nooit meer dan z’n neukertje worden. Volgens mij zit je daar niet op te wachten.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_183696216
4 dates in een week tijd. En binnen een week met de benen wijd.
Meid...
Ik zou een meid die ik als vast relatiemateriaal zie nooit binnen een week doen en rustiger en respectvoller met haar zijn.

Hij is op je uitgekeken, ga verder met je leven en stel je in het vervolg minder afhankelijk op. Waarom al na 1 week al je kaarten op tafel leggen? Ik (m) vind dat niet heel aantrekkelijk en krijg dan beetje het gevoel “don’t stick your dick in crazy”.
pi_183696859
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 02:24 schreef bombmannl het volgende:
Meid...
Ik zou een meid die ik als vast relatiemateriaal zie nooit binnen een week doen en rustiger en respectvoller met haar zijn.

Hij is op je uitgekeken, ga verder met je leven en stel je in het vervolg minder afhankelijk op. Waarom al na 1 week al je kaarten op tafel leggen? Ik (m) vind dat niet heel aantrekkelijk en krijg dan beetje het gevoel “don’t stick your dick in crazy”.
Onzin. Het is gewoon normaal om seks te hebben als je daar beiden zin in hebt.

Dat jij met beperkende gedachten hierover zit zegt iets over jou. En om dat ook nog te koppelen aan mentale instabiliteit als een ander daar anders mee omgaat slaat helemaal nergens op.
pi_183696896
quote:
Meid...

Mooie “nice guy” post.
pi_183696948
quote:
Meid...

Ik weet van een stel dat elkaar heeft leren kennen op vakantie en in diezelfde vakantie, nog geen week, sex hebben gehad en het lijkt erop dat ze nog bij elkaar zijn.
Waarschijnlijk is de kans wel groter dat je "gebruikt" wordt, maar zeker weten kan je nooit.
Ik hoop pas seks met iemand te hebben als ik haar beter heb leren kennen, ik denk dat we elkaar leuk vinden, EN als ik het ok vind als het maar eenmalig zou zijn. Denk dat ik dan achteraf minder snel last van spijt zal hebben. Ik heb het alleen nog niet in de praktijk kunnen brengen.

@TS Verliefdheid is niet altijd een goede raadgever. Het kan zeker mooi zijn, maar je zal het wel moeten doseren en je niet erdoor laten overnemen. Betrek je verstand erbij, beoordeel ook op wat je echt ziet en hoort, niet alleen wat je voelt en hoe je denkt dat hij is.

Naar mezelf kijkend(en ook bij jou) als ik verliefd ben en denk dat het wederzijds is, dan wil ik bij je zijn en kijk ik niet naar anderen en maak ik tijd voor je vrij zover ik dat redelijk vind.
Zijn gedrag, zoals je het omschrijft, komt tegenstrijdig en daardoor onbetrouwbaar op mij over. Het is maar een kant en kan zijn dat hij inderdaad tijd nodig heeft. Hij zegt dat hij tijd/ruimte nodig heeft, dan zal je die moeten geven, hoe moeilijk het ook is. Bal ligt bij hem.
Kap het nog niet af, maar richt je op anderen dingen in de tussentijd en ben er niet afhankelijk van. Als hij na een week, misschien 2, zou ik hem wel vragen waarom hij in die eerste week wel tijd had voor 4 dates en nu niet voor 1 en leg uit waarom je dat vervelend vindt.
pi_183699854
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 22:51 schreef Sjalala90 het volgende:

[..]

Het is heel simpel. Iemand die jou leuk vindt zoekt vanzelf wel een keer contact. Doet ie dat niet, dan vindt ie je niet leuk.

Onthoud dat iedereen dezelfde hoeveelheid tijd in een dag heeft. Hoe je die tijd indeelt bepaal je zelf. Dat wil dus zeggen dat als iemand 'geen tijd' heeft of druk is, hij in werkelijkheid bedoelt 'Je bent geen prioriteit voor me'. Daarnaast: mensen die je leuk vinden maken ondanks hun drukke schema tijd voor je.

Wat ik zou doen is het initiatief volledig bij hem laten. Dat jij hem leuk vindt is wel duidelijk. Dus geen uitnodiging, geen appjes etc. Het gaat erom dat je jezelf schaars maakt. Iets wat schaars is heeft meer waarde. Jij bent op dit moment niet schaars, want je zoekt veel contact. Laat hem even voelen hoe het is als je er NIET bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')