quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Lijkt wel met die blousequote:Op woensdag 12 december 2018 20:04 schreef Maraca het volgende:
Is die gast trouwens voor de helft natgeregend ofzo?
quote:Op woensdag 12 december 2018 20:05 schreef Protoplanet het volgende:
Zwanger geraakt en daardoor auto moeten verkopen
Man man man
Wat een doos zeg. Toen ik ziek werd heb ik er 1 vd 2 verkochtquote:Op woensdag 12 december 2018 20:05 schreef Protoplanet het volgende:
Zwanger geraakt en daardoor auto moeten verkopen
Man man man
Hij moest door een moeras met bleekwater om bij de studio te komenquote:Op woensdag 12 december 2018 20:04 schreef Maraca het volgende:
Is die gast trouwens voor de helft natgeregend ofzo?
Niet dik genoegquote:Op woensdag 12 december 2018 20:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ziet er ook uit als een generieke darter.
Echt bizar veel jaquote:Op woensdag 12 december 2018 20:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ziet er ook uit als een generieke darter.
Echt hequote:Op woensdag 12 december 2018 20:11 schreef Maraca het volgende:
Echt, ik zou zo klaar zijn met die kerk. Donder dan maar op
Ditquote:Op woensdag 12 december 2018 20:11 schreef Maraca het volgende:
quote:Op woensdag 12 december 2018 20:11 schreef Maraca het volgende:
Ja das minderquote:Op woensdag 12 december 2018 20:14 schreef itchycoo het volgende:
Ze gaan steeds meer Amsterdams praten haha
psiesquote:Op woensdag 12 december 2018 20:14 schreef linebear het volgende:
hoe zat het ook alweer... als je kei dik bent, dan gaat je kart toch niet snel meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |