Touché.quote:Op donderdag 13 december 2018 20:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Daar reageer ik niet op hè.
inhalen?quote:Op vrijdag 14 december 2018 12:05 schreef wollah het volgende:
Terechte klacht. Vreselijk als er weer zo’n dom wijf op een tweebaansweg precies 100 op de teller voor je rijdt, wat in werkelijkheid amper 90 is.
Opflikkeren met dat volk
Bijna onmogelijk tijdens spitstijd. Je neemt heel veel risico en dan kans dat het fout gaat is groot.quote:
Ik heb een dikke Toyota Aygo, want zuinigquote:
Ja want klachten over vrouwen maakt je een incelquote:Op vrijdag 14 december 2018 14:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Is dit het actuele incelverzameltopic?
Nee, maar online klagen over vrouwen wordt voornamelijk gedaan door incels die elkaar lekker kunnen bevestigen in hun misogynie.quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja want klachten over vrouwen maakt je een incel
Ik ben niet zo goed ingevoerd in de incelwereld als jij, ik zou het niet weten waar jullie je normaal gesproken verzamelen buiten het wekelijkse klaagtopic over vrouwen op fok.quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ja op 4chan en andere incel verzamelforums waar jij voornamelijk komt wel ja
De schoen past je wel uitermate goed. Als je niet aan doet hoef je je er ook niet druk over te maken toch?quote:Op vrijdag 14 december 2018 14:56 schreef MMaRsu het volgende:
Ga ff lekker ergens ander je amerikaanse onzin dumpen
in nl doen we niet aan incels
Levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 14 december 2018 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
Echt inzicht bij dit soort mensen0! echt 0! anticiperen kunnen ze niet.
Letterlijk om zich heen zien wat er gebeurd, kunnen ze niet.
Overal gevaar en irritatie veroorzaken op de weg en dan anderen boos aankijken
Te traag zijn, niet optrekken, met van alles bezig zijn behalve het verkeer... etc.
Chronisch overal onder de max rijden en dus niet meedoen met de rest van het verkeer
Links plakken is ook echt weggelegd voor 99% van de vrouwen... liefst met 110 waar je 130 mag.
Zonder knipperlicht achter een vrachtwagen weg de linkerbaan opgooien... gewoon doen joh, anderen kijken maar uit... jij hoeft dat niet want je bent een vrouw hoor
manmanman
Heb je deze white knight ook weerquote:Op vrijdag 14 december 2018 17:11 schreef Samuel24 het volgende:
Wat een onzin dit zeg. Er zijn ook vrouwen dat wel gewoon vlot doorrijden. En er zijn ook mannen die super traag zijn.![]()
Wat een hoop stomme waardeoordelen zijn dit allemaal weer zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |