IKEA servicesquote:
quote:Openingstijden
Maandag tot en met zaterdag: van 10 - 21 uur.
(IKEA Barendrecht is op zaterdag geopend van 9 tot 21 uur)
Elke zondag open:
Amersfoort: 11-18 uur
Amsterdam: 10-18 uur
Barendrecht: 12-18 uur
Breda: 10-17 uur
Delft: 10-18 uur
Duiven: 11-18 uur
Eindhoven: 11-18 uur
Groningen: 12-18 uur
Haarlem: 12-18 uur
Heerlen: 11-18 uur
Hengelo: 10-18 uur
Utrecht: 10-18 uur
Zondagsopeningen voor IKEA Zwolle: klik hier
Tijdens de feestdagen gelden er andere openingstijden, deze kunnen per vestiging verschillen.
quote:
Anna staat iedere dag voor je klaar!
Vragen?
En als Anna het niet weet, vraag je Anna naar <<chat>>. Wanneer er medewerkers beschikbaar zijn kun je het hen via een chat vragen. Of stel je vraag hier!
quote:Op woensdag 12 december 2018 14:55 schreef pxl87 het volgende:
IKEAkenners verzamelen.... Heeft iemand enig idee wat die rvs kasten zijn? Volgens de makelaar is het IKEA, maar ik herken het niet. Kan online weinig vinden over IKEA + RVS + (keuken)kast, kom niets tegen dat er op lijkt. Iemand een idee?
Grevsta?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2018 14:55 schreef pxl87 het volgende:
IKEAkenners verzamelen.... Heeft iemand enig idee wat die rvs kasten zijn? Volgens de makelaar is het IKEA, maar ik herken het niet. Kan online weinig vinden over IKEA + RVS + (keuken)kast, kom niets tegen dat er op lijkt. Iemand een idee?
Ik heb zo'n bedekkingspaneel van Ikea in de gang aan de muur hangen als magneetbord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wilde graag een groot magneetbord maar zag ze alleen maar klein en dan krijg je naden. Keertje bij de Ikea zag ik die keuken en dacht: dat is handig zeg. Denk dat ie 2 meter hoog is.quote:
Gaaf idee!quote:Op woensdag 12 december 2018 20:12 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik wilde graag een groot magneetbord maar zag ze alleen maar klein en dan krijg je naden. Keertje bij de Ikea zag ik die keuken en dacht: dat is handig zeg. Denk dat ie 2 meter hoog is.
Ik koop bij de Hema magneetfotopapier en print er dan foto's op om aan dat bord te hangen.
Ben er erg blij mee en ziet er strak uit.
Post eens fotootje?quote:Op woensdag 12 december 2018 20:12 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik wilde graag een groot magneetbord maar zag ze alleen maar klein en dan krijg je naden. Keertje bij de Ikea zag ik die keuken en dacht: dat is handig zeg. Denk dat ie 2 meter hoog is.
Ik koop bij de Hema magneetfotopapier en print er dan foto's op om aan dat bord te hangen.
Ben er erg blij mee en ziet er strak uit.
Dat gaat niet lukken. Bord hangt vol met persoonlijke foto's met ook andere mensen erop die het niet leuk gaan vinden als die foto's op internet staan.quote:
Kan je toch blurren? Of even de foto’s omdraaien.quote:Op zondag 16 december 2018 15:35 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken. Bord hangt vol met persoonlijke foto's met ook andere mensen erop die het niet leuk gaan vinden als die foto's op internet staan.
Stond op het punt om een flinke lading Tradfri-lampen te kopen, maar kom nu elders al van drie verschillende personen posts tegen dat Ikea-medewerkers hebben gezegd dat een deel van de Tradfri-lampen ergens eind januari worden geupdate. Weet jij iets meer hierover?quote:
Ik heb geen idee!quote:Op zaterdag 19 januari 2019 14:16 schreef rgras het volgende:
[..]
Stond op het punt om een flinke lading Tradfri-lampen te kopen, maar kom nu elders al van drie verschillende personen posts tegen dat Ikea-medewerkers hebben gezegd dat een deel van de Tradfri-lampen ergens eind januari worden geupdate. Weet jij iets meer hierover?
Waarom heb je dat niet meteen gedaan dan?quote:Op zondag 20 januari 2019 08:52 schreef Dot. het volgende:
Weet iemand of die traphekjes-terugroepactie nog geldt? Die is nog uit 2016, maar we hebben er nog een paar...
Omdat ze alle drie niet bij een trap zaten, dus als ze opensprongen was dat niet zo erg.quote:Op zondag 20 januari 2019 08:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet meteen gedaan dan?
ah, ik snapquote:Op zondag 20 januari 2019 08:56 schreef Dot. het volgende:
[..]
Omdat ze alle drie niet bij een trap zaten, dus als ze opensprongen was dat niet zo erg.
Hij staat er hier nog tussen: https://www.ikea.com/nl/n(...)rhekjes-patrull-2016quote:Op zondag 20 januari 2019 08:52 schreef Dot. het volgende:
Weet iemand of die traphekjes-terugroepactie nog geldt? Die is nog uit 2016, maar we hebben er nog een paar...
Dus je hebt ze gewoon kunnen gebruiken en gewoon gebruikt en toch wil je je geld ervoor terug?quote:Op zondag 20 januari 2019 08:56 schreef Dot. het volgende:
[..]
Omdat ze alle drie niet bij een trap zaten, dus als ze opensprongen was dat niet zo erg.
Als het kan, waarom niet?!quote:Op zondag 20 januari 2019 16:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus je hebt ze gewoon kunnen gebruiken en gewoon gebruikt en toch wil je je geld ervoor terug?
quote:
Nou sorry dat vind ik een beetje schraal.quote:
Omdat het zo'n beetje als kleding kopen, dragen, en terugsturen is.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2019 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan je dat hier ook even laten weten? Wil er ook een aantal aanschaffen
quote:Hej, goede vraag! Er komt inderdaad een TRÅDFRI update aan, maar wanneer deze precies wordt uitgerold is nog niet bekend. Ik raad je aan onze sociale mediakanalen in de gaten te houden. Fijne dag! ^Isa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |