laatste paar werkzaamheden van stage afmakenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, best fijn weekje. En die van jou?
Dat schiet dan lekker op he? Tofquote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
laatste paar werkzaamheden van stage afmaken
en ehm volgende week stageverslag puntjes op de i nog 2 weken te gaan
jaquote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat schiet dan lekker op he? Tof
Ja, gaat wel wat beter gelukkig. Thanks voor het vragenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jaen met jou? nog herstellende?
Ik vier het morgen met mijn moeder en in maart met vrienden (niemand heeft zin zo na de feestdagen)quote:
Dan wens ik je alvast een heel fijne dag. Gezellig zo samen met je moederquote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vier het morgen met mijn moeder en in maart met vrienden (niemand heeft zin zo na de feestdagen)
Dat lieve mens heeft me gisteren al een enorme berg met cadeaus gegeven (en alles heel fantastisch) want ze was zo zenuwachtig dat ik het misschien niet leuk zou vindenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan wens ik je alvast een heel fijne dag. Gezellig zo samen met je moeder
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 6 januari 2019 16:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ooh de tt!
Dank jullie! Perfecte dag hier
Dank je wel!quote:
Dank je wel en jij ook!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:00 schreef Divje het volgende:
Verlate felicitaties ChildoftheStars!
En iedereen nog de beste wensen(is het nooit te laat voor hehe)
Jij ook Divquote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:00 schreef Divje het volgende:
Verlate felicitaties ChildoftheStars!
En iedereen nog de beste wensen(is het nooit te laat voor hehe)
Heerlijk frisquote:Op donderdag 10 januari 2019 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Net een grote schoonmaak gehoudenAlles ruikt naar chloor
Ja.... ik ben echt eventjes op hyperschoonmaak gegaan. Met een tandenborsteltje chloor alle voegen doen en zoquote:
gefeliciteerd 🎉quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat lieve mens heeft me gisteren al een enorme berg met cadeaus gegeven (en alles heel fantastisch) want ze was zo zenuwachtig dat ik het misschien niet leuk zou vindenDus morgen daar lekker mee aan de slag
Ja das af en toe nodigquote:Op donderdag 10 januari 2019 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja.... ik ben echt eventjes op hyperschoonmaak gegaan. Met een tandenborsteltje chloor alle voegen doen en zonormaal dweil ik alleen met chloor.
Heerlijk is datquote:Op donderdag 10 januari 2019 20:36 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja das af en toe nodig
Ik had mijn aanval net na het nieuwe jaar
lokquote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, gaat wel wat beter gelukkig. Thanks voor het vragen
Ja man is echt te chill.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja goed, met jou ook hoop ik? Bevalt het nog goed in Amsterdam?
Ook lekker lieverd.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier gaat alles goed. Eigenlijk heb ik wel een heel goede dag
En met jou dan?
Heb een prima leven. Wel een beetje alleen soms en mis mijn broertje maar voor de rest prima leven.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is super fijn!
[..]
Fijn om te lezenWat maakt jouw dag zo goed
Misschien kan je hem ook naar Amsterdam lokken. Tof dat je het zo fijn hebtquote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb een prima leven. Wel een beetje alleen soms en mis mijn broertje maar voor de rest prima leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |