Maar dan laat je ook zien dat je inspiratieloos bent tochquote:Op dinsdag 18 december 2018 09:54 schreef SuperHartje het volgende:
Cadeaubon is altijd goed. Parfum, bol.com, iTunes. Noem maar op
Stiekem vind ik cadeaubonnen altijd enorm leuk om te krijgenquote:Op dinsdag 18 december 2018 09:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar dan laat je ook zien dat je inspiratieloos bent toch
Daar was ik precies aan toe.quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:57 schreef SuperHartje het volgende:
Was het nog een leuke logeerpartij geworden?
Weet ik niet hoor. De juiste cadeaukaart vinden is misschien ook een uitdagingquote:Op dinsdag 18 december 2018 09:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar dan laat je ook zien dat je inspiratieloos bent toch
Vrouwen, 1 heeft een hond en weet verder vrij weinig van haar af. De ander is m'n vriendin, en die zegt 'surprise me!quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stiekem vind ik cadeaubonnen altijd enorm leuk om te krijgen
Maar hebben ze hobby's of iets anders? Mannen of vrouwen?
Oh wat gaaf! Fijn dat het zo nice wasquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar was ik precies aan toe.
Dit weekend was fantastisch. We hebben beide seizoenen van Slasher gekeken, gekletst en genoten
Gisteren was ook een heel drukke dag en ik ben nu echt geslooptkom nergens toe
Hm... dat is ingewikkeld... veel succesquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Vrouwen, 1 heeft een hond en weet verder vrij weinig van haar af. De ander is m'n vriendin, en die zegt 'surprise me!hihihihaho'
Ik ben gewoon erg slecht in cadeautjes voor verjaardagen/feestdagen. Spontaan lukt dan wel weer.
Ach, dit komt wel goed. Iets voor de hond en iets wat ze totaal niet verwacht.
Jij ook al!quote:Op dinsdag 18 december 2018 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stiekem vind ik cadeaubonnen altijd enorm leuk om te krijgen
Maar hebben ze hobby's of iets anders? Mannen of vrouwen?
Hahahaha ja en vooral heel veel lachen en speculeren.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:04 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh wat gaaf! Fijn dat het zo nice was
Slasher heb ik ook gezien, lekker griezelen![]()
Lekker rustig aan
Mijn moeder heeft me laatst een dikke bon voor de Six gekregen. Zulke fijne oorbelletjes van gekochtquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:07 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Jij ook al!![]()
Ik vind het stiekem ook superleuk.
Ready to relax.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha ja en vooral heel veel lachen en speculeren.
Thee en koffie naast me, boodschappen gisteren gedaan en alleen vanavond nog een vriendin
Oeh nice!quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me laatst een dikke bon voor de Six gekregen. Zulke fijne oorbelletjes van gekocht
Nee joh. Is toch relaxquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om die vriendin af te zeggen
Oh wat jij prettig vindt natuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb het even verplaatst. Eventjes bijkomen. Dat lukt anders niet meer voor de kerst
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 december 2018 10:42 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh wat jij prettig vindt natuurlijklekker relaxen dan nu
Altijd nice!quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
InderdaadEven een dagje voor mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |