abonnement Unibet Coolblue
pi_183676417
Gerrit weer die shake gaan drinken. Echt die knullen weten helemaal niet waar ze mee bezig zijn. Vooral joa vind ik heel erg vol worden in zijn gezicht van die troep.
pi_183676421
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:18 schreef schizolientje het volgende:
Tim neemt heel theatraal zijn vitamine placebo s in op de camera, legt ze ver achter op zijn tong en dan de zuigfles er achter aan, Vreselijk, eten kauwen ze nauwelijks en dit moet zo moeilijk. Je hebt er ook die hun hoofd naar achter gooien als ze med. in moeten nemen. De grootste gebruikers doen dat. Werkt altijd op mijn lachspieren
de grote gebruikers doen dat ... nou sorry slik zelden pillen met paracetamol heb ik al moeite en ja doe hem meteen achter in mijn keel en gooi mijn hoofd naar achteren. anders lukt het gewoon niet en ben een minimale gebruiker... dus lach jij maar je verzint t waar je bij staat
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_183676458
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:28 schreef sjampoeh het volgende:
Erik: we kunnen de nieuwe ontvangen, de kamer is schoon.
vandaar dus de verhuizing
:')
10 uur is een mooie tijd. Kan ik daarna boodschappen doen

Tim achter de computer, Lotus aan het inpakken.

Brenda gaat het randje afzetten bij Joa, merel stopt met het bleken want ze is net Gerard Joling.
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_183676473
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:32 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit weer die shake gaan drinken. Echt die knullen weten helemaal niet waar ze mee bezig zijn. Vooral joa vind ik heel erg vol worden in zijn gezicht van die troep.
Gerrit gaat toch trainen voor het boksen dus niets mis met zon shake.. verders kan die shake nooit kwaad het versterkt je spieren enzo
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_183676479
Christel is dus toch overstag gegaan en heeft de kalenders als pre-order op de webshop gezet
pi_183676491
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

de grote gebruikers doen dat ... nou sorry slik zelden pillen met paracetamol heb ik al moeite en ja doe hem meteen achter in mijn keel en gooi mijn hoofd naar achteren. anders lukt het gewoon niet en ben een minimale gebruiker... dus lach jij maar je verzint t waar je bij staat
als je je eten dan maar goed kauwt
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_183676494
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

de grote gebruikers doen dat ... nou sorry slik zelden pillen met paracetamol heb ik al moeite en ja doe hem meteen achter in mijn keel en gooi mijn hoofd naar achteren. anders lukt het gewoon niet en ben een minimale gebruiker... dus lach jij maar je verzint t waar je bij staat
:?
pi_183676503
merel:oehhh de nieuwe komt zooooooooooo
pi_183676511
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Gerrit gaat toch trainen voor het boksen dus niets mis met zon shake.. verders kan die shake nooit kwaad het versterkt je spieren enzo
Daar zijn de meningen over verdeeld https://www.ondertussen.n(...)meer-kwaad-dan-goed/

SL
pi_183676512
Eiwit is een van de belangrijkste bouwstenen voor ons lichaam. Het geeft ons de basisblokken voor de opbouw van spieren, botten, onze huid en andere weefsels.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_183676514
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:35 schreef pollewop77 het volgende:
Christel is dus toch overstag gegaan en heeft de kalenders als pre-order op de webshop gezet
Ik zou dat nu geen kalender meer willen bestellen. Ze moeten nog gedrukt worden. God weer wanneer en het verzenden zijn ze ook niet zo vlug mee. Wordt het april voordat je eindelijk je
kalender binnen hebt
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_183676528
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:36 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

:?
lees even waarop ik qoute er staat de grootste gebruikers doen dat. nou onzin dus
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_183676540
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:37 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Ik zou dat nu geen kalender meer willen bestellen. Ze moeten nog gedrukt worden. God weer wanneer en het verzenden zijn ze ook niet zo vlug mee. Wordt het april voordat je eindelijk je
kalender binnen hebt
hoef er zeker geen 1. ivan staat er niet op :7 :6
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_183676548
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

lees even waarop ik qoute er staat de grootste gebruikers doen dat. nou onzin dus
Das jouw mening.
pi_183676580
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

de grote gebruikers doen dat ... nou sorry slik zelden pillen met paracetamol heb ik al moeite en ja doe hem meteen achter in mijn keel en gooi mijn hoofd naar achteren. anders lukt het gewoon niet en ben een minimale gebruiker... dus lach jij maar je verzint t waar je bij staat
even dat extra zetje, ik doe dat ook en slik veel vit en pijnstillers. And i dont give a f.

Lange Sl zouden, Lotus en Franny zijn druk. Lotus is bij Tim in zijn nek aan het hijgen want wil op de comp. Vakantie van Lotus mag van Tim beginnen op 8 januari
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_183676599
Die stemmetjes van Franny hangen me de kont uit
pi_183676600
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:21 schreef pollewop77 het volgende:

[..]

Please not

Maar denk ook niet dat dit een moment voor Rienk zou zijn. Ik hoop een Ivan, lekker de boel opschudden daar. Alle mannen bang, meiden in katzwijm

*O* *O* *O*
Alsjeblieft niet zeg... weer dat ellenlange figuurslakkenspoor trekken en heiligverklaringen :r :r

Geen oud-bewoners, die zijn allemaal over datum. :{w
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_183676606
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:40 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Das jouw mening.
Ja want iedereen over 1 kam scheren kan niet
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_183676609
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:43 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet zeg... weer dat ellenlange figuurslakkenspoor trekken en heiligverklaringen :r :r

Geen oud-bewoners, die zijn allemaal over datum. :{w
:D Ben het ook eigenlijk wel met je eens. In ieder geval een type die de boel eens ff lekker opschud daar
pi_183676624
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:43 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet zeg... weer dat ellenlange figuurslakkenspoor trekken en heiligverklaringen :r :r

Geen oud-bewoners, die zijn allemaal over datum. :{w
dit
pi_183676626
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:43 schreef pollewop77 het volgende:
Die stemmetjes van Franny hangen me de kont uit
ik blijf het een verschrikkelijk kind vinden
Make trouble not war
pi_183676638
Hopelijk iemand van 40 plus
pi_183676640
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:44 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ik blijf het een verschrikkelijk kind vinden
Ze is ook wel echt erg aanwezig nu
  woensdag 12 december 2018 @ 09:45:44 #49
164821 fladdie
geniet van het leven
pi_183676644
ivan was wel een hele beste voor deze utopia.
pi_183676645
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:37 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Ik zou dat nu geen kalender meer willen bestellen. Ze moeten nog gedrukt worden. God weer wanneer en het verzenden zijn ze ook niet zo vlug mee. Wordt het april voordat je eindelijk je
kalender binnen hebt
een ketting, of een insectenhotel ok maar een kalender? Hoe ga je dat uitleggen aan de mensen om je heen?
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')