Bayern en Inter zijn dus gewoon gelijkwaardigquote:Op donderdag 13 december 2018 10:27 schreef GGMM het volgende:
Bayern staat in hun competitie 10 punten achter de nr 1
"Bayern is hopeloos uit vorm!!"
Inter staat in hun competitie 10 punten achter de nr 1
"Inter zou meedoen om plaats 1 in jullie poule!!".
Genot.
Prima.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bayern en Inter zijn dus gewoon gelijkwaardig
Had je maar mod moeten blijvenquote:Op donderdag 13 december 2018 11:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Kan dit topic niet gewoon dicht? Tering wat een treurnis
PSV had een moeilijkere poule maar dan nog heeft Ajax beter gepresteerd maar dat wil niet zeggen dat Ajax zomaar 3e in de poule van PSV was geworden.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Als jullie de prestaties van PSV en Ajax naast elkaar leggen in de CL, hoe kijken jullie er dan tegenaan? Jullie hadden de zogenaamd moeilijkere poule, maar is dat wel zo?
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 13-12-2018 om 12:41:58PSV heeft Arjen Robben inmiddels (via Mark van Bommel) benaderd voor een terugkeer, heeft directeur Toon Gerbrands zojuist gezegd bij 'Brabants Bont'. Wordt ongetwijfeld vervolgd. reageer retweet
Dat zou mooi zijn.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 13-12-2018 om 12:41:58PSV heeft Arjen Robben inmiddels (via Mark van Bommel) benaderd voor een terugkeer, heeft directeur Toon Gerbrands zojuist gezegd bij 'Brabants Bont'. Wordt ongetwijfeld vervolgd. reageer retweet
KAMPIOENUUUUUHquote:Op donderdag 13 december 2018 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
Sorry, ik zal discussies die niet leuk zijn voortaan verwijderen.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:25 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom grijpt er geen mod in? Oh die doet zelf mee aan de kansloze discussie
Voor het eerst dat ik jou iets zinnigs zie typenquote:Op donderdag 13 december 2018 10:24 schreef GGMM het volgende:
Denk dat PSV de CL wel gewonnen zou hebben als ze in onze poule zaten.
En maar lullen en maar lullen en maar lullen, ook al is het zo krom als wat.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Deze vergelijking slaat nergens opHet hele punt is dat Inter al jaren rond plek 2/3 dobbert, Juventus staat daar op eenzame hoogte. Bayern was voorheen het Juventus van Duitsland, maar die zijn nu verandert in een soort Inter.
Het feit dat Inter zover achter staat zegt veel minder; Juventus is immers gewoon wereldtop, maar Bayern die 10 punten achter Dortmund staan (wat ook geen wonderploeg is) is wel schrijnend.
Nou dan kan je die banden met Mexico ook wel meteen verbreken.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
Het is gewoon een heel simpele rekensom.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En maar lullen en maar lullen en maar lullen, ook al is het zo krom als wat.
Degenen die denken dat Benfica ook maar in de buurt komt van Tottenham moeten gecontroleerd worden op een hersentumor.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel simpele rekensom.
Alle ajacieden roepen hier dat Bayern écht wel net zo goed is als Inter.
Hierdoor nemen we aan dat:
Bayern munchen = Inter
Ik neem aan dat iedereen het er mee eens is dat:
Barcelona > Bayern munchen
Een derde aanname dat:
Benfica = Tottenham hotspurs
Dan lijkt het me duidelijk dat de poule van PSV een stuk moeilijker was dan die van Ajax:
Barcelona - ???
Inter - Bayern
Tottenham - Benfica
??? - AEK
quote:Op donderdag 13 december 2018 13:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Bayern munchen = Inter
Een derde aanname dat:
Dan lijkt het me duidelijk dat de poule van PSV een stuk moeilijker was dan die van Ajax:
Barcelona - ???
Inter - Bayern
Tottenham - Benfica
??? - AEK
en dan met de meest onsamenhangende zooi komen die er dit topic is geplaatstquote:Op donderdag 13 december 2018 13:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
werkt martin van geel ook partime voor psv tegenwoordig...quote:PSV polst Robben over terugkeer
12.54 uurPraat mee
Arjen Robben heeft er in PSV een optie bij gekregen voor een vervolg van zijn carrière. De Eindhovense club heeft een lijntje uitgegooid naar de 34-jarige aanvaller.
De toekomst van Robben is ongewis. Zeker is dat de aanvaller bezig is aan zijn laatste maanden bij Bayern München. De Beierse club gaat zijn aflopende contract niet verlengen. Of en waar hij zijn carrière gaat voortzetten is nog onbekend.
PSV staat open voor een terugkeer van Robben. De Eindhovense club heeft de aanvaller benaderd via trainer Mark van Bommel. 'Er is contact geweest. Via Mark, die met Arjen heeft gevoetbald, is hem een berichtje gestuurd', zegt directeur Toon Gerbrands tegen Omroep Brabant. 'Het is natuurlijk aan Arjen zelf om die behoorlijke afweging te maken.'
Robben speelde tot 2004 voor PSV, dat hem in 2002 had overgenomen van FC Groningen. Ook die club zou de aanvaller graag verwelkomen. De 96-voudig international twijfelt echter of een terugkeer op de Nederlandse velden hem goed zal doen. 'Ik kan alleen maar verliezen. Als je goed speelt, is het normaal en als het minder gaat, kan ik het niet meer. Daar moet ik me dan op instellen', zei Robben eerder tegen de NOS.
[..]
Bayern munchen = Inter
Een derde aanname dat:
Barcelona - ???
Inter - Bayern
Tottenham - Benfica
??? - AEK
[..]
Bayern munchen = Inter
Een derde aanname dat:
Barcelona - ???
Inter - Bayern
Tottenham - Benfica
??? - AEK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |