Gelukkig niet zegquote:Op donderdag 13 december 2018 14:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
werkt martin van geel ook partime voor psv tegenwoordig...

quote:Op donderdag 13 december 2018 13:46 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Degenen die denken dat Benfica ook maar in de buurt komt van Tottenham moeten gecontroleerd worden op een hersentumor.

Ajax kan zich ook nog belachelijk maken dit seizoen door in 3 seizoenen bijna 150 miljoen uit te geven aan spelers en misschien zonder prijzen te eindigen voor de 5e keer op rij.quote:Op donderdag 13 december 2018 14:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Psv maakt zichzelf belachelijk door TROTS te zijn op 2 punten terwijl ajax er gewoon 12 haalt

+quote:Op donderdag 13 december 2018 14:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax kan zich ook nog belachelijk maken dit seizoen door in 3 seizoenen bijna 150 miljoen uit te geven aan spelers en misschien zonder prijzen te eindigen voor de 5e keer op rij.
wat is dan erger vraag ik me af?

quote:Op donderdag 13 december 2018 14:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax kan zich ook nog belachelijk maken dit seizoen door in 3 seizoenen bijna 150 miljoen uit te geven aan spelers en misschien zonder prijzen te eindigen voor de 5e keer op rij.

Ajax pakt gewoon de dubbel dit seizoen.quote:Op donderdag 13 december 2018 14:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

Treblequote:Op donderdag 13 december 2018 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax pakt gewoon de dubbel dit seizoen.

Heil klaas. Heb even hardop gelachenquote:Op donderdag 13 december 2018 14:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

Lijkt me in principe prima om er lekker bij te hebben op de bank, zodat je hem alvast warm kan stomen tot onderdeel van je trainingsstafquote:Op donderdag 13 december 2018 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat vinden we ervan dat Mark aan Robben gevraagd heeft of hij terug naar PSV wil komen?
Eerlijk gezegd lijkt het me niet handig om een speler die zo vaak eruit ligt in de top van je salarishuis op te nemen.

Maar elk potje dat 'ie speelt is 'ie ongetwijfeld de beste van het veld. Dus laat naar komen.quote:Op donderdag 13 december 2018 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat vinden we ervan dat Mark aan Robben gevraagd heeft of hij terug naar PSV wil komen?
Eerlijk gezegd lijkt het me niet handig om een speler die zo vaak eruit ligt in de top van je salarishuis op te nemen.

Mijn onderbuikgevoel op basis van wat ik over hem lees in de media, is dat hij nog één à twee jaartjes wil voetballen en dan in de staf van Groningen terecht gaat komen.quote:Op donderdag 13 december 2018 16:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Lijkt me in principe prima om er lekker bij te hebben op de bank, zodat je hem alvast warm kan stomen tot onderdeel van je trainingsstaf

Robben komt niet banken bij ons lijkt me. Of hij stafmateriaal is kan ik geen oordeel over geven.quote:Op donderdag 13 december 2018 16:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Lijkt me in principe prima om er lekker bij te hebben op de bank, zodat je hem alvast warm kan stomen tot onderdeel van je trainingsstaf

Ook als dat maar 10 potjes zijn?quote:Op donderdag 13 december 2018 16:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar elk potje dat 'ie speelt is 'ie ongetwijfeld de beste van het veld. Dus laat naar komen.

wat is nou verdienen, ik kan me heel goed voorstellen dat hij daar gewoon helemaal geen zin in heeft en voeg daar nog de kunstgras velden aan toe, is vragen om problemen.quote:Op donderdag 13 december 2018 16:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Robben verdient het net als van Persie gewoon om zijn carrière in Nederland af te sluiten
Dat hij dan vaak niet zou kunnen spelen vind ik bijzaak in het geval van spelers als robben kuyt van persie.

Ook dat nog eens ja.quote:Op donderdag 13 december 2018 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is nou verdienen, ik kan me heel goed voorstellen dat hij daar gewoon helemaal geen zin in heeft en voeg daar nog de kunstgras velden aan toe, is vragen om problemen.

Gaat natuurlijk alleen op als die zelf wiltquote:Op donderdag 13 december 2018 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is nou verdienen, ik kan me heel goed voorstellen dat hij daar gewoon helemaal geen zin in heeft en voeg daar nog de kunstgras velden aan toe, is vragen om problemen.

Dubbel. We kunnen in de CL overwinteren met Robben en grotere kans op kampioenschap. Maar de Mexicanen haten hem vanwege WK 2014 schwalbe. En hij is duur.quote:Op donderdag 13 december 2018 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

quote:Op donderdag 13 december 2018 13:46 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Degenen die denken dat Benfica ook maar in de buurt komt van Tottenham moeten gecontroleerd worden op een hersentumor.

Als daar de toppers tussen zitten, waarom niet?quote:Op donderdag 13 december 2018 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook als dat maar 10 potjes zijn?

Joh, je hoeft er geen kruistabellen voor op te stellen om te zien dat de poule van Ajax vele malen makkelijker is. Het hele ding met Ajacieden is dat ze te trots zijn om toe te geven dat het niet zo is. Daarnaast moet iedereen staan en klappen voor de prestaties van Ajax, anders zijn ze op hun pik getrapt.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel simpele rekensom.
Alle ajacieden roepen hier dat Bayern écht wel net zo goed is als Inter.
Hierdoor nemen we aan dat:
Bayern munchen = Inter
Ik neem aan dat iedereen het er mee eens is dat:
Barcelona > Bayern munchen
Een derde aanname dat:
Benfica = Tottenham hotspurs
Dan lijkt het me duidelijk dat de poule van PSV een stuk moeilijker was dan die van Ajax:
Barcelona - ???
Inter - Bayern
Tottenham - Benfica
??? - AEK

Vooral omdat je geen transfersom betaalt, die paar miljoen kun je echt wel afschrijven voor 20-30 potjes Robben per jaar.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als daar de toppers tussen zitten, waarom niet?
Gewoon op de bank laten tegen schopploegen of kunstgrasploegen, en de belangrijke potten en Europees laten spelen.
Er zijn welgeteld 0 redenen om Robben niet te wilen. Of Robben terug naar PSV zou willen, dat is eerder de vraag natuurlijk.

Jij daarentegen bent er vrij relaxt onder. Chapeau!quote:Op donderdag 13 december 2018 17:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Joh, je hoeft er geen kruistabellen voor op te stellen om te zien dat de poule van Ajax vele malen makkelijker is. Het hele ding met Ajacieden is dat ze te trots zijn om toe te geven dat het niet zo is. Daarnaast moet iedereen staan en klappen voor de prestaties van Ajax, anders zijn ze op hun pik getrapt.

Och, Sparta heeft 35 punten, NAC 11. Dat Sparta zo veel beter is zou ik ook niet durven stellenquote:Op donderdag 13 december 2018 14:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Psv maakt zichzelf belachelijk door TROTS te zijn op 2 punten terwijl ajax er gewoon 12 haalt

True. Het was wellicht een ander verhaal geweest als je er nog een zak geld voor neer had moeten leggen. Maar alleen de ervaring die Robben met zich meebrengt is een paar miljoen waard. Hij verdient zichzelf zo terug na een paar potjes Europees.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:14 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Vooral omdat je geen transfersom betaalt, die paar miljoen kun je echt wel afschrijven voor 20-30 potjes Robben per jaar.

Ja maar als Lozano en Bergwijn blijven, voor wie moet Robben dan spelen?quote:Op donderdag 13 december 2018 17:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
True. Het was wellicht een ander verhaal geweest als je er nog een zak geld voor neer had moeten leggen. Maar alleen de ervaring die Robben met zich meebrengt is een paar miljoen waard. Hij verdient zichzelf zo terug na een paar potjes Europees.

Hoezo? PSV zou de CL hebben gewonnen wanneer ze in een andere poule hadden gezeten. Oppleuren dus.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit topic is mijn favoriete topic van de maand. Wat maken een hoop users zich hier toch compleet belachelijk.

Denk niet dat ze allebei blijven. Indien wel, luxeprobleempje! Lekker toch. Dat is vBommel z'n zorg verder.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar als Lozano en Bergwijn blijven, voor wie moet Robben dan spelen?

Heel aantrekkelijk lijkt me dat scenario niet voor hem.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als daar de toppers tussen zitten, waarom niet?
Gewoon op de bank laten tegen schopploegen of kunstgrasploegen, en de belangrijke potten en Europees laten spelen.
Er zijn welgeteld 0 redenen om Robben niet te wilen. Of Robben terug naar PSV zou willen, dat is eerder de vraag natuurlijk.
Je kan alles afschrijven, het gaat er me meer om wat het oplevert, zowel sportief als financieel.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:14 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Vooral omdat je geen transfersom betaalt, die paar miljoen kun je echt wel afschrijven voor 20-30 potjes Robben per jaar.

Kloptquote:Op donderdag 13 december 2018 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heel aantrekkelijk lijkt me dat scenario niet voor hem.
 Maar het is nog enigszins van niveau (itt Grunn), hij mag hier belangrijk zijn, kan al werken aan z'n toekomst na het voetbal. Het ligt er maar net aan waar 'ie zelf zin in heeft. 30 miljoen in de VS verdienen kan ook natuurlijk, niks mis mee
 Maar het is nog enigszins van niveau (itt Grunn), hij mag hier belangrijk zijn, kan al werken aan z'n toekomst na het voetbal. Het ligt er maar net aan waar 'ie zelf zin in heeft. 30 miljoen in de VS verdienen kan ook natuurlijk, niks mis mee 
Maar welk risico lopen we? Wanneer we ons plaatsen voor de CL hebben we het al terugverdiend toch? Bij plaatsing voor de EL zelfs al. Daarna kan het alleen maar meer opleveren.quote:[..]
Je kan alles afschrijven, het gaat er me meer om wat het oplevert, zowel sportief als financieel.
Even voor de duidelijkheid: als hij niet zo blessuregevoelig was dan was het een no-brainer imo, maar nu neem je toch een flink risico. Al moeten we concluderen dat er wel grotere financiële risico's met spelers zijn genomen die veel minder dan Robben zijn.

Bedankt maat! Ik maak me dan ook zelden druk.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij daarentegen bent er vrij relaxt onder. Chapeau!

Het risico van een flinke hap uit het salarishuis. Het risico van je selectie inrichten op rekenen op een fitte Robben.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
KloptMaar het is nog enigszins van niveau (itt Grunn), hij mag hier belangrijk zijn, kan al werken aan z'n toekomst na het voetbal. Het ligt er maar net aan waar 'ie zelf zin in heeft. 30 miljoen in de VS verdienen kan ook natuurlijk, niks mis mee
[..]
Maar welk risico lopen we? Wanneer we ons plaatsen voor de CL hebben we het al terugverdiend toch? Bij plaatsing voor de EL zelfs al. Daarna kan het alleen maar meer opleveren.

Geen idee hoeveel hij verdient. Maar 3 miljoen per jaar voor een Robben, daar lach ik omquote:Op donderdag 13 december 2018 18:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het risico van een flinke hap uit het salarishuis. Het risico van je selectie inrichten op rekenen op een fitte Robben.
Het al dan niet behalen van CL of EL kan je niet toeschrijven aan één speler trouwens hè.
Eea hangt er ook vanaf wat hij zou gaan verdienen dan. Eigenlijk vind ik alles boven het salarisplafond te hoog.

Dat zouden Roland en ik met gejuich begroetenquote:Op donderdag 13 december 2018 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 13-12-2018 om 12:41:58PSV heeft Arjen Robben inmiddels (via Mark van Bommel) benaderd voor een terugkeer, heeft directeur Toon Gerbrands zojuist gezegd bij 'Brabants Bont'. Wordt ongetwijfeld vervolgd. reageer retweet

Wanneer Ajax hem wilt inlijven, komt hij gewoon naar Amsterdam. ¤¤¤¤¤quote:Op donderdag 13 december 2018 18:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het risico van een flinke hap uit het salarishuis. Het risico van je selectie inrichten op rekenen op een fitte Robben.
Het al dan niet behalen van CL of EL kan je niet toeschrijven aan één speler trouwens hè.
Eea hangt er ook vanaf wat hij zou gaan verdienen dan. Eigenlijk vind ik alles boven het salarisplafond te hoog.

Waar dat dan?quote:Op donderdag 13 december 2018 18:30 schreef fathank het volgende:
Robben heeft al geroepen dattie alleen maar kan verliezen als hij terugkomt naar Nederland.

quote:Op donderdag 13 december 2018 13:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel simpele rekensom.
Alle ajacieden roepen hier dat Bayern écht wel net zo goed is als Inter.
Hierdoor nemen we aan dat:
Bayern munchen = Inter
Ik neem aan dat iedereen het er mee eens is dat:
Barcelona > Bayern munchen
Een derde aanname dat:
Benfica = Tottenham hotspurs
Dan lijkt het me duidelijk dat de poule van PSV een stuk moeilijker was dan die van Ajax:
Barcelona - ???
Inter - Bayern
Tottenham - Benfica
??? - AEK

ik hoop het. Naja voor de Eredivisie is het voor mij wel slecht, maar ik gun het jullie wel voor in Europa. Zal van belangrijke waarde zijn.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 13-12-2018 om 12:41:58PSV heeft Arjen Robben inmiddels (via Mark van Bommel) benaderd voor een terugkeer, heeft directeur Toon Gerbrands zojuist gezegd bij 'Brabants Bont'. Wordt ongetwijfeld vervolgd. reageer retweet

Als je meer punten had moeten hebben dan je had, heb je het toch juist slecht gedaan?quote:Op woensdag 12 december 2018 18:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik vind dat we t gewoon goed gedaan hebben. Geen een wedstrijd echt weggespeeld. Pech gehad en eigenlijk meer punten verdiend dan we nu hebben. Uiteindelijk "maar 2 punten" maar we hoeven ons niet te schamen. Pech gehad met de loting. Zwaarder kon niet.

Of je bent genaaid door de scheids? Met rood voor Handanovic hadden we die zeker gewonnen.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je meer punten had moeten hebben dan je had, heb je het toch juist slecht gedaan?

Plus buitenspelgoalquote:Op donderdag 13 december 2018 19:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Of je bent genaaid door de scheids? Met rood voor Handanovic hadden we die zeker gewonnen.

Normaal ben ik ook niet van die flauwekul. Maar in de thuiszorg tegen Inter is PSV echt genaaid. Niet bewust en geen complotten, maar wordt Handeraanovic er gewoon afgestuurd dan win je die pot 90% zeker.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je meer punten had moeten hebben dan je had, heb je het toch juist slecht gedaan?

quote:Op donderdag 13 december 2018 19:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Normaal ben ik ook niet van die flauwekul. Maar in de thuiszorg tegen Inter is PSV echt genaaid. Niet bewust en geen complotten, maar wordt Handeraanovic er gewoon afgestuurd dan win je die pot 90% zeker.
Verder gewoon eens met de gedachtegang van van Bommel. PSV heeft zich aardig getoond, maar uiteindelijk zichzelf op details laten aftroeven. En juist die details maken het verschil op CL-niveau. Daaraan zie je dat de selectie van Ajax misschien niet beter is, maar wel 'verder'.

Interview met VI. Het was niet uitgesloten, maar heel positief leek het niet.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |