abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 december 2018 @ 15:58:39 #76
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_183683294
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT IS DE LES VAN DEZE CL RONDE

Ga niet debiel lopen trollen tegen andere clubs als je zelf het seizoen erna het nog slechter doet. *O*
Kan dat eigenlijk nog als je dit seizoen van Feyenoord in Europa bekijkt?
pi_183683649
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:58 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Kan dat eigenlijk nog als je dit seizoen van Feyenoord in Europa bekijkt?
daar ging mij post helemaal niet over als je mij post goed leest

PSV vorig seizoen dan? vergelijkbaar met Feyenoord dit seizoen inderdaad.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 12 december 2018 @ 16:49:42 #78
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_183684214
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 16:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

daar ging mij post helemaal niet over als je mij post goed leest

PSV vorig seizoen dan? vergelijkbaar met Feyenoord dit seizoen inderdaad.
Laten we hopen dat we dit dan volgend jaar niet kunnen zeggen dan.
pi_183685697
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT IS DE LES VAN DEZE CL RONDE

Ga niet debiel lopen trollen tegen andere clubs als je zelf het seizoen erna het nog slechter doet. *O*
Ik vind dat we t gewoon goed gedaan hebben. Geen een wedstrijd echt weggespeeld. Pech gehad en eigenlijk meer punten verdiend dan we nu hebben. Uiteindelijk "maar 2 punten" maar we hoeven ons niet te schamen. Pech gehad met de loting. Zwaarder kon niet.
Land of the free. Home of the brave.
pi_183686069
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:09 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik vind dat we t gewoon goed gedaan hebben. Geen een wedstrijd echt weggespeeld. Pech gehad en eigenlijk meer punten verdiend dan we nu hebben. Uiteindelijk "maar 2 punten" maar we hoeven ons niet te schamen. Pech gehad met de loting. Zwaarder kon niet.
klopt

de tegenstanders waren gewoon te goed net als de tegenstanders van Feyenoord ook gewoon te goed waren vorig seizoen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183686247
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:33 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

klopt

de tegenstanders waren gewoon te goed net als de tegenstanders van Feyenoord ook gewoon te goed waren vorig seizoen
Is ook zo. Al denk ik dat Shakhtar Donetsk toch wel een tegenstander is waar PSV makkelijk van moet kunnen winnen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_183687523
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2018 15:34 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Ik vond Zoet wel erg sterk deze CL editie. Alleen zonde van Inter thuis, maar verder erg goed.
Mee eens ja..vooral mentaal sterker geworden.
Afgelopen jaren oogde hij altijd een beetje onzeker in de grote wedstrijden..

Angelino ook een dikke voldoende
  woensdag 12 december 2018 @ 20:01:37 #83
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_183688115
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:41 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Is ook zo. Al denk ik dat Shakhtar Donetsk toch wel een tegenstander is waar PSV makkelijk van moet kunnen winnen.
Feyenoord had twee topploegen in de groep
PSV had er drie

Ajax heeft er 1 en die heeft de grootste vormcrisis in de afgelopen 10 jaar en verloor voor en na de ajax wedstrijd met 2-0 en 3-0 van hele gewone ploegen.

Ik ben wel jaloers op hun tweede ronde, maar vind de wedstrijden van psv en feyenoord wel veel mooier om te zien. Als het nog steeds stroef lopende bayern vandaag 5-0 wint is voor mij de waarde van die hele poule europa league niveau en daarvan weten we dat ajax met een simpele loting ver kan komen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_183688167
quote:
99s.gif Op woensdag 12 december 2018 20:01 schreef XL het volgende:

[..]

Feyenoord had twee topploegen in de groep
PSV had er drie

Ajax heeft er 1 en die heeft de grootste vormcrisis in de afgelopen 10 jaar en verloor voor en na de ajax wedstrijd met 2-0 en 3-0 van hele gewone ploegen.

Ik ben wel jaloers op hun tweede ronde, maar vind de wedstrijden van psv en feyenoord wel veel mooier om te zien. Als het nog steeds stroef lopende bayern vandaag 5-0 wint is voor mij de waarde van die hele poule europa league niveau en daarvan weten we dat ajax met een simpele loting ver kan komen.
Oh come on! Inter is echt geen topploeg. Zelfde niveau als Benfica. Goed europese subtopper, meer niet hoor. Leuke spits verder stelt het weinig voor.
  woensdag 12 december 2018 @ 20:15:38 #85
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_183688464
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 20:03 schreef Rambow het volgende:

[..]

Oh come on! Inter is echt geen topploeg. Zelfde niveau als Benfica. Goed europese subtopper, meer niet hoor. Leuke spits verder stelt het weinig voor.
Serie A is niet vergelijkbaar met premiera league. Daarbij is inter dit seizoen wederom prima bezig en Benfica absoluut niet
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_183688811
quote:
99s.gif Op woensdag 12 december 2018 20:15 schreef XL het volgende:

[..]

Serie A is niet vergelijkbaar met premiera league. Daarbij is inter dit seizoen wederom prima bezig en Benfica absoluut niet
Inter bakt er geen klote van.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_183688837
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:36 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Mee eens ja..vooral mentaal sterker geworden.
Afgelopen jaren oogde hij altijd een beetje onzeker in de grote wedstrijden..

Angelino ook een dikke voldoende
Die gaat de top wel halen ja. Kan nu al easy mee bij enorm veel clubs
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  woensdag 12 december 2018 @ 20:45:36 #88
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_183689095
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 20:32 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Inter bakt er geen klote van.
Daarom staan ze comfortabel 3de?
Achter de italiaanse top 2 van de afgelopen jaren?
pi_183689208
quote:
99s.gif Op woensdag 12 december 2018 20:45 schreef XL het volgende:

[..]

Daarom staan ze comfortabel 3de?
Een straatlengte achter de italiaanse top 2 van de afgelopen jaren?
Fixed
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_183689294
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:41 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Shakhtar eindigde gewoon boven Napoli, clown.
#12 is not for sale!
pi_183689466
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2018 20:54 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Shakhtar eindigde gewoon boven Napoli, clown.
Napoli speelde dat jaar in Europa slecht. Zegt dus niets, clown.
  woensdag 12 december 2018 @ 21:03:00 #92
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_183689534
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 20:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Fixed
Een straatlengte voor op europese subtoppers waar Nederlandse internationals, te groot voor de eredivisie hun geld verdienen (Kluivert, Strootman, de Roon, Hateboer, de Vrij)
pi_183689557
quote:
99s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:03 schreef XL het volgende:

[..]

Een straatlengte voor op europese subtoppers waar Nederlandse internationals, te groot voor de eredivisie hun geld verdienen (Kluivert, Strootman, de Roon, Hateboer, de Vrij)
Oh je doet nog steeds alsof Inter een geweldig seizoen draait

Kay
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 12 december 2018 @ 21:11:04 #94
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_183689725
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Oh je doet nog steeds alsof Inter een geweldig seizoen draait

Kay
Ze zijn niet zo goed als Juventus of Napoli. Dat is duidelijk. Ze zijn ook slechts de nummer 3 in de poule van PSV. Ik denk alleen dat de nummer 4 uit de poule van PSV de poule van Ajax had kunnen winnen.

Maar veel meer zijn inter, barca en tottenham sterke ploegen met historie en uitzonderlijke spelers. Mooie wedstrijden en dat is aek, benfica niet en het betoverende van bayern is er ook wel af als ze in 5 weken zoveel punten laten liggen als in een heel seizoen en 2-0 bij Berlijn verliezen en 3-0 thuis van Mönchengladbach. Het blijft een naam, maar zo'n kanttekening kun je in de poule van psv niet plaatsen.
pi_183692883
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:00 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Napoli speelde dat jaar in Europa slecht. Zegt dus niets, clown.
Ja omdat Shaktar beter was, clown.
#12 is not for sale!
pi_183694401
quote:
99s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:11 schreef XL het volgende:

[..]

Ze zijn niet zo goed als Juventus of Napoli. Dat is duidelijk. Ze zijn ook slechts de nummer 3 in de poule van PSV. Ik denk alleen dat de nummer 4 uit de poule van PSV de poule van Ajax had kunnen winnen.

Maar veel meer zijn inter, barca en tottenham sterke ploegen met historie en uitzonderlijke spelers. Mooie wedstrijden en dat is aek, benfica niet en het betoverende van bayern is er ook wel af als ze in 5 weken zoveel punten laten liggen als in een heel seizoen en 2-0 bij Berlijn verliezen en 3-0 thuis van Mönchengladbach. Het blijft een naam, maar zo'n kanttekening kun je in de poule van psv niet plaatsen.
als je er zelf maar in gelooft
pi_183694440
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:09 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Klopt. Zeker Inter en Barcelona thuis was echt balen dat het daar niet meezat.
  woensdag 12 december 2018 @ 23:50:12 #98
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183694691
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 23:38 schreef Adames het volgende:

[..]

als je er zelf maar in gelooft
:)
  Forum Admin woensdag 12 december 2018 @ 23:52:22 #99
35723 crew  GGMM
pi_183694729
quote:
99s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:11 schreef XL het volgende:

[..]

hahaha
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183694744
Lachwekkend om te stellen dat jullie wel even door waren gegaan in onze poule :'). Kijk eerst naar jezelf. 2 punten lachwekkend
AFCA!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')