Kan dat eigenlijk nog als je dit seizoen van Feyenoord in Europa bekijkt?quote:Op woensdag 12 december 2018 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT IS DE LES VAN DEZE CL RONDE
Ga niet debiel lopen trollen tegen andere clubs als je zelf het seizoen erna het nog slechter doet.
daar ging mij post helemaal niet over als je mij post goed leestquote:Op woensdag 12 december 2018 15:58 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Kan dat eigenlijk nog als je dit seizoen van Feyenoord in Europa bekijkt?
Laten we hopen dat we dit dan volgend jaar niet kunnen zeggen dan.quote:Op woensdag 12 december 2018 16:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
daar ging mij post helemaal niet over als je mij post goed leest
PSV vorig seizoen dan? vergelijkbaar met Feyenoord dit seizoen inderdaad.
Ik vind dat we t gewoon goed gedaan hebben. Geen een wedstrijd echt weggespeeld. Pech gehad en eigenlijk meer punten verdiend dan we nu hebben. Uiteindelijk "maar 2 punten" maar we hoeven ons niet te schamen. Pech gehad met de loting. Zwaarder kon niet.quote:Op woensdag 12 december 2018 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT IS DE LES VAN DEZE CL RONDE
Ga niet debiel lopen trollen tegen andere clubs als je zelf het seizoen erna het nog slechter doet.
kloptquote:Op woensdag 12 december 2018 18:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik vind dat we t gewoon goed gedaan hebben. Geen een wedstrijd echt weggespeeld. Pech gehad en eigenlijk meer punten verdiend dan we nu hebben. Uiteindelijk "maar 2 punten" maar we hoeven ons niet te schamen. Pech gehad met de loting. Zwaarder kon niet.
Is ook zo. Al denk ik dat Shakhtar Donetsk toch wel een tegenstander is waar PSV makkelijk van moet kunnen winnen.quote:Op woensdag 12 december 2018 18:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klopt
de tegenstanders waren gewoon te goed net als de tegenstanders van Feyenoord ook gewoon te goed waren vorig seizoen
Mee eens ja..vooral mentaal sterker geworden.quote:Op woensdag 12 december 2018 15:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vond Zoet wel erg sterk deze CL editie. Alleen zonde van Inter thuis, maar verder erg goed.
Feyenoord had twee topploegen in de groepquote:Op woensdag 12 december 2018 18:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Is ook zo. Al denk ik dat Shakhtar Donetsk toch wel een tegenstander is waar PSV makkelijk van moet kunnen winnen.
Oh come on! Inter is echt geen topploeg. Zelfde niveau als Benfica. Goed europese subtopper, meer niet hoor. Leuke spits verder stelt het weinig voor.quote:Op woensdag 12 december 2018 20:01 schreef XL het volgende:
[..]
Feyenoord had twee topploegen in de groep
PSV had er drie
Ajax heeft er 1 en die heeft de grootste vormcrisis in de afgelopen 10 jaar en verloor voor en na de ajax wedstrijd met 2-0 en 3-0 van hele gewone ploegen.
Ik ben wel jaloers op hun tweede ronde, maar vind de wedstrijden van psv en feyenoord wel veel mooier om te zien. Als het nog steeds stroef lopende bayern vandaag 5-0 wint is voor mij de waarde van die hele poule europa league niveau en daarvan weten we dat ajax met een simpele loting ver kan komen.
Serie A is niet vergelijkbaar met premiera league. Daarbij is inter dit seizoen wederom prima bezig en Benfica absoluut nietquote:Op woensdag 12 december 2018 20:03 schreef Rambow het volgende:
[..]
Oh come on! Inter is echt geen topploeg. Zelfde niveau als Benfica. Goed europese subtopper, meer niet hoor. Leuke spits verder stelt het weinig voor.
Inter bakt er geen klote van.quote:Op woensdag 12 december 2018 20:15 schreef XL het volgende:
[..]
Serie A is niet vergelijkbaar met premiera league. Daarbij is inter dit seizoen wederom prima bezig en Benfica absoluut niet
Die gaat de top wel halen ja. Kan nu al easy mee bij enorm veel clubsquote:Op woensdag 12 december 2018 19:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mee eens ja..vooral mentaal sterker geworden.
Afgelopen jaren oogde hij altijd een beetje onzeker in de grote wedstrijden..
Angelino ook een dikke voldoende
Daarom staan ze comfortabel 3de?quote:Op woensdag 12 december 2018 20:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Inter bakt er geen klote van.
Fixedquote:Op woensdag 12 december 2018 20:45 schreef XL het volgende:
[..]
Daarom staan ze comfortabel 3de?
Een straatlengte achter de italiaanse top 2 van de afgelopen jaren?
Shakhtar eindigde gewoon boven Napoli, clown.quote:Op woensdag 12 december 2018 18:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Is ook zo. Al denk ik dat Shakhtar Donetsk toch wel een tegenstander is waar PSV makkelijk van moet kunnen winnen.
Napoli speelde dat jaar in Europa slecht. Zegt dus niets, clown.quote:Op woensdag 12 december 2018 20:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Shakhtar eindigde gewoon boven Napoli, clown.
Een straatlengte voor op europese subtoppers waar Nederlandse internationals, te groot voor de eredivisie hun geld verdienen (Kluivert, Strootman, de Roon, Hateboer, de Vrij)quote:
Oh je doet nog steeds alsof Inter een geweldig seizoen draaitquote:Op woensdag 12 december 2018 21:03 schreef XL het volgende:
[..]
Een straatlengte voor op europese subtoppers waar Nederlandse internationals, te groot voor de eredivisie hun geld verdienen (Kluivert, Strootman, de Roon, Hateboer, de Vrij)
Ze zijn niet zo goed als Juventus of Napoli. Dat is duidelijk. Ze zijn ook slechts de nummer 3 in de poule van PSV. Ik denk alleen dat de nummer 4 uit de poule van PSV de poule van Ajax had kunnen winnen.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh je doet nog steeds alsof Inter een geweldig seizoen draait
Kay
Ja omdat Shaktar beter was, clown.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:00 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Napoli speelde dat jaar in Europa slecht. Zegt dus niets, clown.
als je er zelf maar in gelooftquote:Op woensdag 12 december 2018 21:11 schreef XL het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo goed als Juventus of Napoli. Dat is duidelijk. Ze zijn ook slechts de nummer 3 in de poule van PSV. Ik denk alleen dat de nummer 4 uit de poule van PSV de poule van Ajax had kunnen winnen.
Maar veel meer zijn inter, barca en tottenham sterke ploegen met historie en uitzonderlijke spelers. Mooie wedstrijden en dat is aek, benfica niet en het betoverende van bayern is er ook wel af als ze in 5 weken zoveel punten laten liggen als in een heel seizoen en 2-0 bij Berlijn verliezen en 3-0 thuis van Mönchengladbach. Het blijft een naam, maar zo'n kanttekening kun je in de poule van psv niet plaatsen.
Klopt. Zeker Inter en Barcelona thuis was echt balen dat het daar niet meezat.quote:Op woensdag 12 december 2018 18:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik vind dat we t gewoon goed gedaan hebben. Geen een wedstrijd echt weggespeeld. Pech gehad en eigenlijk meer punten verdiend dan we nu hebben. Uiteindelijk "maar 2 punten" maar we hoeven ons niet te schamen. Pech gehad met de loting. Zwaarder kon niet.
hahahaquote:Op woensdag 12 december 2018 21:11 schreef XL het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo goed als Juventus of Napoli. Dat is duidelijk. Ze zijn ook slechts de nummer 3 in de poule van PSV. Ik denk alleen dat de nummer 4 uit de poule van PSV de poule van Ajax had kunnen winnen.
Maar veel meer zijn inter, barca en tottenham sterke ploegen met historie en uitzonderlijke spelers. Mooie wedstrijden en dat is aek, benfica niet en het betoverende van bayern is er ook wel af als ze in 5 weken zoveel punten laten liggen als in een heel seizoen en 2-0 bij Berlijn verliezen en 3-0 thuis van Mönchengladbach. Het blijft een naam, maar zo'n kanttekening kun je in de poule van psv niet plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |