Het is nog 75 minuten Hansquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:15 schreef skysherrif het volgende:
Desondanks PSV goden, hebben deze punten nodig in Europa
2,5 miljoen per jaar genotquote:Op dinsdag 11 december 2018 21:15 schreef TehRocks het volgende:
Ja daarom is luuk dus geen absolute top.
Bij een correcte aanname wel. Maar ja, de Jongquote:
Als je zoals PSV geen Europese ambities hebt is het ruim voldoende inderdaad.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:17 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Mag ie verdienen (doet ie niet), prima spits voor PSV.
3 goals in de poulefase is weinig mis mee. Maar ik moet niet zoveel reageren op een troll.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:18 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Als je zoals PSV geen Europese ambities hebt is het ruim voldoende inderdaad.
Ja, want het aantal doelpunten is de perfecte maatstaf.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:19 schreef TehRocks het volgende:
[..]
3 goals in de poulefase is weinig mis mee. Maar ik moet niet zoveel reageren op een troll.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:19 schreef TehRocks het volgende:
[..]
3 goals in de poulefase is weinig mis mee. Maar ik moet niet zoveel reageren op een troll.
Kunnen we hier nog wat van leren.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:20 schreef TehRocks het volgende:
Donkere jongens uitfluiten, heerlijk dat Italie.
In deze poule had je aan een type Dolberg echt niet veel meer hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:21 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ja, want het aantal doelpunten is de perfecte maatstaf.
Ah, de onvermijdelijke Ajax-verwijzing.quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:22 schreef TehRocks het volgende:
[..]
In deze poule had je aan een type Dolberg echt niet veel meer hoor.
Vroeger waren het negers, toen zwarten en nu donkere jongens. Benieuwd wat de toekomst brengt als dat ook weer kwetsend blijkt. Roetveegjongens?quote:Op dinsdag 11 december 2018 21:20 schreef TehRocks het volgende:
Donkere jongens uitfluiten, heerlijk dat Italie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |