quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Nou, inderdaad, hij lijkt echt véél ouder dan 29!quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:00 schreef itchycoo het volgende:
Sam ziet er ook 20 jaar ouder uit. Is mijn tv kapot ofzo?
Ik heb echt een coach nodig dan HAHAquote:Op dinsdag 11 december 2018 19:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zo'n lastresort-vraag als je niks meer over de persoon weet te vragen
Denk dat die 2 wel bij elkaar passen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:02 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Hopelijk wordt dit een match ik gun het hem echt
Die kom ik altijd tegen op Tinder. Wat is dat in godsnaamquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:02 schreef RickoKun het volgende:
Allemaal verzorgende IG-ers in de house hoor.
Bevallen die typetjes je niet? Vraag ik puur uit nieuwsgierigheid...quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die kom ik altijd tegen op Tinder. Wat is dat in godsnaam
voor de zekerheid naar links swipenquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die kom ik altijd tegen op Tinder. Wat is dat in godsnaam
Dit is een date met twee vrouwen hoor, lekker makkelijkquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:05 schreef zoem het volgende:
De vrouwen zitten altijd rechts in beeld. Kan geen toeval meer zijn.
Inderdaad. Waar kijken ze in vredesnaam naar.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:05 schreef zoem het volgende:
De vrouwen zitten altijd rechts in beeld. Kan geen toeval meer zijn.
Bij man-vrouw datesquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:05 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Dit is een date met twee vrouwen hoor, lekker makkelijk
geen mening over. Ik zie alleen die titel ontzettend vaak.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:04 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Bevallen die typetjes je niet? Vraag ik puur uit nieuwsgierigheid...
Naar linksquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:05 schreef Yaku het volgende:
[..]
Inderdaad. Waar kijken ze in vredesnaam naar.
Deequote:
idd kunnen stiekem travestieten zijn...quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:09 schreef Wereldgozer het volgende:
Wijven met brede broekspijpen moet je sowieso niet vertrouwen.
Had t er maar in gehakt, dan was ze wat magerder geweestquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:11 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Vermoeden dat iemand vreemd gaat heeft erin gehakt
quote:
Denk niet dat het perse dit programma is maar in het algemeen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Potver, de succesrate van dit programma is zo bedroevend laag
Een van de eerste vragen hier, ik wil ze niet, zonde om iemand haar tijd te verspillen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:15 schreef NoCigar het volgende:
Nou, dat kan wel wat worden.De kindvraag vind ik een tikje snel, maar ach.
YASSSHHHquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:16 schreef RickoKun het volgende:
Hahaha jezus. Dat is na 1 keer re-daten ook klaar.
Kan je het gewoon laten doodbloeden toch, makkelijker dan je verantwoordelijkheid nemenquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:18 schreef NoCigar het volgende:
Eerst ja zeggen eb buiten de camera nee?
Dikke billenquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:17 schreef RickoKun het volgende:
Ohja, allemaal geile cumsluts hierna?!
Tering die heeft goede bollenquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Dikke billen
https://instagram.com/roxannekwant
Wat is dat voor plastic fantastic danquote:Op dinsdag 11 december 2018 20:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Dikke billen
https://instagram.com/roxannekwant
Ja, maar jammer van die onwijs opgepoetste kop en bewerkte foto's, naast wat er al fysiek aan die vrouw verbouwd is.quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tering die heeft goede bollen
Iemand heeft je idee gejat:quote:Op dinsdag 11 december 2018 20:18 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Dit was zo een kut episode, ik ga die bingokaart niet eens plaatsen. :/
lol, voor mij zal bingo altijd 5×5 zijn.quote:Op woensdag 12 december 2018 00:12 schreef Jegudiel het volgende:
[..]
Iemand heeft je idee gejat:
https://www.facebook.com/renskestript/photos/740023983043545
Beetje geforceerd lollig bij o.m. 'wat mag ik voor je schenken'.quote:Op woensdag 12 december 2018 00:12 schreef Jegudiel het volgende:
[..]
Iemand heeft je idee gejat:
https://www.facebook.com/renskestript/photos/740023983043545
Ja daar ging die post ook overquote:Op woensdag 12 december 2018 15:34 schreef Attitude het volgende:
die roxanne kwant , die zag ik ook bij bad habits, holy orders? gisteren nog op ned 3.
Sowiesoquote:Op woensdag 12 december 2018 16:04 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ben nu begonnen bij aflevering 1 wat een topshowtje en wat een cast
Vullingen krijgen ze waarschijnlijk ook gratis als ze hun ff promotenquote:Op woensdag 12 december 2018 16:40 schreef RickoKun het volgende:
Die geile nepwijven hebben echjt een chill leven.
Hoeven geen fuck te doen en krijgen de coke, drank, huizen en tripjes gratis aangeboden.
Ekt hèquote:Op woensdag 12 december 2018 16:40 schreef RickoKun het volgende:
Die geile nepwijven hebben echjt een chill leven.
Hoeven geen fuck te doen en krijgen de coke, drank, huizen en tripjes gratis aangeboden.
Dus? Maakt je dat minder fan?quote:Op woensdag 12 december 2018 19:30 schreef linebear het volgende:
jezus... noem je jezelf filmfan als je alleen blockbusters noemt
Beetje een horeca snobquote:
Schijnt met botox minder te zijnquote:Op woensdag 12 december 2018 19:33 schreef itchycoo het volgende:
Dat tandvlees dat steeds zo heel zichtbaar is als ze praat vind ik echt een enorme afknapper qua uiterlijk. Ze kan er niets aan doen, maar ik blijf er dan enorm op letten
quote:Op woensdag 12 december 2018 19:33 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Met zulke prammen kan ze het wel veroorloven om kieskeurig te wezen
Denk maatschappijleerquote:
nou ik had op de middelbare school een meisje in de klas met enorme tetten maar een kop van een vrouw van 60. Daar ging die vlieger niet opquote:Op woensdag 12 december 2018 19:33 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Met zulke prammen kan ze het wel veroorloven om kieskeurig te wezen
Valt wel mee.. Klinkt als een groot verschil doordat het twintiger en veertiger isquote:
Ze had beter een andere kleur lippenstift kunnen nemenquote:
Pauper, zeg dat wel. Maar met een air van sjiek door heel kleine porties te serveren.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:37 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Echt een pauper menu hebben ze daar. Ik zou die date gewoon over mijn schouder nemen en naar een beter restaurant gaan.
Jawel. Weet hij zelf alleen nog nietquote:
Die Lidl zalm met kant en klare sla bedoel je?quote:Op woensdag 12 december 2018 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Pauper, zeg dat wel. Maar met een air van sjiek door heel kleine porties te serveren.
Ja true, maar juist dat stukje tussen 30-40 waarvan hij dus al kinderen heeft is dan wel een dingetje.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Valt wel mee.. Klinkt als een groot verschil doordat het twintiger en veertiger isMaar in jaren is het niet zo bizar
Dat is aan haarquote:Op woensdag 12 december 2018 19:39 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja true, maar juist dat stukje tussen 30-40 waarvan hij dus al kinderen heeft is dan wel een dingetje.
Niet heel duur iigquote:Op woensdag 12 december 2018 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Pauper, zeg dat wel. Maar met een air van sjiek door heel kleine porties te serveren.
Ja, haha. En die twee oesters.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die Lidl zalm met kant en klare sla bedoel je?
Verhoudingsgewijs juist wel, dacht ik. Van de week betaalde iemand 50 euro voor twee muizenhapjes en een drankje.quote:
Dat kattenvrouwtje?quote:Op woensdag 12 december 2018 19:41 schreef itchycoo het volgende:
Vergelijk deze met die vrouw van 37 van gisteren.
Oesters, zalmcarpaccio en bavettequote:Op woensdag 12 december 2018 19:41 schreef houdjemond het volgende:
Is er eigenlijk een menukaart bekend van die toko?
Is een 3-gangen diner toch?quote:Op woensdag 12 december 2018 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Verhoudingsgewijs juist wel, dacht ik. Van de week betaalde iemand 50 euro voor twee muizenhapjes en een drankje.
3 gangen betaal je voor toch? Dan is 25 wel heel weinigquote:Op woensdag 12 december 2018 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Verhoudingsgewijs juist wel, dacht ik. Van de week betaalde iemand 50 euro voor twee muizenhapjes en een drankje.
En koep dahmoer.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Oesters, zalmcarpaccio en bavette
je betaald bij de Mac meerquote:Op woensdag 12 december 2018 19:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
3 gangen betaal je voor toch? Dan is 25 wel heel weinig
Maar dat kan óók lekker zijn op zijn tijd.quote:
Ik kan die karige porties geen gangen noemen.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
3 gangen betaal je voor toch? Dan is 25 wel heel weinig
ja zeker als het een kutdate isquote:Op woensdag 12 december 2018 19:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar dat kan óók lekker zijn op zijn tijd.
quote:
twitter:hetiswa twitterde op dinsdag 11-12-2018 om 19:37:19Waarom?!?#FirstDates #firstdatesnl https://t.co/qtDirxdGS1 reageer retweet
Ik ga eens extra goed op de borden lettenquote:Op woensdag 12 december 2018 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan die karige porties geen gangen noemen.
Eet het wel in de auto op, onderweg naar huisquote:Op woensdag 12 december 2018 19:43 schreef linebear het volgende:
[..]
ja zeker als het een kutdate ismet een barman of zo
Zou er hier ook niet echt vol mee zitten nee.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan die karige porties geen gangen noemen.
Krijg je ervan als je open minded bent.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:46 schreef Fascination het volgende:
Dat er nog mensen in een catfish trappen.
Jazeker.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:46 schreef over_hedge het volgende:
Vechtscheiding. Is dat een ding ja?
Ja, kan tot hele nare praktijken leiden.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:46 schreef over_hedge het volgende:
Vechtscheiding. Is dat een ding ja?
Dat verrast me sowieso bij dit programma. Hoeveel privé shit ze gelijk op tafel gooienquote:
En dan ook nog eens op tv. Ik vind het wat hoor.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat verrast me sowieso bij dit programma. Hoeveel privé shit ze gelijk op tafel gooien
Dat dus ook nog eens. Echt bizarquote:Op woensdag 12 december 2018 19:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En dan ook nog eens op tv. Ik vind het wat hoor.
"wat is je smoes?" Heerlijkquote:
Misschien krijgen ze extra betaald. Ik zou het sowieso nooit doen.quote:
Krijgen ze hier geld voor? Dacht dat ze juist moesten betalenquote:Op woensdag 12 december 2018 19:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze extra betaald. Ik zou het sowieso nooit doen.
Hij wil gewoon aardig zijn, zij is gewoon een botte boer.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:50 schreef itchycoo het volgende:
Ik denk dat hij nee zegt. Hoewel hij nu wel betaalt
Ik heb geen idee eigenlijk, was het enige logische wat ik kon verzinnen.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Krijgen ze hier geld voor? Dacht dat ze juist moesten betalen
quote:Op woensdag 12 december 2018 19:51 schreef ja_okay_whatever het volgende:
.........................................................
Onder het mom van “sarcastisch” zijn.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij wil gewoon aardig zijn, zij is gewoon een botte boer.
Of het zijn acteursquote:Op woensdag 12 december 2018 19:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk, was het enige logische wat ik kon verzinnen.
Of je gaat barbies sparen.
Ja. Ik vond het wel verrassend dat ze zelf zei dat ze kattig deed. Het leek mij een beetje zo iemand die dan lelijk doet naar anderen maar dat niet doorheeft en dan verbaasd is dat ze nog single is en het steeds niet lukt.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij wil gewoon aardig zijn, zij is gewoon een botte boer.
Yup.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Onder het mom van “sarcastisch” zijn.
Ik weet het niet, misschien heeft ze dat niet eens door inderdaad.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:52 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ja. Ik vond het wel verrassend dat ze zelf zei dat ze kattig deed. Het leek mij een beetje zo iemand die dan lelijk doet naar anderen maar dat niet doorheeft en dan verbaasd is dat ze nog single is en het steeds niet lukt.
welkomquote:Op woensdag 12 december 2018 19:54 schreef Snowsquall het volgende:
Shit, ik kreeg telefoon..Maar ben er nu
lolquote:Op woensdag 12 december 2018 19:55 schreef Maraca het volgende:
Ondertussen op de redactie: Hmm.. deze kandidaat is homo en spaart barbies.. en deze kandidaat is homo en een barbie. Zal vast wel een match zijn.
Ik heb ook wel eens een verpleegkundige gedaan. Komt wel erg dichtbij zoquote:Op woensdag 12 december 2018 19:57 schreef linebear het volgende:
ik heb eerst een verpleegkundige gedaan...
ja ik voel je pijnquote:Op woensdag 12 december 2018 19:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een verpleegkundige gedaan. Komt wel erg dichtbij zo
Zonder de kiddo'squote:Op woensdag 12 december 2018 19:59 schreef linebear het volgende:
ja ik zou ook graag eens met mijn vriendinnen weg willen
Normaalste ook wel.quote:Op woensdag 12 december 2018 20:00 schreef itchycoo het volgende:
Dit vind ik wel by far de knapste veertigermevrouw in het programma tot dusver.
Ja echt he, en ze wou het rustig aan doenquote:
kan ie zo goed richten?quote:Op woensdag 12 december 2018 20:01 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Straks krijgen ze een wit randje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |