Dan heb ik het verkeerd verstaan, ik dacht dat hij trainer zeiquote:Op dinsdag 11 december 2018 15:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dit is niet wat hij zei. "de stenen zijn rechtgetrokken met die 800", zei hij.
Heel fijn dit als je last hebt van overprikkeling, ben gelijk misselijkquote:Op dinsdag 11 december 2018 15:42 schreef Soulraven het volgende:
Van je ringvinger ga je naar je middelvinger. Down up down up down down up![]()
Dan is het nog steeds bah bah. Die stenen heeft niemand om gevraagd dat was gewoon eigenbelang en dat moet ook iedere dag meerdere keren gezegd wordenquote:Op dinsdag 11 december 2018 15:42 schreef pollewop77 het volgende:
Dotteke als je een andere titel wil mag hoor!
[..]
Dan heb ik het verkeerd verstaan, ik dacht dat hij trainer zei
Nee hoor, is helemaal goedquote:Op dinsdag 11 december 2018 15:42 schreef pollewop77 het volgende:
Dotteke als je een andere titel wil mag hoor!
[..]
Dan heb ik het verkeerd verstaan, ik dacht dat hij trainer zei
Dacht ik alquote:Op dinsdag 11 december 2018 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, is helemaal goed
Had niet eens door dat ik laatste post had
Goed moment om te kijkenquote:Op dinsdag 11 december 2018 15:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brenda krijgt de laptop niet en is boos - 11 december 2018
Lijkt me pijnlijkquote:Op dinsdag 11 december 2018 15:45 schreef mazaru het volgende:
Ik ga ook even iets leukers doen dan hiernaar kijken. Mijn nagels uittrekken of zo.
ziet weer betje beter uit de gezichtquote:Op dinsdag 11 december 2018 15:46 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ] Ach. ze doet haar best. Gaat alleen nog beetje te snel, jammer.
Was zo leuke meid om te zien, vind haar nu echt een plofkop hebbenquote:Op dinsdag 11 december 2018 15:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ziet weer betje beter uit de gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |