quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Is er nu, op stream 2 en 4 ....
en een reden dat het boksen niet hoeft door te gaan. want als iemand er zenuwachtig over doet, is het adriaan, niet gerrit.quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja weer iets waar hij niet moe van wordt.
Ja, 100 euro toch?quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:54 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
nou je het zegt, shelley had r wel iets voor betaald
Ja, dat viel wel op hè ....quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:56 schreef Koekiebakkie het volgende:
Dit was weer leuk stukje acteerwerk van Hiske,haar hele groep was ervoor om de jongens
te laten betalen en zij steunt de yurtboys. Zo moet het dus van achter en zo zal het geschiedden.
Kloptquote:Op dinsdag 11 december 2018 13:55 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat was te min voor Gerrit, hij wilde iets speciaals.
Wees eens eerlijk. Wat verbruiken ze qua stroom? Af en toe de laptop, misschien eens een lampje. De grootste kostenpost qua Electra zijn die kacheltjes en die hoeven zij natuurlijk niet te gaan betalen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]en Christel en Hiske zijn daarmee akkoord gegaan. Te gek voor woorden.
Ik ook, ben nog steeds Team Frannie ....quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:57 schreef pollewop77 het volgende:
Moet echt ff bekennen dat ik Frennie beter te doen vind als in het begin. Ze werkt lekker mee met alles.
Het is een lieve meid voor zover we tot nu toe gezien hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ook, ben nog steeds Team Frannie ....
Ik zag Shelley daarnet wel helpen. Weet niet of het nog zo isquote:Op dinsdag 11 december 2018 13:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Shelly zat achter de laptop.. Ik heb Chris ook nog niet gezien om te helpen.
en allemaal goed werk en brandhout voor de winterquote:Op dinsdag 11 december 2018 13:58 schreef mazaru het volgende:
Ahhhh daar gaat de zelfgemaakte kruiwagen van Adriaan. Dat vind ik echt zonde en bovendien weet ik zeker dat ze die hadden kunnen verkopen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik zag Shelley daarnet wel helpen. Weet niet of het nog zo is
Nou ik denk dat je gewoon de vaste lasten moet optellen en dan delen door 15. Om nu per persoon te gaan kijken wat ie verbruikt zou mij te ver gaan.quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk. Wat verbruiken ze qua stroom? Af en toe de laptop, misschien eens een lampje. De grootste kostenpost qua Electra zijn die kacheltjes en die hoeven zij natuurlijk niet te gaan betalen.
Dan heb je dus gas, nou dat is alleen af en toe eens wat ze koken, dat is ook bijna niks.
3 mensen die douchen en wat water drinken kost misschien max 20 euro per kwartaal
Die heeft het achter haar ellebogen, niets liefs aan.quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is een lieve meid voor zover we tot nu toe gezien hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |