quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:22 schreef mootie het volgende:
MED / Nee, je bent niet geband, er is een foutje gemaakt...
Jajaja de Febo zekerquote:Op dinsdag 11 december 2018 14:22 schreef mootie het volgende:
quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Haha ik had ook een ban.
We kunnen weer door mensen. [ afbeelding ]
Stel voor een ban van 2 weken voor Danny.quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:22 schreef mootie het volgende:
zit je aan de verkeerde knopquote:
Gaat zo wel weer ontopic, was ff vreemd, mag best even gezegd worden.quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:25 schreef mootie het volgende:
Dit kan vast ergens anders besproken worden.
Dat kan vast door een mod gezegd wordenquote:Op dinsdag 11 december 2018 14:25 schreef mootie het volgende:
boks!quote:
Oh, ik dacht dat we weer door konden.quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gaat zo wel weer ontopic, was ff vreemd, mag best even gezegd worden.
omdat ze dan bang is dat de opbrengsten van evenementen dan ook naar hen toe gaatquote:Op dinsdag 11 december 2018 14:25 schreef mazaru het volgende:
Waarom loopt die rode heks die wigwam te verdedigen?
Ik was al gaan strijken. Doe ik eens wat nuttigs in plaats van Fokkenquote:
omdat toen de jongens qua financieen op zichzelf gingen tim dit had voorspeld dat dit ging gebeuren,en dat vind ik het leuke eraan,what goes around comes aroundquote:Op dinsdag 11 december 2018 14:25 schreef mazaru het volgende:
Werd toch gedaan.quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:25 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dat kan vast door een mod gezegd worden
niet zo miepen is toch maar ffquote:Op dinsdag 11 december 2018 14:25 schreef mootie het volgende:
Tja je verwacht het niet he. Ze zat ervoor ook al zenuwachtig in de caravan.quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:25 schreef mazaru het volgende:
quote:
Dat gaan we ook.quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we weer door konden.
Reageer eens normaal man, zijn geen kleine kinderen........quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Reageer eens normaal man, zijn geen kleine kinderen........
Nu adje zelf er nog bij.quote:
Dat hebben ze snel gedaan.quote:
Christel kan er trouwens ook wel wat van hoor............Die is ook niet op haar bekkie gevallen....quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:28 schreef Jemoederniet het volgende:
His en Chris uit elkaar zonder het uitgesproken te hebben.
Komt nog wel een deeltje 2 aan.
Je moet niet vergeten dat bewerkt hout niet zomaar verbrand moet. Dat is echt giftig.quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:30 schreef schizolientje het volgende:
dat hout vind ik wel humor, buiten bij een vuurtje zit je niet meer alleen in de yurt gebruiken ze veel hout. Laat ze het maar lekker kopen
kan alleen maar brenda zijnquote:Op dinsdag 11 december 2018 14:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Shelley noemt tijdens het roken maar weer iemand kutwijf
Merel.quote:
Ze hadden er nog wel een woning van kunnen bouwen of vogelhuisjes etc.Echt zonde ditquote:Op dinsdag 11 december 2018 14:31 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat bewerkt hout niet zomaar verbrand moet. Dat is echt giftig.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Respect voor hun trainer 6x K1 kampioen........Heb ik wat gemist?
Merel staat in de caravan pannenkoeken te bakkenquote:
Dat had idd een mogelijkheid kunnen zijn mja, lui hequote:Op dinsdag 11 december 2018 14:33 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ze hadden er nog wel een woning van kunnen bouwen of vogelhuisjes etc.Echt zonde dit
ik 'viel' er te laat in.quote:
Ze zei het toch niet rechtstreeks? En ze had net een fitty met Merel.quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Merel staat in de caravan pannenkoeken te bakken
quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Timothy zet Mike op zijn plek - 11 december 2018.
x6yrkyr
[ afbeelding ]
Centraal - 11 december 2018.
x6yrthv
Oh ik dacht dat er iemand stond te wachten om ook te rokenquote:Op dinsdag 11 december 2018 14:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze zei het toch niet rechtstreeks? En ze had net een fitty met Merel.
Dat was Erikquote:Op dinsdag 11 december 2018 14:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er iemand stond te wachten om ook te roken
En? Weet je het al? Hij had het net over 33 keer?quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Respect voor hun trainer 6x K1 kampioen........Heb ik wat gemist?
Brenda staat bij Adriaan en Brandon.quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er iemand stond te wachten om ook te roken
A3 een plofkop?quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
en zijn ego streelt, en het over ik
Kan hebben. Ik vind het een verwaande plofkop
Ahhh nou, die zal ze niet bedoelen met 'kutwijf' denk ikquote:
Dan is Erik een kutwijf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |