ja maar serieus,entree is er om de kosten te dekkenquote:Op dinsdag 11 december 2018 13:20 schreef Zeyina het volgende:
Het is sowieso BS want die rekening is van voordat de boys onafhankelijk gingen.
van de botox bedoel je?quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:23 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ja maar serieus,entree is er om de kosten te dekken
quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:24 schreef chufi het volgende:
Party was toch van voordat ze onafhankelijk gingen
Niet als ze geld als water uitgeven dus, ach loeders hebben dat geld ook niet dus moeten ze wat anders bedenkenquote:Op dinsdag 11 december 2018 13:22 schreef Laysa het volgende:
die rekeningen worden toch gewoon door de toegangkaartjes en baromzet betaald?
Brenda heeft het net over alle evenementen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:24 schreef chufi het volgende:
Party was toch van voordat ze onafhankelijk gingen
Nou die 100 euro nog van de pollies die ze gestolen hebbenquote:Op dinsdag 11 december 2018 13:24 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Heb je mooi die 20 euro terug die ze van Hiske hebben gejat destijds
quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Ze hadden dus een betalingsafspraak gemaakt, een deel had in november betaald moeten worden maar dat is niet gebeurd. Lekker betrouwbaar om je afspraken niet na te komen. Nu moet in december alles voldaan worden.
Ja en John ook en dat andere mormel...quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:25 schreef Koekiebakkie het volgende:
Jessie en Jeff moeten ook meebetalen!
quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:25 schreef Koekiebakkie het volgende:
Jessie en Jeff moeten ook meebetalen!
mormelquote:Op dinsdag 11 december 2018 13:25 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja en John ook en dat andere mormel...
Die weet dat het niet door wanbeleid is maar door een verlies van meer dan 3000 euro door een feestje dat door Tim is georganiseerdquote:
En Brandon...quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:25 schreef mazaru het volgende:
Gerrit: Door wanbeleid...
Wauw! Ze zitten in de stront door die mislukte party van Tim
Licht van jebroerquote:Op dinsdag 11 december 2018 13:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
over welke rekening gaat dit?
dank uquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:27 schreef Yurtovic het volgende:
Hiske neemt het weer op voor de Ratten
Hiske heeft gelijk.... en ratten zijn t zeer zeker niet .....jammer dat je steeds scheldnamen gebruik voor mensenquote:Op dinsdag 11 december 2018 13:27 schreef Yurtovic het volgende:
Hiske neemt het weer op voor de Ratten
Gewoon die wigwam in gooien en niet meer naar omkijkenquote:Op dinsdag 11 december 2018 13:27 schreef Yurtovic het volgende:
Hiske zit nog altijd in team yurt dus
Ja dat dus Merel maakt er een bende vanquote:
Dan heb je meer gelijk.quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:28 schreef Mylene het volgende:
Altijd lachen als Hiske haar stem verheft.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:28 schreef Mylene het volgende:
Altijd lachen als Hiske haar stem verheft.
Dat doen er wel meer. Brenda en Merel bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier blijft dus alle geld.Dat wijf vreet alles op
Mike heeft het met schulden en al overgedragen, zonder een woord daar over te zeggen. En Merel heeft niets gevraagd, die zou het wel even doen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja dat dus Merel maakt er een bende van
ja dus niet gaan verhalen op de jongensquote:Op dinsdag 11 december 2018 13:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja dat dus Merel maakt er een bende van
nee toen was het nog gezamelijkquote:Op dinsdag 11 december 2018 13:29 schreef mazaru het volgende:
LOL
Ik maak een schuld bij een bedrijf en voordat ik die rekening betaal ga ik naar een ander bedrijf. Dan hoef ik de rekening niet meer te betalen blijkbaar.
nee, ze willen wel meebetalen, maar alleen als ze ook meegenieten van de inkomsten. logisch. kan niet zijn dat je alleen betaald maar niet de inkomsten krijgt.quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:29 schreef mazaru het volgende:
LOL
Ik maak een schuld bij een bedrijf en voordat ik die rekening betaal ga ik naar een ander bedrijf. Dan hoef ik de rekening niet meer te betalen blijkbaar.
Ja zo jammer, was zo leuke meid om te zienquote:Op dinsdag 11 december 2018 13:26 schreef yvondenise het volgende:
Wat een rotkop krijgt die bolle Lotus.
T is continu de schuld vd gebroeders hier en daar stok pakken meppenquote:Op dinsdag 11 december 2018 13:29 schreef krabje het volgende:
[..]
ja dus niet gaan verhalen op de jongens
Juist brenda snapt t echt niet en heeft eigen bedrijf?quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:30 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
nee, ze willen wel meebetalen, maar alleen als ze ook meegenieten van de inkomsten. logisch. kan niet zijn dat je alleen betaald maar niet de inkomsten krijgt.
slechte vergelijking. Ruggengraat Christel heeft het hier helemaal niet over gehad, met de eindafrekening. Ze kunnen allerlei onbetaalde rekeningen naar boven halen en intussen het geld aan de andere kant maar uitgeven aan allerlei onzin.quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:29 schreef mazaru het volgende:
LOL
ja het moet wel van 2 kanten komen,quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:30 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
nee, ze willen wel meebetalen, maar alleen als ze ook meegenieten van de inkomsten. logisch. kan niet zijn dat je alleen betaald maar niet de inkomsten krijgt.
Zeg het tegen Christel.quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:30 schreef mazaru het volgende:
Het is toch te gek voor woorden dat die drie sukkelaars maar 280 euro per maand betalen? Zelfs per persoon zou dat te weinig zijn.
ja het word heel erg vervelendquote:Op dinsdag 11 december 2018 13:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
T is continu de schuld vd gebroeders hier en daar stok pakken meppen
en lukt makkelijk aldus merelquote:Op dinsdag 11 december 2018 13:32 schreef Dotteke het volgende:
H a ha ha ze moeten nog 9800 betalen en willen dat iin twee weken bij elkaar verdienen
EN de Silo doen
mee eensquote:Op dinsdag 11 december 2018 13:30 schreef sjampoeh het volgende:
Als je taartjes wil eten zonder ze , dan zijn ze ook geen groep
Nu ook opbokken dan als je geld nodig hebt
Fout van de bv, ze hebben de rekening al lang moeten betalen, maar dat doet de finance nietquote:Op dinsdag 11 december 2018 13:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Juist brenda snapt t echt niet en heeft eigen bedrijf?
De financiën is toch 1 grote puinhoop. Die 3 dozen hebben niets in orde, maar geven van alles uit, vooral in hun eigen voordeel.quote:
ja en dan geld verwachten vd musketiers die wel er voor open staanquote:Op dinsdag 11 december 2018 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fout van de bv, ze hebben de rekening al lang moeten betalen, maar dat doet de finance niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |