Ja. om te treiterenquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
mike en brandon trekken in bij gerrit en shelly?
en ik hoor maaikie steeds zeggen dat de jongens kleine kinderen zijn,nou sorry hoor ik vind de anderen veel kinderachtiger bezig dan de jongens.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
mike en brandon trekken in bij gerrit en shelly?
kloptquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:26 schreef Harrison het volgende:
Misschien doet Merel alsof die pas kwijt is, maar weet ze best waar hij is. Omdat ze niet wil dat de jongens ook de pincode weten. Nu heeft ze een goed excuus om een nieuwe pas aan te vragen, ze denkt dat ze dan ook een nieuwe pincode krijgt. Maar ik krijg van de ABN AMRO altijd gewoon dezelfde pincode als de vorige pas.
Nee, komt morgenquote:
Ik hoop het, echt ik hoop hetquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:33 schreef Mylene het volgende:
Jongens yurt kunnen nieuwe bankpas natuurlijk onderscheppen.
heeft ze gisteren ook gezegd want dan kunnen de jongens niet meer betalen,zo kinderachtigquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:29 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ja, dus als ze er een nieuwe code bij krijgt weten we meteen dat het met opzet was. Die pas is helemaal niet kwijt, ze wil gewoon een nieuwe pincode.
Nou die weten wij wel heuurrr, maak je maar niet druk..quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:35 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga mijn echte achternaam niet op de streams zeggen, zegt Merel
quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:33 schreef krabje het volgende:
[..]
en ik hoor maaikie steeds zeggen dat de jongens kleine kinderen zijn,nou sorry hoor ik vind de anderen veel kinderachtiger bezig dan de jongens.
nee joh dat doen de anderen niet alleen de jongens en shelquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. om te treiteren
Merel gaat bij Brenda
Eh ja, dat gaat altijd zo tochquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:36 schreef Zeyina het volgende:
En Merel blokkeert de pas terwijl ze nog geen nieuwe heeft
O ja Mike en Brandon zijn zo niet, de leider geeft het goede voorbeeld en de moraal ridder is het moraal kwijtquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:36 schreef krabje het volgende:
[..]
nee joh dat doen de anderen niet alleen de jongens en shel
Er wordt contant betaald zei de man toch net?quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:37 schreef Zeyina het volgende:
De jumbo is er volgens mij met de boodschappen, maar die krijgen ze niet als ze niet kunnen pinnen
Ja, ze werd geroepen tijdens het telefoongesprek en was bang dat de pas gevonden was, dus ging heel snel blokkeren. Ze wil per sé een nieuwe pincode die niemand weet.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:36 schreef Zeyina het volgende:
En Merel blokkeert de pas terwijl ze nog geen nieuwe heeft
Ze hebben toch dikke cash van Django?quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:38 schreef MariaElena2018 het volgende:
Maar hoe gaat Chris dit betalen?
ja maar jumbo accepteert alleen pin betalingenquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:38 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ze hebben toch dikke cash van Django?
Bij Uto 1 mocht dat niet. Die Mevrouw nam alle boodschappen mee terugquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt contant betaald zei de man toch net?
Ja, jammer dat dit nu niet zo isquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:39 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Bij Uto 1 mocht dat niet. Die Mevrouw nam alle boodschappen mee terug
Owja anders worden ze overvallenquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:38 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ja maar jumbo accepteert alleen pin betalingen
Zou zo mooi zijn als het beltegoed op is voordat het geregeld isquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een reclame voor de dienstverlening, dat constante doorverbinden .....
ABN hequote:Op dinsdag 11 december 2018 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een reclame voor de dienstverlening, dat constante doorverbinden .....
quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zou zo mooi zijn als het beltegoed op is voordat het geregeld is
Ze werken niet meer met beltegoed, Merel heeft een paar weken terug al geregeld dat ze onbeperkt kunnen bellen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zou zo mooi zijn als het beltegoed op is voordat het geregeld is
Dat zei ze ja. Zoals ze zoveel zegt, maar dat is dus niet geregeldquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze werken niet meer met beltegoed, Merel heeft een paar weken terug al geregeld dat ze onbeperkt kunnen bellen.
Aha.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat zei ze ja. Zoals ze zoveel zegt, maar dat is dus niet geregeld
quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze werken niet meer met beltegoed, Merel heeft een paar weken terug al geregeld dat ze onbeperkt kunnen bellen.
Ja.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze meer is dan de ret omdat ze in een TV programma zit
Ze was er mee bezig of zo iets jaquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat zei ze ja. Zoals ze zoveel zegt, maar dat is dus niet geregeld
Kan met ABN ook, maar niet in Utopiaquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben blij dat ik BUNQ heb, kun je echt alles online zelf doen ...
nee dat wilde ze regelen en zij dacht dat er wel even door te kunnen drukken, maar dat is haar nog niet gelukt. De scriptschrijvers houden wel van spanningquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
je kan zelfs met de pinautomaat je pincode wijzigenquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:46 schreef Harrison het volgende:
[..]
Kan met ABN ook, maar niet in Utopia
Ze zegt heel vaak iets geregeld te hebben, maar als er naar gevraagd word, dan wordt het ineens: Ja daar ben ik mee bezigquote:
Grootste baromzet ooit, wel mooi hoor, het bier was zelfs uitverkocht!quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:50 schreef chufi het volgende:
Maar Djange heeft ze wel helemaal zelf neergezet dat evenement
ja met 4 treetjes is dat zo gedaan iddquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:51 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Grootste baromzet ooit, wel mooi hoor, het bier was zelfs uitverkocht!
zoiets jaquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja Mike en Brandon zijn zo niet, de leider geeft het goede voorbeeld en de moraal ridder is het moraal kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:54 schreef Dotteke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen dingen als feit neer zetten die je niet gezien hebt of weetquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:54 schreef Yurtovic het volgende:
Wel triest weer van de biggetjes die pinpas jatten
quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:54 schreef Dotteke het volgende:
Is dat Sjaan met haar glazen bol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De glazen bol is beslagenquote:
die gestemd worden - verstuurd worden en alsnog kneiter vals aankomen bij de koper ?quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:59 schreef freaky40 het volgende:
Het is weer de grote doorverkoopshow, Utopia 1 ook. Nu weer met die ukelile
Dan kunnen we niks meer posten hahaquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Geen dingen als feit neer zetten die je niet gezien hebt of weet
Durft ze het ook tegen Merel te zeggen?quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:01 schreef snetje het volgende:
Brenda boos....elke keer is die kut laptop weer bij die dames ...dan moeten ze er maar elke dag een uurtje achter gaan zitten en niet zoals nu heel de dag dat ding weer opeisen..
Die was er bijquote:Op dinsdag 11 december 2018 12:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Durft ze het ook tegen Merel te zeggen?
Merel gaf haar zelfs gelijk...quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Heeft ze het verstand dan om überhaupt iets ergens van op te steken?quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:58 schreef Dotteke het volgende:
Brenda moet de laptop maar ze krijgt hem niet van Christel
Ze heeft opsteekles vanavond en moet de puntjes op de i zette
quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Nee, alleen om iemand in de bek te schijtenquote:Op dinsdag 11 december 2018 12:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ze het verstand dan om überhaupt iets ergens van op te steken?
Brenda kan niets zeggen over laksheid als ze zelf ook tot het laatste moment wacht met haar puntjes op de iquote:Op dinsdag 11 december 2018 12:04 schreef Dotteke het volgende:
Als Mike zo geknipt is gaat Brenda gewoon de laptop pakken
quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:05 schreef Giggio het volgende:
it is no fun anymore to watch these lousy people
![]()
![]()
![]()
![]()
Eensch!quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:05 schreef Giggio het volgende:
it is no fun anymore to watch these lousy people
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo niet, in 1 hadden ze 2 PC's.quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:05 schreef Yurtovic het volgende:
2e laptop mag ook niet van de regie hoorde ik een keer, hierom natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |