lotus is net haar haar aan het fohnenquote:Op dinsdag 11 december 2018 08:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk je dat ze lekker koud douchen? allemaal show, beetje haren nat maken zonder de aanwezigheid van een föhn.
En met nu 14 personen zou je het meer moeten zien dat ze met een handdoek daar over het terrein lopen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 08:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het water wordt verwarmd. Zit in die douche cabine een soort boiler.
Ik zie dat wel. Zag van de week Adriaan en ook Mike nog lopen met handdoek over schouder vanuit douche naar caravanquote:Op dinsdag 11 december 2018 08:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
En met nu 14 personen zou je het meer moeten zien dat ze met een handdoek daar over het terrein lopen.
Maar dat zie ik bijna nooit
Ja, en zag dat ook 1 keer met Merel,quote:Op dinsdag 11 december 2018 08:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
lotus is net haar haar aan het fohnen
Gaat vast lukken, laten ze gewoon weer wat rekeningen liggenquote:Op dinsdag 11 december 2018 08:55 schreef Mylene het volgende:
25 december moeten ze 1400 euro betaald hebben vloer silo, aldus Mike.
Ach ja joh. Ze hebben nog zo'n beetje voor 3000 euro liggen aan rekeningen die betaald moeten wordenquote:Op dinsdag 11 december 2018 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat vast lukken, laten ze gewoon weer wat rekeningen liggen
Daarom, en die zakenrelaties vinden het allemaal maar goed.quote:Op dinsdag 11 december 2018 08:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ach ja joh. Ze hebben nog zo'n beetje voor 3000 euro liggen aan rekeningen die betaald moeten worden
Voor zover ik weet is ze hem echt kwijtquote:Op dinsdag 11 december 2018 08:59 schreef Dotteke het volgende:
Heeft iemand die pinpas gepakt, of is ze hem echt kwijt
Ja zijn ook zo klein, wat moet je ermeequote:Op dinsdag 11 december 2018 09:00 schreef Mylene het volgende:
Mike heeft 22 van die stomme houten kistjes verkocht en nu weer 3, wie koopt die meuk in godsnaam?En hij zet er ook nog dat achterlijke hashtag Mike 1 op met viltstift
.
kan nooit ver zijn op dat terreinquote:Op dinsdag 11 december 2018 09:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is ze hem echt kwijt
Geen idee, maar ik zie er net eentje bij Chris op der bed staan waar ze der makeup in heeft zittenquote:Op dinsdag 11 december 2018 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zijn ook zo klein, wat moet je ermee
lees op fb dat hij is doorgeknipt door gerritquote:Op dinsdag 11 december 2018 09:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is ze hem echt kwijt
Hier kan je meer dan de helft al niet geloven, Op FB is dat nog minderquote:Op dinsdag 11 december 2018 09:05 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
lees op fb dat hij is doorgeknipt door gerrit
wat op fb staat moet je met een korrel zout nemenquote:Op dinsdag 11 december 2018 09:05 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
lees op fb dat hij is doorgeknipt door gerrit
Dan komt er vandaag een nieuwe..Na die binnenkomst zakken ze weer in, is me al vaker opgevallenquote:Op dinsdag 11 december 2018 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Er wordt gewerkt in Utopia en dat om 9 uur
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |