Heel slim geregeld, en met vooruitziende blik.quote:Op maandag 10 december 2018 22:31 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En daar zit ff het verschil. Yurt is betaald door privé geld. Huisjes door bv geld.
De BV staat garant voor die wigwam dus is hij ook van de BVquote:Op maandag 10 december 2018 22:31 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En daar zit ff het verschil. Yurt is betaald door privé geld. Huisjes door bv geld.
Die heb heb toch vanmorgen al gekregenquote:
Wat een oud wijf is dat zeg.Wat een miscasting.quote:Op maandag 10 december 2018 22:31 schreef Gooddeal het volgende:
Brandon durft ook weer in het donker.
Kan makkelijk.quote:Op maandag 10 december 2018 22:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies. Gewoon die wigwam kraken. Hallo ik kom hier wonen! Alles is van iedereen
De bv staat helemaal niet garant. Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 10 december 2018 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
De BV staat garant voor die wigwam dus is hij ook van de BV
Een schuurtje aanbouwen voor de pantervogelquote:Op maandag 10 december 2018 22:32 schreef Sambalbaai het volgende:
Brandon gaat hun huisje uitbouwen.![]()
Topidee.
Ze mag toch niet met een man in een huisje slapen?quote:Op maandag 10 december 2018 22:32 schreef Sambalbaai het volgende:
Brandon gaat hun huisje uitbouwen.![]()
Topidee.
Is destijds met Mike afgesproken.quote:Op maandag 10 december 2018 22:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De bv staat helemaal niet garant. Hoe kom je daarbij?
Is dat niet nog van Halloween?quote:Op maandag 10 december 2018 22:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik zag in de uitzending Merel met nepharen. Hoe is ze daar weer aan gekomen?
Alleen is dat niet bepaald recht geldig als er nergens iets genoteerd staat en de bv allang heeft toegegeven dat ze dat niet gaan doen.quote:Op maandag 10 december 2018 22:34 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Is destijds met Mike afgesproken.
De BV betaald de aflossing als de gebroeders het niet op kunnen brengen.
Dat is ook zo. Ze praat zoals het het beste uitkomt voor haar.quote:Op maandag 10 december 2018 22:32 schreef IkFok het volgende:
[..]
Klopt niet. Ze heeft eerder verteld dat ze zelfstandig heeft gewoond en na een maand alweer met hangende pootjes bij ma in huis is ingetrokken omdat ze niet alleen kon zijn.
Van zojuist. Van vanmorgen is helemaal geen kus te zien3quote:Op maandag 10 december 2018 22:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb heb toch vanmorgen al gekregen
Dat is meerdere keren gezegd door meerdere mensen. Als die flapdrollen niet genoeg geld voor die tent achterover hebben gedrukt van de BV om die huur te betalen dan betaald de BV de huur.quote:Op maandag 10 december 2018 22:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De bv staat helemaal niet garant. Hoe kom je daarbij?
Lange zwarte harenquote:Op maandag 10 december 2018 22:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is dat niet nog van Halloween?
Als je iets zaait schiet het niet direct de grond uit .......quote:Op maandag 10 december 2018 22:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Kwam niks van. Shelley moest er wel om lachen.
quote:Op maandag 10 december 2018 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
De BV staat garant voor die wigwam dus is hij ook van de BV
En Brenda: jij mocht bij ons in het huisje.quote:Op maandag 10 december 2018 22:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Ze praat zoals het het beste uitkomt voor haar.
Tijdens de laatste tijd met Jeffry en Jessie zei ze tegen Brenda dat het tijd was dat zij naar huis gingen, want die negativiteit was niet te doen. Ze bleef expres in dat huisje om het later helemaal in te kunnen pikken. Er zijn allerlei alternatieven bedacht, maar ze wilde alleen dat huisje voor zichzelf. Vorige week miepte ze dat het toch wel ongezellig was alleen, geen leuke gesprekken in bed etc. En nu dit.
Brandon gaat de volwassene spelen.![]()
Niet alleen Merel. Gewoon met zijn allen in die wigwam.quote:Op maandag 10 december 2018 22:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Het lijkt me een goed idee; Merel bij de broeders.
Zat zomaar in een zak in haar huisje.quote:Op maandag 10 december 2018 22:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik zag in de uitzending Merel met nepharen. Hoe is ze daar weer aan gekomen?
Nou niet voor zover ik heb gehoord hoor. Ik heb alleen maar gehoord "haha ik hoop dat hij opgehaald word"quote:Op maandag 10 december 2018 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is meerdere keren gezegd door meerdere mensen. Als die flapdrollen niet genoeg geld voor die tent achterover hebben gedrukt van de BV om die huur te betalen dan betaald de BV de huur.
Afspraken met Mike.....quote:Op maandag 10 december 2018 22:34 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Is destijds met Mike afgesproken.
De BV betaald de aflossing als de gebroeders het niet op kunnen brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |