ik had het altijd gedacht hoor, zoals die er uit ziet
quote:Zou t dan toch een ziekte zijn? :0
Op donderdag 2 januari 2003 11:02 schreef firstwollie het volgende:
van die mannen die getrouwd zijn en meerdere kinderen hebben en er dan na jaren achterkomen dat ze eigenlijk homo zijn. ik hoorde namelijk net weer zoiets van iemand uit de buurt en dan vraag ik me toch af van hoe kan zoiets nou, dan ben je zoveel jaar getrouwd en dan vertel je je vrouw dat je eigenlijk meer op mannnen dan op vrouwen valt, ik vind het maar vreemd eigenlijkik had het altijd gedacht hoor, zoals die er uit ziet
quote:waarom reageer je dan?
Op donderdag 2 januari 2003 11:02 schreef vosss het volgende:
niks eik
quote:vooral voor die kinderen lijkt het me heel erg, dat je gewoon weet dat je vader het met mannen (gaat) doen
Op donderdag 2 januari 2003 11:03 schreef Capo_di_tuti_Capi het volgende:
Ja ach, het kan gebeuren hoe vervelend het ook is voor die vrouw.
ik denk dat je jezelf (als je zover komt) over die gedachten heen moet zetten want je doet er veel mensen pijn mee. Accepteer je leven en je positie die je hebt voor anderen en ga jezelf niet afvragen of 'dit alles is'...
quote:Tenzij de kinderen zelf ook homo zijn, dan is het misschien wel een verademing om er achter te komen dat homo zijn niet verkeerd is. Alleen is vaak de manier waarop het nieuws wordt gebracht denk ik niet zo leuk.
Op donderdag 2 januari 2003 11:05 schreef firstwollie het volgende:[..]
vooral voor die kinderen lijkt het me heel erg, dat je gewoon weet dat je vader het met mannen (gaat) doen
quote:dat denk ik ook wel, maar als de maatschappij nooit tolerant was geworden mbt to homo's zou het ook nooit gebeurd zijn of gebeuren
Op donderdag 2 januari 2003 11:07 schreef MR_Appelflap het volgende:
Misschien is dit een proces wat al jaren sleept maar er nooit door angst etc voor de omgeving is uitgekomen ? De maatschappij reageerde een jaar of 20 geleden heel anders op homo's als tegenwoordig.
Denk ook niet dat iedereen gelijk voor zichzelf eerlijk is als die denkt dat die homo is. En voor je het weet zit je in een huwelijk waarin je niet echt gelukkig bent. En dan er weer uitstappen als je ook al kinderen hebt is niet zo heel gemakkelijk denk ik.
Als de maatschappij gewoon tolerant is tegenover homo's zal dit in de toekomst minder gaan gebeuren denk ik.
ik ken dergelijke mannen ook en moet het genuanceerd stellen:
sommigen proberen eerst wat, zijn eigenlijk meer bi dan homo/hetero
anderen zijn huichelaars en houden zichzelf en zo'n meid eerst jaren voor de gek.
quote:Zou je denken ? Een heleboel dingen gebeuren toch of je nou tolerant bent of niet. Moord/doodslag en stelen. Niet dat ik wil zeggen natuurlijk dat homo's in ditzelfde rijtje horen. Ondanks dat ik hetero ben, ben ik compleet voor homo's en eigenlijk vraag ik me altijd af: "waarom niet?". Wat kun je in godsnaam tegen iemand hebben met een bepaalde voorkeur voor iets waar die niemand tot last mee is. Het gaat er toch omdat je gelukkig bent en gewoon normaal doet in de maatschappij ? Dus gewoon je werk doet en belasting betaald. Niet jat, moord en weet ik het allemaal. Het kan mij totaal niet schelen met wat voor geslacht mijn buurman 's avond gezellig tv kijkt en al helemaal niet waar die ze leuter in ramt.
dat denk ik ook wel, maar als de maatschappij nooit tolerant was geworden mbt to homo's zou het ook nooit gebeurd zijn of gebeuren
quote:wel als je boven een homofiele onderbuurman woont die het 's avonds uitkreunt van genot als zijn homofiele vriend zijn leuter in zijn aars boort (dit ging zo bij het huis van mijn zus
Op donderdag 2 januari 2003 11:18 schreef MR_Appelflap het volgende:[..]
Zou je denken ? Een heleboel dingen gebeuren toch of je nou tolerant bent of niet. Moord/doodslag en stelen. Niet dat ik wil zeggen natuurlijk dat homo's in ditzelfde rijtje horen. Ondanks dat ik hetero ben, ben ik compleet voor homo's en eigenlijk vraag ik me altijd af: "waarom niet?". Wat kun je in godsnaam tegen iemand hebben met een bepaalde voorkeur voor iets waar die niemand tot last mee is. Het gaat er toch omdat je gelukkig bent en gewoon normaal doet in de maatschappij ? Dus gewoon je werk doet en belasting betaald. Niet jat, moord en weet ik het allemaal. Het kan mij totaal niet schelen met wat voor geslacht mijn buurman 's avond gezellig tv kijkt en al helemaal niet waar die ze leuter in ramt.
maar ja dat is een hele andere discussie
quote:Uhmm.. misschien een erg vreemde vraag hoor..
Op donderdag 2 januari 2003 11:05 schreef firstwollie het volgende:[..]
vooral voor die kinderen lijkt het me heel erg, dat je gewoon weet dat je vader het met mannen (gaat) doen
Ik denk dat je als kind liever hebt dat je vader gelukkig is.. ook al kost het soms wat tijd en is het vaak pijnlijk (scheiding etc..)
quote:Je moet trouwens ook even stoppen met je homofobe gedrag anders komt er op dit 'ZINNIGE' topic weer een slotje...
Op donderdag 2 januari 2003 11:26 schreef firstwollie het volgende:[..]
wel als je boven een homofiele onderbuurman woont die het 's avonds uitkreunt van genot als zijn homofiele vriend zijn leuter in zijn aars boort (dit ging zo bij het huis van mijn zus
)
maar ja dat is een hele andere discussie
-edit- onsmakelijk, ff normaal reageren svp
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 02-01-2003 13:00]
quote:ik zou er werkelijkwaar niet aan moeten denken als de man die je mouder bevrucht heeft om jou te krijgen opeens met een man ervandoor gaat, oke je zult je er wel aan moeten aanpassen maar het lijkt me toch wel moeilijk
Op donderdag 2 januari 2003 11:27 schreef Lopat het volgende:[..]
Uhmm.. misschien een erg vreemde vraag hoor..
Maar lekker boeiend met wie je vader seks heeft? ik bedoel.. als het maar een aardig persoon is...Ik denk dat je als kind liever hebt dat je vader gelukkig is.. ook al kost het soms wat tijd en is het vaak pijnlijk (scheiding etc..)
quote:Ach joh.. wat meer levenservaring en je ontdekt dat homosexuelen helemaal niet eng zijn...
Op donderdag 2 januari 2003 11:35 schreef firstwollie het volgende:[..]
ik zou er werkelijkwaar niet aan moeten denken als de man die je mouder bevrucht heeft om jou te krijgen opeens met een man ervandoor gaat, oke je zult je er wel aan moeten aanpassen maar het lijkt me toch wel moeilijk
Laat staan vies (over het algemeen betere verzorging dan heteromannen)
quote:in de huidige maatschappij moet dat allemaal maar normaal zijn en er moet vrij over gesproken kunnen worden? nou no way, ik moet er gewoon niet aan denken. punt uit
Op donderdag 2 januari 2003 11:38 schreef Lopat het volgende:[..]
Ach joh.. wat meer levenservaring en je ontdekt dat homosexuelen helemaal niet eng zijn...
Laat staan vies (over het algemeen betere verzorging dan heteromannen)
quote:Ja, tuurlijk is dat vervelend..........maar wat dacht van slapenloze nachten omdat een of ander wijf de hele nacht ligt de gillen van een grote paal in der XXX. (vul maar in........want dan is anaal misschien toch weer leuk
wel als je boven een homofiele onderbuurman woont die het 's avonds uitkreunt van genot als zijn homofiele vriend zijn leuter in zijn aars boort (dit ging zo bij het huis van mijn zus )maar ja dat is een hele andere discussie
Kortzichtig.......en weet je.......heleboel homo kerels houden ook niet van een paal in de bips.
quote:lol nouja ik ga geen moeite doen om jouw te laten realiseren dat mensen gewoon mensen zijn.. en homos zijn ook gewoon mensen...
Op donderdag 2 januari 2003 11:42 schreef firstwollie het volgende:[..]
in de huidige maatschappij moet dat allemaal maar normaal zijn en er moet vrij over gesproken kunnen worden? nou no way, ik moet er gewoon niet aan denken. punt uit
Maar ik moet je wel wijzen in je profiel staat dat je paul heet.. paul de leeuw.. en je usericon zegt ook genoeg...
Paul de leeuw is homo...
quote:WHAHHAH check je usericon
in de huidige maatschappij moet dat allemaal maar normaal zijn en er moet vrij over gesproken kunnen worden? nou no way, ik moet er gewoon niet aan denken. punt uit
quote:Omdat jij vraagt wat "jullie" ervan vinden.
Op donderdag 2 januari 2003 11:04 schreef firstwollie het volgende:[..]
waarom reageer je dan?
[Dit bericht is gewijzigd door firstwollie op 02-01-2003 11:51]
behalve natuurlijk als je gaat praktijktesten om te zien of je er werkelijk een bent, terwijl je nog met je vrouw bent getrouwd. Want vreemdgaan is wel verkeerd in mijn ogen.
maar verder, sja, blijkt nou eenmaal de aard van het beestej, daar gaat het beestje het waarschijnlijk nog zwaar genoeg mee krijgen.
quote:even iets rechtzetten: dit is niet mijn situatie ofzow hoor.......
Op donderdag 2 januari 2003 11:51 schreef speedcore het volgende:
sja niks aan te doen, kan gebeuren en zo, je hebt het er al moeilijk genoeg mee enzo.
quote:Op zich, dan?
Op donderdag 2 januari 2003 11:50 schreef firstwollie het volgende:ik heb ook helemaal niks tegen homo's
Even voor de duidelijkheid: zelf ben ik geen aanhanger van die ideeen!
quote:typisch dat je je gelijkl geroepen voelt om je te verdedigen
Op donderdag 2 januari 2003 11:54 schreef firstwollie het volgende:[..]
even iets rechtzetten: dit is niet mijn situatie ofzow hoor.......
toch een latentje??
quote:nee. straks gaat iedereen medelijden met mij hebben
Op donderdag 2 januari 2003 12:51 schreef speedcore het volgende:[..]
typisch dat je je gelijkl geroepen voelt om je te verdedigen
toch een latentje??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |