. ik haal m'n linkje dan ook weer weg
. ik haal m'n linkje dan ook weer weg   .
 .  

elliebell en Kees, welkom bij de dreumesjes!
 elliebell en Kees, welkom bij de dreumesjes!   

(want ik ging natuurlijk ook nog eens te laat naar bed) op mijn laatste superdrukke werkdag van dit jaar. En dan vanavond ook nog etentje van mijn werk, dus vroeg erin lukt ook niet vanavond
  (want ik ging natuurlijk ook nog eens te laat naar bed) op mijn laatste superdrukke werkdag van dit jaar. En dan vanavond ook nog etentje van mijn werk, dus vroeg erin lukt ook niet vanavond   

.
 .  .
 .

Ergens snap ik wel dat als hij alleen maar “mama” hoort dat hij denkt dat het hem niet gaat lukken maar hij moet toch ook begrip hebben dat jij er ’s ochtends weer vroeg uit moet. Misschien kun je eens proberen uit te leggen dat als hij vraagt naar mama, dat het niet automatisch betekent dat jij hem wel terug in slaap kunt krijgen?
 Ergens snap ik wel dat als hij alleen maar “mama” hoort dat hij denkt dat het hem niet gaat lukken maar hij moet toch ook begrip hebben dat jij er ’s ochtends weer vroeg uit moet. Misschien kun je eens proberen uit te leggen dat als hij vraagt naar mama, dat het niet automatisch betekent dat jij hem wel terug in slaap kunt krijgen?

Kees en ik komen ons melden, hij is 1! Dank nog voor de felicitaties
 Kees en ik komen ons melden, hij is 1! Dank nog voor de felicitaties   
  ), dus leuk om hier te lezen wat ik kan gaan verwachten.
), dus leuk om hier te lezen wat ik kan gaan verwachten.  

wedden dat hij volgende week minstens drie nieuwe dingen doet?
 wedden dat hij volgende week minstens drie nieuwe dingen doet? 

Goed linkje!quote:Op woensdag 19 december 2018 15:48 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik wil het hier ook even delen..
‘Geef kinderen onder de zes vooral géén rijstwafels’
https://www.ad.nl/koken-e(...)ijstwafels~a019cccf/
/gaatweerterugnaarhetbabytopic!

Ik zou willen dat ik een Rust en Regelmaat-huishouden had, maar dat heb ik niet. Een Reinheid-huishouden trouwens ook niet
 Ik zou willen dat ik een Rust en Regelmaat-huishouden had, maar dat heb ik niet. Een Reinheid-huishouden trouwens ook niet 
 Mijn lief haalt de dames dan op en gaat met ze vette bek halen, want dat hoort als je bent wezen stappen, hahaha
 Mijn lief haalt de dames dan op en gaat met ze vette bek halen, want dat hoort als je bent wezen stappen, hahaha Ik zit nu te wachten op een telefoontje voor een afspraak voor de sleuteloverdracht
 Ik zit nu te wachten op een telefoontje voor een afspraak voor de sleuteloverdracht

Alles viel mee en was best makkelijk.
 Alles viel mee en was best makkelijk.   

En mooi.
 En mooi.   

omdat ze het dus niet red tot manlief thuis is, en ik moet nog even gaan leren organiseren apart te koken voor haar. Tot 18.00 red ze het gewoon niet, of we hebben oorlog
 omdat ze het dus niet red tot manlief thuis is, en ik moet nog even gaan leren organiseren apart te koken voor haar. Tot 18.00 red ze het gewoon niet, of we hebben oorlog  Ze snackt vaak wel nog mee van wat wij eten als we aan tafel gaan, stukken groente en aardappel gaan er al goed in, volgens mij is ze een kleine kliko in wording.
 Ze snackt vaak wel nog mee van wat wij eten als we aan tafel gaan, stukken groente en aardappel gaan er al goed in, volgens mij is ze een kleine kliko in wording.
 Wat klink je heerlijk verliefd
 Wat klink je heerlijk verliefd 
 Het lijkt me bijzonder en leuk om dames te hebben die al gaan stappen en nog zo’n kleintje in huis
 Het lijkt me bijzonder en leuk om dames te hebben die al gaan stappen en nog zo’n kleintje in huis 
 Hopelijk had je vannacht een betere nacht!
 Hopelijk had je vannacht een betere nacht!

quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:50 schreef Lemijn het volgende:
Ik heb een heel verhaal getypt over hoe wij met de nachtvoedingen zijn gestopt. Vanwege de lengte in een spoiler, reageren mag gewoon openbaar hoor!Z. drinkt ook nog een keer of 2 per nacht dus even onthouden deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud is je zoon inmiddels?

)
 )

Ik heb echt het gevoel dat jullie babies nog lang geen jaar zijn
 Ik heb echt het gevoel dat jullie babies nog lang geen jaar zijn   

. Stats: 11.290 gram en 81,5 cm. Hij zit nu perfect op het middelste lijntje, terwijl hij uit de bovenste regionen kwam
 . Stats: 11.290 gram en 81,5 cm. Hij zit nu perfect op het middelste lijntje, terwijl hij uit de bovenste regionen kwam  

Verder eet ze eigenlijk bijna alles gewoon nu hoor, brood, fruit, tussendoortjes, alleen dat hapje groente om half 5 komt uit het potje. Ik ga binnenkort het doen zoals jij het nu doetquote:Op donderdag 20 december 2018 11:43 schreef elliebell het volgende:
Venco, gefeliciteerd en ook welkom hier!
Rena: nou heb ik een hele matige eter, maar hij krijgt altijd wel wat van wat wij eten om te proeven. Ik kook dus nooit apart. Wel zet ik eerder iets even apart voordat ik voor (veel) ga kruiden of zout er doorheen doe. Je kan dat natuurlijk ook even pureren met een staafmixer ofzo, dat kost ook weinig tijd. En ik kook vaak eerder, zodat Kees vast kan eten en warm het dan even op als vriend en ik gaan eten. Maar potjes zijn ook prima natuurlijk (Kees krijgt ook nog steeds fruit uit potje, hij lust vers niet)

Hopelijk heeft ze een leuke avond! Mooie stats van Mie, sneu van het prikje
 Hopelijk heeft ze een leuke avond! Mooie stats van Mie, sneu van het prikje 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |