Ah, mocht je dan toch een hoekje overhouden: mesh zakjequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
het idee is dat die cubes dus geen overgebleven hoekje overlaten. Maar ja elke koffer is anders etc.
Dus je moet cubes kopen die van hetzelfde merk zijn als je kofferquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
het idee is dat die cubes dus geen overgebleven hoekje overlaten. Maar ja elke koffer is anders etc.
En me nog drie minuten laten wachtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En me nog drie minuten laten wachtenJe hebt me nou twee keer bezwangerd. Tijd om iets terug te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Binnenkort samen rondjequote:Op maandag 26 augustus 2019 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt me nou twee keer bezwangerd. Tijd om iets terug te doen
Late reactie, maar je kunt zo'n lijstje eventueel ook online maken op https://lighterpack.com als je niet met Excel aan de slag wilt.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet gewoon even kijken hoe ik dat met die vinkvakjes doe in Excel. Maar dat is meer een DIG vraag dan voor hier.
Heel veel zin in mijn volgende reisje iig. Inmiddels binnen een week na nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |