abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Manager PR/Moderator vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:19:02 #151
269689 crew  Viv
pi_188587314
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
het idee is dat die cubes dus geen overgebleven hoekje overlaten. Maar ja elke koffer is anders etc.
Ah, mocht je dan toch een hoekje overhouden: mesh zakje *O*
  Vis een optie? vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:30:40 #152
70532 loveli
N
pi_188587426
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
het idee is dat die cubes dus geen overgebleven hoekje overlaten. Maar ja elke koffer is anders etc.
Dus je moet cubes kopen die van hetzelfde merk zijn als je koffer :+

Mijn cubes zijn van Tintamar en ik kwam ze ergens spotgoedkoop tegen, voor de originele rijs had ik ze nooit aangeschaft. Maar ik ben met cubes wel een stuk sneller klaar met inpakken en neem (veel) minder zooi mee.
crap in = crap out
pi_188594906
Ik reis veel en gebruik al jaren van die packing cubes. Niet helemaal vol hoor, 2 stuks, elk met 2 vakken. Die gebruik ik om mijn schone kleren netjes te houden en enigzins opgevouwen in model.

Verder nog een aantal kleinere voor kleine spulletjes.

Ook kan je zo makkelijk al je kleren er in 1 keer uit halen.

Iedereen reist anders. Ik reis constant voor werk en leef uit mijn koffer. En ga soms voor 5-6 weken van huis. Ik neem dus meer mee dan voor 1 weekje strandvakantie en alles los in je koffer gooien wordt een rommeltje.

Ondanks de packing cubes is er nog altijd een groot gedeelte wat er los in gaat. Bij inpakken netjes gestapeld, maar zet je koffer rechtop zit het al door elkaar heen.

Ik ben ook niet zo'n iemand die in het hotel zijn koffer gaat uitpakken en in de kast leggen/ophangen.

Je sleept gewoon heel wat zooi mee en raak je alles kwijt, zelfs in een koffer.

Vroeger had ik die dingen ook niet en was het altijd een rommeltje. Toen langzaam aan begonnen met die kleine tasjes die je in het vliegtuig krijgt waarin ze sokjes enzo uitdelen. Toen eens aan de grotere cubes begonne.

Dat spul kost bijna niks en organiseert het een beetje.

Ik neem aan dat jullie wel allemaal een bestekla hebben en je het bestek dus ook organiseert?

Waarom je koffer dan niet? Zelfde als een toilettas, je wilt toch ook niet al die zooi los in je koffer gooien?
pi_188601963
Ja een bestekla, natuurlijk. Daar pak je het zo uit. Dit is toch weer een extra rits open doen omslachtig moeilijk alles. Denk ik. Maar we gaan het zien *O* Ik ben ingepakt, of bijna toch :Y Morgenavond naar de Côte d'Azur O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator maandag 26 augustus 2019 @ 17:06:16 #155
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_188635414
En? En? En?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_188636217
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 17:06 schreef UIO_AMS het volgende:
En? En? En?
Dat!

Duurt lang :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188636251
er zit ook een waszak bij. Het nut daarvan ontgaat me een beetje aangezien die een dimensie tekort komt. Idealiter heb je packing cubes met een voor- en een achterkant zodat je de schone en de vuile was uit elkaar kunt houden en toch gecubed kunt packen. Want het levert wel degelijk ruimtewinst op. Niet dat ik die nodig had, maar op zo'n kort tripje is het zelfs schadelijk voor de koffer zoveel bewegingsruimte als de l a p t o p nu heeft :X Die koffer zelf was trouwens ook mijn eerste mens-caravan, en daar is ook wel het nodige op aan te merken. Anyway, toch een hoop geleerd wat me aan beide wel en niet bevalt. Nou nog op zoek naar de perfecte uitvoering van beide :D
pi_188636255
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat!

Duurt lang :(
GEMAK GIJ :(
pi_188636275
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2019 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

GEMAK GIJ :(
En me nog drie minuten laten wachten :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188636282
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 18:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En me nog drie minuten laten wachten :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt me nou twee keer bezwangerd. Tijd om iets terug te doen :P
pi_188636418
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2019 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Je hebt me nou twee keer bezwangerd. Tijd om iets terug te doen :P
Binnenkort samen rondje :Y
pi_188636445
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 18:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Binnenkort samen rondje :Y
:Y
pi_188862672
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet gewoon even kijken hoe ik dat met die vinkvakjes doe in Excel. Maar dat is meer een DIG vraag dan voor hier.

Heel veel zin in mijn volgende reisje iig. Inmiddels binnen een week na nu *O*
Late reactie, maar je kunt zo'n lijstje eventueel ook online maken op https://lighterpack.com als je niet met Excel aan de slag wilt.

Ik gebruik zelf ook cubes van Eagle Creek sinds een jaar of 3 én ga alleen met een tas die in het vliegtuig mee mag als handbagage op pad in Azië (rondtrekken). Ik heb nu de CabinZero Military 44L. Ondanks dat ik mezelf hiermee beperk in wat ik kan meenemen vind ik het gemak en vrijheid onderweg heerlijk. Scheelt ook wachttijd op vliegvelden en minder gedoe in treinen, boten en bussen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')