Nou dat gaan we dan wel een keertje zien dan hea. Eerst cubes uitproberenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Je gaat er zoooo blij van worden
Van die cubes in ieder geval. Of je van mijn subliminatie blij wordt... dat valt nog te bezien
Heel fijn!! Zolang ze maar dun zijn en dus niet extra ruimte in beslag nemen.quote:Op maandag 10 december 2018 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik maar denken dat dit onder TRV-ers gesneden koek wasGaat dus om dit soort "must-haves"
https://www.sunflake.nl/p(...)OEAQYASABEgLRsvD_BwE
[ afbeelding ]
Goeie plottwistquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geef Cat wel de schulddie zit mij subliminaal te beīnvloeden. Met wel meer dingen dan alleen dit trouwens
Oeh zou het?quote:Op zondag 11 augustus 2019 01:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goeie plottwist
Enne, bloeit er iets op?![]()
Als jij ook gaat slapenquote:
Hou me ook even op de hoogtequote:
quote:
Dit klinkt als op de vraag ontwijkend gedragquote:
Is handig. Ik doe het ook altijd zoquote:Op zondag 11 augustus 2019 13:37 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik heb een set packing cubes(gekocht bij Amazon, waar ze een stuk goedkoper zijn). De volgende vakantie wordt de eerste keer dat ik ze gebruik. Mijn idee: ik rol alle kleding op om zoveel mogelijk ruimte te besparen. De cubes lijken me zeer handig om alles in -soort van- categorieen in te pakken en wat ik op de vakantiebestemming nodig heb, weet ik dan zķ te vinden.
Ik heb geen idee of het werkelijk handig gaat zijn, maar we gaan er vast achter komen...
Wacht wat?quote:If you're really organized, you can save your travel list so that the next time you go on a trip, you don't have to start over, but we've never gotten to that point yet.
Ja ik ga weer echt net zo los als in het beginquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:39 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik dacht dat dit topic door TS gestart is om serieus te vragen naar ervaringen met packing cubes? (zo leek het althans...). Het lijkt inmiddels een soort van rant fest te worden... maar ach, gelukkig beginnen de scholen binnenkort weer en wordt de verveling op de zolderkamer ook weer wat minder (hopelijk).
Zoiets zei je al jaquote:Op zondag 18 augustus 2019 09:50 schreef SeLang het volgende:
Als het om structuur gaat: Ik heb een paklijst in excel waarin ik aanvink wat er mee gaat. Excel rekent dan gelijk het gewicht van mijn tas uit,
Teveel werkquote:Op zondag 18 augustus 2019 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoiets zei je al jaIn ben eigenlijk best wel bar benieuwd naar dit. Kun je dat bestand eens delen? (geanonimiseerd / alleen dummy data of zo)
Ik weeg elk item afzonderlijk op de keukenweegschaal en tel dat opquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb al een kofferweger besteld, komt morgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |