ja of het is andersom. Nu een gekaapt topic waar straks weer mensen terug komen als het weer zijn functie terug krijgtquote:Op woensdag 12 december 2018 16:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mee eens, men moet niet zo krampachtig doen. Uiteindelijk hou je door dit gedoe en 'strict' modereren gewoon een dood topic over waar niemand meer behoefte heeft om te posten.
Of users doen een poging tot:quote:
quote:Op woensdag 12 december 2018 16:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je mag wel elke dag posten daar als je dat zo graag wilt, maar wel date gerelateerd (als in echte (huidige) dates bespreken)
Als jij zegt dat daarvoor te weinig gedate wordt, hoort er dus niets in dat topic gepost te worden.
Is geen poging. Dat is mijn interpretatie van de regels die gesteld zijn en die probeer ik je uit te leggen.quote:
Ja jouw interpetatie. Das het ding. Staat nergens dat het huidige dates moeten zijn toch?quote:Op woensdag 12 december 2018 16:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is geen poging. Dat is mijn interpretatie van de regels die gesteld zijn en die probeer ik je uit te leggen.
Zo werkt het niet, dat kan ik je wel vertellen.quote:Op woensdag 12 december 2018 16:50 schreef Allures het volgende:
[..]
ja of het is andersom. Nu een gekaapt topic waar straks weer mensen terug komen als het weer zijn functie terug krijgt
Klopt.quote:Op woensdag 12 december 2018 16:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja jouw interpetatie. Das het ding. Staat nergens dat het huidige dates moeten zijn toch?
Fok is hoe je het ook wendt of keert een geldmachientje. De klant is koning. En de users zijn klant. Natuurlijk heeft dat zijn beperkingen, maar als je een breed gedragen wens gaat negeren is dat op zijn minst heel onverstandig.quote:Op woensdag 12 december 2018 16:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. De users geven hun mening. Betekent niet dat er altijd gehoor aan gegeven wordt.
En als de mod zegt, na al die discussies erover afgelopen tijd, het wordt manier A (ontopic en anders geveeg) vind ik ook dat users dat moeten accepteren en niet bij elke poep en scheet weer dezelfde issues aankaarten.
quote:Op woensdag 12 december 2018 16:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Fok is hoe je het ook wendt of keert een geldmachientje. De klant is koning. En de users zijn klant. Natuurlijk heeft dat zijn beperkingen, maar als je een breed gedragen wens gaat negeren is dat op zijn minst heel onverstandig.
Jij weet de wens van enkele users die er posten. Maar weet je ook de wens van users die lurken of vroeger daar postte? Hoe groot (of klein) die groep is (die er eigenlijk willen posten als het topic gebruikt wordt zoals het bedoelt is)quote:Op woensdag 12 december 2018 16:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Fok is hoe je het ook wendt of keert een geldmachientje. De klant is koning. En de users zijn klant. Natuurlijk heeft dat zijn beperkingen, maar als je een breed gedragen wens gaat negeren is dat op zijn minst heel onverstandig.
Dat kunnen zij toch ook doen? Als men een date post wordt daar altijd ontopic op gereageerd toch?quote:Op woensdag 12 december 2018 17:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij weet de wens van enkele users die er posten. Maar weet je ook de wens van users die lurken of vroeger daar postte? Hoe groot (of klein) die groep is (die er eigenlijk willen posten als het topic gebruikt wordt zoals het bedoelt is)
Van wat ik de laatste keren heb gezien wordt er minimaal op gereageerd aangezien er binnen de kortste keren tig pagina`s vol zijn gepost en mensen niet teruglezen.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat kunnen zij toch ook doen? Als men een date post wordt daar altijd ontopic op gereageerd toch?
Oh? Dat heb ik niet gemerkt.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Van wat ik de laatste keren heb gezien wordt er minimaal op gereageerd aangezien er binnen de kortste keren tig pagina`s vol zijn gepost en mensen niet teruglezen.
Ja, want het analyseren van berichtjes of geneuzel over tinder zijn relevanter dan date ervaringen.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh? Dat heb ik niet gemerkt.
Al kan het natuurlijk gebeuren dat je het net post in een gesprek wat gaande is. Maar das niet zo gek.
quote:Op woensdag 12 december 2018 17:28 schreef MissGiraffe het volgende:
Is dit de slowchat of de feedback?
Als het ontopic is is het ontopic. Dat het jouw voorkeur niet heeft kan.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, want het analyseren van berichtjes of geneuzel over tinder zijn relevanter dan date ervaringen.
Die kunnen zich allemaal in feedback melden en hun mening geven.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij weet de wens van enkele users die er posten. Maar weet je ook de wens van users die lurken of vroeger daar postte? Hoe groot (of klein) die groep is (die er eigenlijk willen posten als het topic gebruikt wordt zoals het bedoelt is)
Daarbij als elk topic maar naar het handje wordt gezet zoals de users op dat moment graag hadden gezien... Men.. Dan was fok wss nog verder van huis geweest
Je kan hoog of laag springen, maar als Tinder niet meer on topic is als je het over daten hebt, dan gaat er echt iets mis.quote:Op woensdag 12 december 2018 17:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, want het analyseren van berichtjes of geneuzel over tinder zijn relevanter dan date ervaringen.
Ik zou je graag willen doorverwijzen naar www.113.nl voor advies mbt zelfmoord: https://www.113.nl/ik-maak-me-zorgen-om-iemand-andersquote:
Ik heb een TR gemaakt, niet omdat ik vind dat je niet mag posten.quote:
Waar moet ik deze vragen dan stellen? Van de psychiater krijg ik geen bevredigende antwoorden, ik ben ten einde raad. Stik maar de moord, ik ben er klaar mee.quote:Op woensdag 12 december 2018 21:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb een TR gemaakt, niet omdat ik vind dat je niet mag posten.
Maar het depressie en angst topic is een veilige plek en daar hoeven niet de vragen in die jij daar stelde.
De beslissing was aan de mods, daar had ik geen invloed op. Ik attendeerde ze daar op.
Bel 113 of andere partner organisaties.quote:Op woensdag 12 december 2018 22:02 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Waar moet ik deze vragen dan stellen? Van de psychiater krijg ik geen bevredigende antwoorden, ik ben ten einde raad. Stik maar de moord, ik ben er klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |