Dat opperde Mike. Lijkt me een prima plek.quote:Op zondag 9 december 2018 19:35 schreef Gooddeal het volgende:
Willen ze nou een rioolpijp voor Merel als huisje?
Mag het wel een extra grote zijn.quote:Op zondag 9 december 2018 19:35 schreef Gooddeal het volgende:
Wel toepasselijk.quote:Op zondag 9 december 2018 19:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat opperde Mik. Lijkt me een prima plek.Maar Merel reageerde niet echt enthousiast.
quote:Op zondag 9 december 2018 19:35 schreef Gooddeal het volgende:
Meer in de zin van dat het totaal geen indruk maakt wat ze allemaal voor stoere taal uitkraamt.quote:Op zondag 9 december 2018 19:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat klopt, want die bijten echt wel, net als Brenda.
Ach, als ze vast komt te zitten rollen ze haar zo het terrein af.quote:Op zondag 9 december 2018 19:36 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Mag het wel een extra grote zijn.
ff Wim de boel door laten spuiten.quote:Op zondag 9 december 2018 19:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ach, als ze vast komt te zitten rollen ze haar zo het terrein af.
kan ook zonder rioolpijpquote:Op zondag 9 december 2018 19:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ach, als ze vast komt te zitten rollen ze haar zo het terrein af.
quote:Op zondag 9 december 2018 19:37 schreef mamakarina het volgende:
Jaaa... Merel in een torenkraan.... en dan onweer graag!!
Ik wil dit in utopia voor als adje weer eens een aanval heeft. Maar dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op zondag 9 december 2018 19:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mike wil dit in utopia
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2018 19:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
In Harlingen Mike,daar is het kraanhotel.
En het watertorenhotel staat in Nes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |