Decembermaand. Ik word er nu al lijp van.quote:Op maandag 10 december 2018 07:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey vadsig varken. Waar heb jij uitgehangen?
succes!quote:Op maandag 10 december 2018 08:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GOEDEMORGEN
Ik ga zo naar een sollicitatiegesprek wens me geluk
Succes Knutquote:Op maandag 10 december 2018 08:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GOEDEMORGEN
Succes!quote:Op maandag 10 december 2018 08:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GOEDEMORGEN
Succes makker. (wat voor functie?)quote:Op maandag 10 december 2018 08:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GOEDEMORGEN
Ik neem aan dat jij binnen een paar uur zwart bent en Knut blauwquote:Op maandag 10 december 2018 08:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Succes makker. (wat voor functie?)
Ditquote:Op maandag 10 december 2018 08:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij binnen een paar uur zwart bent en Knut blauw
quote:Op maandag 10 december 2018 08:43 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:
Laten we het hopen.quote:Op maandag 10 december 2018 08:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik mod ben gaat er een frisse wimd waaien in de sc. Een wind die zeker niet uit het oosten komt en ruikt naar collectivisatie.quote:
Beschuldig je onze mods nu van collusion?quote:Op maandag 10 december 2018 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik mod ben gaat er een frisse wimd waaien in de sc. Een wind die zeker niet uit het oosten komt en ruikt naar collectivisatie.
Ze hebbenn op zn minst een vinger van banny in de poepertquote:Op maandag 10 december 2018 09:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Beschuldig je onze mods nu van collusion?
Succesquote:Op maandag 10 december 2018 09:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben wat te vroeg op mn sollicitatieadres dus was koffie aan het drinken maar nu moet ik poepen
Op je werk?quote:Op maandag 10 december 2018 09:16 schreef JanCees het volgende:
ik kijk nu de dumperteten kerstspecial
Succes!quote:Op maandag 10 december 2018 09:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben wat te vroeg op mn sollicitatieadres dus was koffie aan het drinken maar nu moet ik poepen
op een stoel meestalquote:Op maandag 10 december 2018 09:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Succes!
Waar solliciteer je op?
Een baan zeker! Hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |