Als goede vriend van René, en omdat ik hem altijd heb gesteund in zijn pad naar het moderatorschap, verwacht ik ook een DM te krijgen.quote:Op zondag 9 december 2018 19:14 schreef KingRoland het volgende:
* KingRoland en Onlogisch wachten in spanning af
ik nog een paar kg's, maar het kerstdiner zal daar wel verandering in brengenquote:Op zondag 9 december 2018 19:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik moet nog een kg voor mn streefgewicht
Dat zal wel meevallen. Ik denk dat ze gewoon een pittig kapsel heeft. Hartstikke leuk voor die jongen.quote:Op zondag 9 december 2018 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Sterkte GGMM als je daadwerkelijk bent gevallen voor het leed wat een relatie heet.
Voor het gewone volk danquote:Op zondag 9 december 2018 19:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Heathrow is prima.
Heb ik m'n first class ingang dus dan heb je privebalies, prive security en loop je gewoon lounge in.
Lekker man
Erbij of eraf?quote:Op zondag 9 december 2018 19:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik nog een paar kg's, maar het kerstdiner zal daar wel verandering in brengen
Mwah.quote:
Stel je niet aan.quote:Op zondag 9 december 2018 19:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ging laatste tijd prima maar Vandaag weer erg benauwd en pijn in de borst
*noedelsquote:Op zondag 9 december 2018 19:18 schreef KingRoland het volgende:
zonder noodles was ik dood geweest
super goed voedsel voor de arme studenten
Al die ecto's hier..quote:Op zondag 9 december 2018 19:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
erbij
als je dik bent heb je genoeg welvaart maat
Het was bij onze stopover vooral teringdruk en geen bier en geen rookruimtesquote:Op zondag 9 december 2018 19:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mwah.
Vind wel oke hoor, buiten de security.
Sterk afhankelijk van je terminal ook he, die opereren los van elkaar.
T5 heeft prima restaurants en relatief snelle gates.
Geen bierquote:Op zondag 9 december 2018 19:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was bij onze stopover vooral teringdruk en geen bier en geen rookruimtes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |