Ik ben 16 jaar oud en ik masturbeer zo'n 2 keer per dag. Nou is mijn vraag kan het dat je hieraan verslaafd kan raken? Ik voel me heel anders nadat ik mezelf getrokken heb en eigenlijk wil ik me gewoon de hele dag zo voelen, niet dat ik 24 uur per dag een orgasme heb maar gewoon niet-geil dus zonder dat ik me steeds hoef te rukken, want dat hoeft van mij niet zo steeds
Kennen jullie dit gevoel?
groeten
quote:nou... als je 10 keer aan je leuter zit per dag heb ik toch een idee dat je het einde van de dag pijn in je leuter hebt...
Op donderdag 2 januari 2003 10:34 schreef The_Wanderer het volgende:
Gewoon rukken man, verslaafd raken eraan lijkt me toch niet vervelend?
quote:ja maar na 2/3 keer is er toch niets meer aan..
Op donderdag 2 januari 2003 10:35 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
nou... als je 10 keer aan je leuter zit per dag heb ik toch een idee dat je het einde van de dag pijn in je leuter hebt...
quote:Endorfine bedoel je, dat krijg je ook bij normale sex dus als je daar al bang voor wordt....
Op donderdag 2 januari 2003 10:39 schreef Reintje het volgende:
Je kunt hier wél aan verslaafd raken. Je hoofd maakt verschillende stofjes aan, tijdens het masturberen. Hier kun je verslaafd aan raken, net als nicotine dat je dan gaat roken...
quote:dat is natuurlijk een kloon he, dat zou ik ook niet onder mijn username willen posten, er zijn verschillende mensen die mij irl kennen
Op donderdag 2 januari 2003 10:32 schreef 2Mini het volgende:
kijk eens aan... je eerste post!Welkom op Fok!
als je per dag 2 sigaretten rookt ben je toch ook verslaafd
quote:Ook aan gewóne sex kun je verslaafd raken. Inderdaad, Endorfine, en nog een stofje. (Degene met pijnstillende werking, en als drug hallucinerend). Masturberen en klaarkomen wordt gezien als ontladen (geld dus ook voor gewone sex). De stofjes worden aangemaakt, en je krijgt er een prettig gevoel van. Een mens kan daar dus heel makkelijk aan verslaafd raken.
Op donderdag 2 januari 2003 10:41 schreef The_Wanderer het volgende:[..]
Endorfine bedoel je, dat krijg je ook bij normale sex dus als je daar al bang voor wordt....
ECht, de hormonen die vrijkomen bij neuken, rukken, klaarkomen, zijn simpelweg verslavend.
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 11:30 schreef Reintje het volgende:[..]
Ook aan gewóne sex kun je verslaafd raken. Inderdaad, Endorfine, en nog een stofje. (Degene met pijnstillende werking, en als drug hallucinerend). Masturberen en klaarkomen wordt gezien als ontladen (geld dus ook voor gewone sex). De stofjes worden aangemaakt, en je krijgt er een prettig gevoel van. Een mens kan daar dus heel makkelijk aan verslaafd raken.
Dit valt ook te zien aan wat er gebeurt als je het een tijdje doet, neuken of rukken, en daarna een tijd niet meer. De eerste keren dat je in bed ligt zul je kriebels krijgen om het toch te doen, het zal soms moeilijk zijn het te laten.ECht, de hormonen die vrijkomen bij neuken, rukken, klaarkomen, zijn simpelweg verslavend.
EN je haar valt minder snel uit (pas op latere leeftijd kalen) als je veel rukt En je hebt minder stress etc..
quote:Je hebt geen reden om eens een lekker wijf te versieren. Scheelt mij weer wat concurrentie.
Op donderdag 2 januari 2003 13:55 schreef cYbErTiM het volgende:[..]
hallo..
Wat is er dan zo "erg" aan deze verslaving?
quote:Twee keer per dag is volgens mij wel een beetje heel erg overdreven...
Op donderdag 2 januari 2003 10:29 schreef beastyboy12 het volgende:
Hallo,Ik ben 16 jaar oud en ik masturbeer zo'n 2 keer per dag. Nou is mijn vraag kan het dat je hieraan verslaafd kan raken? Ik voel me heel anders nadat ik mezelf getrokken heb en eigenlijk wil ik me gewoon de hele dag zo voelen, niet dat ik 24 uur per dag een orgasme heb maar gewoon niet-geil dus zonder dat ik me steeds hoef te rukken, want dat hoeft van mij niet zo steeds
Kennen jullie dit gevoel?
groeten
No worries......beter rukke dan ramme.....
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 05-01-2003 00:29]
quote:Lol ... Wat een zieke mensen daar
Op zaterdag 4 januari 2003 22:31 schreef Graveworm het volgende:
vreselijk.. misschien heb je hier iets aanedit: spam weggehaald
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 05-01-2003 00:30]
en of je er verslaafd aan kan raken ...mja ik denk het idd ook
je kunt toch ook sexverslaafd zijn en dat lijkt me veel vervelender... als je niet meer normaal met iemand van het andere geslacht om kan gaan buiten sex hebben
quote:
Op zondag 5 januari 2003 13:49 schreef sniker het volgende:
ok nou ik doe het naar mijn ijgen mening ook wel vaak en 2 ker per dag is naar mijn mening nog wel ok t is zelfs een mooi aantal:
een keer bij het wakker worden en een keer voor het slapen gaan...en of je er verslaafd aan kan raken ...mja ik denk het idd ook
je kunt toch ook sexverslaafd zijn en dat lijkt me veel vervelender... als je niet meer normaal met iemand van het andere geslacht om kan gaan buiten sex hebben
[Dit bericht is gewijzigd door wimpie-bosboom op 05-01-2003 13:52]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |