Armadillo en Tumbleweed is anders bar weinig te doen, dat viel me erg tegen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 11:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon heel jammer dat hele gebieden en quests pas na de main story te doen zijn heeft toch een beetje een nare smaak achter gelaten.
Zou best kunnen, Red Dead Online Beta schijnt niet heel fantastisch te gaan.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Juist het feit dat er in die regio zo weinig is doet mij denken aan singleplayer DLC.
Misschien kan MMaRsu daar wat over vertellen?quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zou best kunnen, Red Dead Online Beta schijnt niet heel fantastisch te gaan.
Doe eerst maar wat content voor het online gebeuren als het ff kanquote:Op woensdag 9 januari 2019 12:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Juist het feit dat er in die regio zo weinig is doet mij denken aan singleplayer DLC.
weinig te doen maar het is er wel en dat je sommige legendarische beesten pas daarna kan vangen steekt vooral ik had er lol in om Arthur in zelf gejaagde pakjes te laten lopen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 11:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
Armadillo en Tumbleweed is anders bar weinig te doen, dat viel me erg tegen.
Het geeft een klein nostalgisch gevoel naar RDR1 maar meer is het niet.
Uhuh, we shall see.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Misschien kan MMaRsu daar wat over vertellen?
RDO gaat pas 'draaien' als ze daadwerkelijk content gaan toevoegen ipv de zoveelste future guns voor GTA Onlinequote:Op woensdag 9 januari 2019 12:43 schreef Gunner het volgende:
Ik hoor er eigenlijk geen goede dingen over. Heb het zelf even geprobeerd maar na een kleine intro waarna ik niemand tegenkwam ben ik afgehaakt.
Singleplayer DLC zou ik blind kopen, maar dat is sterk afwachten. bij GTAV hebben ze het uiteindelijk ook niet gedaan. Maar daar draaide Online wel 'goed'. Financieel in ieder geval wel voor ze.
https://www.rockstargames(...)d-Online-Beta-Updatequote:Proximity-Based Player Blips: Player location blips will soon appear only over short distances, reducing the range at which you are visible to others, decreasing the likelihood of being targeted by another player across large areas. Down the line, we’re also looking to introduce the ability to identify players who grief and kill indiscriminately with a progressively darkening blip that becomes more visible and at a longer range, so everyone in a session can identify potentially dangerous opponents at a glance and from a safe distance.
Het is wachten op "Proximity-Based Player Blips"quote:Op vrijdag 11 januari 2019 07:22 schreef rival het volgende:
Er is een kleine update geweest. Er is nu "Gun Rush" een soort fortnite iets.
Ook een update op de newswire van Rockstar, dit bevalt mij wel!
[..]
https://www.rockstargames(...)d-Online-Beta-Update
Het kan bijna niet anders dan dat we (volop) singleplayer DLC gaan krijgen. Ik kan me niet voorstellen dat ze de moeite gaan nemen om New Austin in de game te verwerken, om er vervolgens (op rdr online na) nagenoeg niks mee te doen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Juist het feit dat er in die regio zo weinig is doet mij denken aan singleplayer DLC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Ik acht de kans ook niet groot dat hier verder iets mee gedaan gaat worden. Vond ikzelf ook echt een smet op de game.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 15:05 schreef MMaRsu het volgende:
Guarma zit er gewoon in vanwege de story
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 15:11 schreef MMaRsu het volgende:
Ik niet, je bent daar wat max 45 minuten ofzo?
Natuurlijk ben je er niet lang, maar ik vond het gewoon totaal niet in het verhaal passen. Alsof ik opeens midden in Uncharted was beland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |