abonnement Unibet Coolblue
pi_184174681
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:54 schreef Blik het volgende:
Ik heb de Ultimate editie, met daarbij ook 2 paarden. Nu zijn beide paarden doodgegaan (1x door bounty hunters en 1x door een trein).

Ben ik die premium paarden definitief kwijt of spawnen die nog ergens terug?
De stallen al geprobeerd? Ik meen gelezen te hebben dat die speciale paarden nooit verloren kunnen gaan.

Wat voor gekke bounty had je dan dat ze je paard zo toegetakeld hebben? :o
  donderdag 3 januari 2019 @ 08:39:57 #127
62913 Blik
The one and Only!
pi_184175242
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 05:59 schreef br00djekaas54321 het volgende:

[..]

De stallen al geprobeerd? Ik meen gelezen te hebben dat die speciale paarden nooit verloren kunnen gaan.

Wat voor gekke bounty had je dan dat ze je paard zo toegetakeld hebben? :o
Stallen in St Denis waren ze niet, dus maar eens die in Valentine checken
pi_184175454
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 08:39 schreef Blik het volgende:

[..]

Stallen in St Denis waren ze niet, dus maar eens die in Valentine checken
Goed idee:

quote:
Note that horses exclusive to the
pre-order Special and Ultimate editions of the
game are unique in that they respawn at the
Valentine stable when they die.
  donderdag 3 januari 2019 @ 11:18:46 #129
62913 Blik
The one and Only!
pi_184177045
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 09:10 schreef br00djekaas54321 het volgende:

[..]

Goed idee:

[..]

Ah, waar heb je dat vandaan? Goede bron namelijk als het zo is
pi_184178364
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:18 schreef Blik het volgende:

[..]

Ah, waar heb je dat vandaan? Goede bron namelijk als het zo is
Gevonden in de "Official Guide". Digitale versie op je smartphone via de RDR2 Companion-applicatie kost 10,99. Hardcover 34,99.

Op zich wel het geld waard!
  donderdag 3 januari 2019 @ 18:14:04 #131
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184185035
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_184200215
Niet dat ik het verwacht had maar deze game heeft voor mij totaal geen replay value. De game in 1,5 week echt grijs gespeeld en daarna nooit meer aangeraakt. Als ik de verhalen mag geloven dan hoef ik online ook niet op te starten.

De behoefte om de game opnieuw uit te spelen heb ik ook niet. Dat gaat bizar veel tijd in beslag nemen, als je echt alles op je gemak wil doen en iedere side missie wil halen.

Toch jammer. Is er eventueel al iets bekend over een SP DLC?
pi_184202656
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:01 schreef Luppie0110 het volgende:
Niet dat ik het verwacht had maar deze game heeft voor mij totaal geen replay value. De game in 1,5 week echt grijs gespeeld en daarna nooit meer aangeraakt. Als ik de verhalen mag geloven dan hoef ik online ook niet op te starten.

De behoefte om de game opnieuw uit te spelen heb ik ook niet. Dat gaat bizar veel tijd in beslag nemen, als je echt alles op je gemak wil doen en iedere side missie wil halen.

Toch jammer. Is er eventueel al iets bekend over een SP DLC?
Je moet jezelf ook wel een beetje bezig willen houden, met dit soort spellen denk ik. Heb je bijvoorbeeld in die anderhalve week alle satchels weten te maken?
pi_184202895
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:01 schreef Luppie0110 het volgende:
Niet dat ik het verwacht had maar deze game heeft voor mij totaal geen replay value. De game in 1,5 week echt grijs gespeeld en daarna nooit meer aangeraakt. Als ik de verhalen mag geloven dan hoef ik online ook niet op te starten.

De behoefte om de game opnieuw uit te spelen heb ik ook niet. Dat gaat bizar veel tijd in beslag nemen, als je echt alles op je gemak wil doen en iedere side missie wil halen.

Toch jammer. Is er eventueel al iets bekend over een SP DLC?
De MP vind ik nu inderdaad nog niet goed genoeg om te blijven spelen. Maar het is wel veel beter geworden. Zowel op het gebied van bugs en disconnects als op het marktsysteem.

We zitten nog steeds in de beta en dat kan nog wel een maand duren. Daarna kan je echt zien hoe het geworden is.

Verwacht voorlopig maar geen SP DLC. Rockstar richt zich de komende tijd vooral op het verbeteren en populairder maken van de MP. Als je niet van plan bent om die te gaan spelen dan is dit een goed moment om je game weer te verkopen. Je kan er nu makkelijk een goede prijs voor krijgen. En anders zou ik even wachten tot de MP uit de beta is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 4 januari 2019 @ 17:34:05 #135
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184203115
Ik vind het echt hilarisch dat R* er maar een BETA stempel of heeft gedrukt, en dat onder die noemer iedereen maar zegt joh wacht even af straks is het tof!

Wat een bullshit. R* wist zelf gewoon dat het online gedeelte niet klaar was, en dan voornamelijk qua content.

R* weet namelijk dondersgoed wat er komt kijken bij het maken van zo'n online open world, zie GTA V. En alsof ze niet geleerd hebben van toen die launch er was :').

De enige reden dat ze het nu een BETA noemen is omdat er gewoon bijna geen content in zit ( je kan niet pokeren, blackjack of wat dan ook met andere spelers ). Heeft niets te maken met de technologische kant van het verhaal.

Beta my ass, over een maand is het nog steeds zo'n barren wasteland qua content. En waarschijnlijk gaat deze game nooit zo groot worden als GTA V. Ten eerste hebben veel spelers het al opgegeven dat Online uberhaupt iets voor hun is, en ten tweede mogen ze wel even fucking veel content gaan maken. En gezien de online spelersaantallen zal dat allemaal wel mee gaan vallen.

SP DLC verwacht ik ook absoluut niet. Daar zijn ze in GTA V vanaf gestapt nadat Online begon te lopen als een trein, ze hadden zelfs voicework opgenomen met de acteurs van GTA V maar is niks meer van gekomen. Mensen kopen de shark cards en dat levert R* miljoenen op.

Het is een geweldige singleplayer game geweest, maar zie hem mezelf ook niet snel nog een x spelen.

Denk dat ik de Xbox maar in zijn geheel verkoop over een tijdje ofzo.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_184204112
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 17:34 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het echt hilarisch dat R* er maar een BETA stempel of heeft gedrukt, en dat onder die noemer iedereen maar zegt joh wacht even af straks is het tof!

Wat een bullshit. R* wist zelf gewoon dat het online gedeelte niet klaar was, en dan voornamelijk qua content.

R* weet namelijk dondersgoed wat er komt kijken bij het maken van zo'n online open world, zie GTA V. En alsof ze niet geleerd hebben van toen die launch er was :').

De enige reden dat ze het nu een BETA noemen is omdat er gewoon bijna geen content in zit ( je kan niet pokeren, blackjack of wat dan ook met andere spelers ). Heeft niets te maken met de technologische kant van het verhaal.

Beta my ass, over een maand is het nog steeds zo'n barren wasteland qua content. En waarschijnlijk gaat deze game nooit zo groot worden als GTA V. Ten eerste hebben veel spelers het al opgegeven dat Online uberhaupt iets voor hun is, en ten tweede mogen ze wel even fucking veel content gaan maken. En gezien de online spelersaantallen zal dat allemaal wel mee gaan vallen.

SP DLC verwacht ik ook absoluut niet. Daar zijn ze in GTA V vanaf gestapt nadat Online begon te lopen als een trein, ze hadden zelfs voicework opgenomen met de acteurs van GTA V maar is niks meer van gekomen. Mensen kopen de shark cards en dat levert R* miljoenen op.

Het is een geweldige singleplayer game geweest, maar zie hem mezelf ook niet snel nog een x spelen.

Denk dat ik de Xbox maar in zijn geheel verkoop over een tijdje ofzo.
Hilarische post Mmarsu _O-. Wat een flauwekul verspreid over een aantal alinea's, vol met aannames, conspiracy bullshit, en dingen die niet waar zijn.

Genot om te lezen ^O^.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 18:43:09 #137
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184204241
Dat is mijn mening dude. Dingen die niet waar zijn? Zoals wat?

Ze hadden gewoon maanden van tevoren al simpele dingen kunnen implementeren in het online gebeuren, zoals Poker. Zoals een free aim lobby of een friendly lobby waar je niet zomaar wordt afgeschoten. Het is niet alsof GTA Online niet al 4/5 jaar lekker draait nietwaar? Zou je toch van kunnen leren als developer?

En alleen omdat ze het label "beta" erop hebben geplakt zeggen sommige mensen van ja joh wacht maar gewoon over een maand is het geen beta meer dan werkt het allemaal perfect!

Alsof ze binnen een maand ineens nieuwe content gaan toevoegen.

En conspiracy's? Zoals wat? Dat ze voor GTA V de voice actors hebben laten binnenkomen om opnames te maken die vervolgens nooit zijn gebruikt?

Dat ze vanwege het zieke succes van GTA Online zijn afgestapt van singleplayer DLC?

Weerleg het dan eens Scrummie, ipv maar wat loze shit te roepen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_184204422
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 18:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Hilarische post Mmarsu _O-. Wat een flauwekul verspreid over een aantal alinea's, vol met aannames, conspiracy bullshit, en dingen die niet waar zijn.

Genot om te lezen ^O^.
Ik vind de post op zich wel goed.

Nu heb ik er geen kaas van gegeten, maar een bedrijf van het kaliber Rockstar Games kan en mag zoiets eigenlijk niet maken, toch? Zeker met de genoemde ervaring met GTA Online.

Als niet alleen de belangen van de spelers maar ook die van de aandeelhouders behartigd moeten worden, krijg je waarschijnlijk dit soort ongein. :?
pi_184204503
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 17:34 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het echt hilarisch dat R* er maar een BETA stempel of heeft gedrukt, en dat onder die noemer iedereen maar zegt joh wacht even af straks is het tof!
Nee, mensen waaronder ik zeggen; het is een beta, je kan bugs verwachten. Niets over het eindresultaat van mij, dat weet je pas als het geen beta meer is.

quote:
Wat een bullshit. R* wist zelf gewoon dat het online gedeelte niet klaar was, en dan voornamelijk qua content.
Dat is een aanname, dat het vooral qua content is. Jij (en ik) hebben geen idee verder van de beweegredenen. En nogal logisch dat ze wisten dat het niet klaar was, er kwam tenslotte een beta label op, en daar hebben ze nooit geheimzinnig over gedaan.

quote:
R* weet namelijk dondersgoed wat er komt kijken bij het maken van zo'n online open world, zie GTA V. En alsof ze niet geleerd hebben van toen die launch er was :').
Wederom een aanname.

quote:
De enige reden dat ze het nu een BETA noemen is omdat er gewoon bijna geen content in zit ( je kan niet pokeren, blackjack of wat dan ook met andere spelers ). Heeft niets te maken met de technologische kant van het verhaal.
Wederom een aanname, en nieuwe features die jij noemt hebben wel zeker invloed op technologische kant van het verhaal.

quote:
Beta my ass, over een maand is het nog steeds zo'n barren wasteland qua content. En waarschijnlijk gaat deze game nooit zo groot worden als GTA V. Ten eerste hebben veel spelers het al opgegeven dat Online uberhaupt iets voor hun is, en ten tweede mogen ze wel even fucking veel content gaan maken. En gezien de online spelersaantallen zal dat allemaal wel mee gaan vallen.
Weer aannames. Is er al een einddatum bekend van de beta? Indien niet; waarom moet het over een maand anders zijn dan nu? Conclusie vooralsnog; je hebt geen idee. Ik ook niet. Afwachten maar.

quote:
SP DLC verwacht ik ook absoluut niet. Daar zijn ze in GTA V vanaf gestapt nadat Online begon te lopen als een trein, ze hadden zelfs voicework opgenomen met de acteurs van GTA V maar is niks meer van gekomen. Mensen kopen de shark cards en dat levert R* miljoenen op.
Wederom aannames en conspiracy bullshit. Je hebt geen idee.

quote:
Het is een geweldige singleplayer game geweest, maar zie hem mezelf ook niet snel nog een x spelen.

Denk dat ik de Xbox maar in zijn geheel verkoop over een tijdje ofzo.
Tja :).

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 18:43 schreef MMaRsu het volgende:
Dat is mijn mening dude. Dingen die niet waar zijn? Zoals wat?
En daar heb je recht op. Dingen die niet waar zijn: zie hierboven.

quote:
Ze hadden gewoon maanden van tevoren al simpele dingen kunnen implementeren in het online gebeuren, zoals Poker. Zoals een free aim lobby of een friendly lobby waar je niet zomaar wordt afgeschoten. Het is niet alsof GTA Online niet al 4/5 jaar lekker draait nietwaar? Zou je toch van kunnen leren als developer?
"ze hadden gewoon". Tja. Aanname, je hebt geen idee waarom dat er niet in zit, je hebt geen idee wanneer men begonnen is aan het ontwikkelen van online, je hebt simpelweg helemaal geen idee.

quote:
En alleen omdat ze het label "beta" erop hebben geplakt zeggen sommige mensen van ja joh wacht maar gewoon over een maand is het geen beta meer dan werkt het allemaal perfect!
Nogmaals; is die maand al officieel? Het beta label zit er niet voor niets op. Ga je conclusies trekken als het uit beta is, niet nu.

quote:
Alsof ze binnen een maand ineens nieuwe content gaan toevoegen.
Nogmaals; waar haal je die maand vandaan?
quote:
En conspiracy's? Zoals wat? Dat ze voor GTA V de voice actors hebben laten binnenkomen om opnames te maken die vervolgens nooit zijn gebruikt?
Dat zijn geen conspiracy's. Meer 'oh er komt genoeg geld binnen dus doen ze niets meer!!!11!!'.

quote:
Dat ze vanwege het zieke succes van GTA Online zijn afgestapt van singleplayer DLC?
Geen idee of dat zo is. Het lijkt zo, maar wat ze met GTA doen zegt uiteindelijk helemaal niets over RDR2.

quote:
Weerleg het dan eens Scrummie, ipv maar wat loze shit te roepen.
Er valt niet zoveel te weerleggen aan aannames op basis van niet zoveel.
pi_184204517
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 18:54 schreef br00djekaas54321 het volgende:

[..]

Ik vind de post op zich wel goed.

Nu heb ik er geen kaas van gegeten, maar een bedrijf van het kaliber Rockstar Games kan en mag zoiets eigenlijk niet maken, toch? Zeker met de genoemde ervaring met GTA Online.

Als niet alleen de belangen van de spelers maar ook die van de aandeelhouders behartigd moeten worden, krijg je waarschijnlijk dit soort ongein. :?
De post is een reeks van aannames op basis van mmarsu zijn onderbuik. Magtie hebben, maar dat maakt een post niet goed.

Het blijft een beta, elke conclusie die je daarover trekt is voorbarig, hoe vervelend mmarsu dat ook vindt.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 19:08:52 #141
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184204711
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 18:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Nee, mensen waaronder ik zeggen; het is een beta, je kan bugs verwachten. Niets over het eindresultaat van mij, dat weet je pas als het geen beta meer is.

[Ja dat klopt, maar omdat ze er nu een BETA label op hebben geplakt betekend niet dat je niet kan of mag oordelen over wat er nu beschikbaar is, en wat de verwachtingen waren vantevoren. Als je kijkt naar RDR1 online waar je wel gewoon met vrienden online kon pokeren, is dat geen gekke verwachting om dat voor RDR2 Online ook te hebben. Nu is er gewoon geen zak te doen.]

Dat is een aanname, dat het vooral qua content is. Jij (en ik) hebben geen idee verder van de beweegredenen. En nogal logisch dat ze wisten dat het niet klaar was, er kwam tenslotte een beta label op, en daar hebben ze nooit geheimzinnig over gedaan.

[Ja dat klopt dat is een aanname. Maar jij weet net zo goed als mij dat dit bedrijf veel moeite had met de lanceren van GTA V Online, en dat je daarom mag verwachten dat ze daarvan zouden hebben geleerd.]

Wederom een aanname.

[Wat is hieraan een aanname? R* weet wat er komt kijken bij een online open world. En ze zouden geleerd moeten hebben van de fouten die gemaakt zijn bij GTA Online]

Wederom een aanname, en nieuwe features die jij noemt hebben wel zeker invloed op technologische kant van het verhaal.

[Features die er in RDR1 Online al inzaten, zouden standaard in deze moeten zitten. Maargoed aangezien ze natuurlijk niet willen dat je gaat gokken met het geld wat je koopt van de Gold Bars, omdat je dan met echt geld gaat gokken en daar weer heel andere regels aan vastzitten, zit het er waarschijnlijk niet in. Dat is mijn aanname.]

Weer aannames. Is er al een einddatum bekend van de beta? Indien niet; waarom moet het over een maand anders zijn dan nu? Conclusie vooralsnog; je hebt geen idee. Ik ook niet. Afwachten maar.

[Klopt, die "beta" duurt zolang als R* dat wil. Maar dat betekend niet dat ik en anderen niet mogen oordelen over wat er nu op tafel ligt. Beta of niet]

Wederom aannames en conspiracy bullshit. Je hebt geen idee.

[Heeft niks met aannames te maken of conspiracy bullshit. The answer seemed obvious, eventually. GTA Online was just making too much money and so Rockstar chose to focus on that. But according to a new Game Informer interview with Rockstar design director Imran Sarwar, it’s a bit more complicated than that:

"No, it was not really a conscious decision, it’s just what happened," Sarwar told GI. "With GTA 5, the single-player game was absolutely massive and very, very complete. It was three games in one. The next-gen versions took a year of everyone’s time to get right, then the online component had a lot of potential but to come close to realizing that potential, also sucked up a lot of resources. And then there are other games – in particular Red Dead Redemption 2. The combination of these three factors means for this game, we did not feel single-player expansions were either possible or necessary."

So it really came down to three things:

GTA 5 was re-mastered and re-released for next gen consoles and later PC during a tricky transitional time in the console landscape.
Multiplayer sucked up a lot of resources because it was growing incredibly fast and was very profitable.
Rockstar wanted to move on to making an entirely new game, Red Dead Redemption 2, which obviously required an enormous amount of manpower and many years of work.

Dus grotendeels geven ze aan dat ze er gewoonweg niet de resources voor hadden. Maar ondertussen wel elke week flinke updates voor GTA Online, waar enorm veel geld aan verdiend werd. Daar werd dus een flinke focus op gelegd. 0,0 conspiracy bullshit Scrummie. Doe je research.]

Nogmaals, het zijn idd veel aannames. Maar wel logische aannames. En een bedrijf als Rockstar wat GTA Online groot heeft gemaakt door goede updates neer te leggen, had ik van verwacht dat ze met een beter beginproduct waren gekomen dit keer.

Helaas valt dat enorm tegen, heel veel mensen blijven nu weg uit Online en hoe langer ze wegblijven hoe hoger de drempel wordt om weer terug te keren.

En nogmaals vind ik het niet meer dan logisch om de game te beoordelen op wat het nu is, niet op wat het ooit misschien nog gaat zijn. Dan is het namelijk lekker makkelijk om te blijven roepen JA MAAR HET IS EEN BETA 8)7.

Dus in de staat van hoe de Online game nu is, snap ik dat veel mensen het tering saai vinden, omdat er gewoonweg niets te doen is. Er ontbreken opties die er gewoon vanaf dag 1 in hadden moeten zitten.

En dat ik niet weet waarom het er niet inzit betekend niet dat het er niet in had moeten zitten wat mij betreft.

Nu is het hele Online ding gewoon een aanfluiting.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 4 januari 2019 @ 19:12:57 #142
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184204784
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 18:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

De post is een reeks van aannames op basis van mmarsu zijn onderbuik. Magtie hebben, maar dat maakt een post niet goed.

Het blijft een beta, elke conclusie die je daarover trekt is voorbarig, hoe vervelend mmarsu dat ook vindt.
Nee dat is bullshit. Je oordeelt over wat er nu voor je neus op tafel ligt. Dat de chef er over een halfuur nog even een stukje kip bij neerlegt is fucked up als je nu alleen je aardappels en groenten hebt liggen.

In dit geval nog erger, omdat de chef helemaal niet laat weten of die kip nu komt of over een uur of 3. Nee die chef laat je niet eens iets weten. En al die mensen in het restaurant die vragen maar waar blijft nou mijn kip ( de content )? De chef kijkt lekker weg en zegt niets.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_184204866
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 19:12 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee dat is bullshit. Je oordeelt over wat er nu voor je neus op tafel ligt. Dat de chef er over een halfuur nog even een stukje kip bij neerlegt is fucked up als je nu alleen je aardappels en groenten hebt liggen.

In dit geval nog erger, omdat de chef helemaal niet laat weten of die kip nu komt of over een uur of 3. Nee die chef laat je niet eens iets weten. En al die mensen in het restaurant die vragen maar waar blijft nou mijn kip ( de content )? De chef kijkt lekker weg en zegt niets.
Maar wat jij doet is vreten van een half gare kip en vervolgens klagen dat ie niet gaar is (om maar even in die eten analogie te blijven _O-).

Enige wat ik kan zeggen is dat ik überhaupt geen fan ben van dit soort public beta's (je hoort geen halfgare kip te serveren) alleen al om de reden dat je te maken krijgt met dit soort reacties. Wat ook een terechte klacht kan zijn is dat er geen duidelijke roadmap ofzo is, een release schema, etc. Wat gaat er nog komen, wanneer gaat er wat komen, etc, als dat er zou zijn waren veel van de klachten die jij hebt al beantwoord met 'het komt dan en dan' of 'dat is geen feature die we gaan toevoegen'.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 19:23:10 #144
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184204948
En dat is ook een beetje het probleem waarom je wel aannames moet maken. Rockstar zal je namelijk nooit iets vertellen. Goede manier om games te maken maar hun communicatie met de fanbase is wel zo tergend slecht.

Echt high & mighty die fuckers daar bij R*.

Maargoed een halfgare kip ja ik vind het gewoon je brengt een bord met een paar aardappels en sla en zegt ja maar de rest van het gerecht krijgt u nog, dat is namelijk nog niet klaar.

Ja vind ook niet dat je dat kan maken. Het is dat het voorgerecht zo goed was ( singleplayer ) ;).

En toch vind ik dat je moet kunnen oordelen over hetgene wat ze nu in de wereld hebben gebracht, of het dan af is of niet. Dan moeten ze het maar niet uitbrengen, want nu mag ik ook oordelen vind ik :P.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 6 januari 2019 @ 00:20:47 #145
429367 DKUp
ON TOUR
pi_184232055
Ik ben net in Chapter 6, even de zijmissies doen en dan weer verder met de hoofdmissies :Y)
Ik vind Chapter 3 tot nu toe met die twee families misschien wel het leukst om te doen.
Arthur is zo tof.
Remaster/Remake van Red Dead Redemption in deze engine zou ik zo spelen.

[ Bericht 7% gewijzigd door DKUp op 06-01-2019 00:38:17 ]
SOONY
  zondag 6 januari 2019 @ 13:17:53 #146
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_184239146
Weet iemand wat van de Legendary Channel Catfish? Zou bij Sisika gevangenis moeten zitten maar online lees ik dat deze niet gevangen kan worden. Toch heb ik hem nodig voor m'n missie....

Leuk grapje van Rockstar?
  zondag 6 januari 2019 @ 14:45:03 #147
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184240748
De laatste vis kan je niet vangen hoorde ik
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_184242097
quote:
19s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:17 schreef Gunner het volgende:
Weet iemand wat van de Legendary Channel Catfish? Zou bij Sisika gevangenis moeten zitten maar online lees ik dat deze niet gevangen kan worden. Toch heb ik hem nodig voor m'n missie....

Leuk grapje van Rockstar?
quote:
Once you catch and mail all 13 species, Gill will invite you to his shack, and then on a trip to Rio Bravo to catch the legendary channel catfish - though you'll need to reach Epilogue I before the lattertrip is available.
Die op Sisika Island, "just west of the penitentiary", is de Legendary Bullhead Catfish!
  zondag 6 januari 2019 @ 21:35:03 #149
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_184249434
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:45 schreef MMaRsu het volgende:
De laatste vis kan je niet vangen hoorde ik
Het is gelukt. Ik stond op dat eiland met de goede lure maar ze beten niet. Toen begon ik te lezen en kwam ik er achter dat er een bepaalde vis niet te vangen is, maar daarmee bedoelen ze misschien die vis op het einde van dat stukje verhaallijn.

Heb ze nu allemaal :)
pi_184296197
Begonnen met play through 2 :).

Gister tot chapter 2 gekomen, dus lekker rustig weer verder. Moet nu ook wel, want ik overschreef mijn oude autosave bij de start van deze 2e keer _O-. Laatste save is van ver voor het einde _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')