quote:
Blijft goed iddquote:Op maandag 10 december 2018 22:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]die is zoooo mooi
![]()
Zelf ben ik tegenwoordig wat verslaafd aan NF. Zn teksten raken me best wel.![]()
quote:
Ga me ook wagen aan een potje techno. Op het techno forum op Fok snappen ze het niet helemaal. Idioten daar.quote:
quote:
quote:
Echt? Bedoel, het is al eeuwen geleden dood gedraaid. Vind je iets nieuws niet iets spannender?quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2018 17:36 schreef heracles het volgende:
[..]
Echt? Bedoel, het is al eeuwen geleden dood gedraaid. Vind je iets nieuws niet iets spannender?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door Treehut362 op 12-12-2018 23:13:58 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ha, nog niet geWhammedquote:Op donderdag 13 december 2018 13:45 schreef LTVDK het volgende:
Hier in het centrum van het dorp hangen van die speakers die lekker de hele dag verschrikkelijke kerstmuziek afspelen, tot nu toe heb ik Wham nog niet gehoord gelukkig. Maar toen ik net de supermarkt uitliep hoorde ik zowaar mijn favoriete kerstnummer![]()
Mja smaken verschillen zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 13 december 2018 13:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ha, nog niet geWhammed![]()
Ik ook nog niet!
Mijn favoriete kerstnummer is toch echt deze. Yess, sorry!![]()
Heel verrassendquote:Op donderdag 13 december 2018 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja smaken verschillen zullen we maar zeggenIk vond het vooral erg verrassend om This Christmas zomaar in het openbaar te horen, dat nummer is inmiddels ook al weer 23(!) jaar oud
Mja ik heb hem hier nog op maxi-cd liggenquote:Op donderdag 13 december 2018 14:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heel verrassendIk was het nummer al helemaal vergeten.
Ik bewaar de kerstnummers nog even voor later deze maand.
zo cool, die hoe heet ie ook alweer, gosseling ofzo, in driver, echt zo coolquote:Op donderdag 13 december 2018 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik heb hem hier nog op maxi-cd liggen. Maar meer kerstnummers dan dat hoef ik ook niet te horen eigenlijk
Maar weer OT
Is gebruikt als soundtrack voor Drive, met Ryan Goslingquote:Op donderdag 13 december 2018 14:17 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
zo cool, die hoe heet ie ook alweer, gosseling ofzo, in driver, echt zo cool
volgens mij, heb ik toendertijd zelfs dat jasje gekocht via china ofzo, die ligt ergens maarquote:Op donderdag 13 december 2018 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is gebruikt als soundtrack voor Drive, met Ryan Gosling
Sowieso wel een bijzondere film met een heerlijke soundtrack, dit nummer ookquote:Op donderdag 13 december 2018 14:21 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
volgens mij, heb ik toendertijd zelfs dat jasje gekocht via china ofzo, die ligt ergens maar
Gigantische cliché maar inderdaad een geweldig nummerquote:Op donderdag 13 december 2018 13:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ha, nog niet geWhammed![]()
Ik ook nog niet!
Mijn favoriete kerstnummer is toch echt deze. Yess, sorry!![]()
quote:Op donderdag 13 december 2018 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gigantische cliché maar inderdaad een geweldig nummerbeter dan die in de TT in ieder geval.
![]()
Goede uitvoering dit trouwens. Niet alleen het nummer trouwens
quote:
Dat 'ie op weg is naar jou?quote:Op donderdag 13 december 2018 17:39 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik doe gewoon net alsof ie het over mij heeft
Het heeft een hoog "feelgood/benicetooneanother/christmas"-gehalte.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:45 schreef -Miauw- het volgende:
Ik weet niet eens of dit een kerstlied is eigenlijk![]()
Het raakt me op de een of andere manier![]()
![]()
Ja! En volgens het internet in november 1984 uitgebracht. Vandaar mijn associatie.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:51 schreef maily het volgende:
[..]
Het heeft een hoog "feelgood/benicetooneanother/christmas"-gehalte.
And than it happond ....quote:
quote:Op donderdag 13 december 2018 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
And than it happond ....
Tell my mother I'm sorry ....
quote:Op donderdag 13 december 2018 21:09 schreef -Miauw- het volgende:
Pff, die is wel heel deprimerend. Dan liever deze
Er is hier maar één 'zanger'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |