abonnement Unibet Coolblue
pi_183620760
Beste Fokkers
Mijn niet zo lieftallige schoonmoeder heeft zichzelf en haar vriend uitgenodigd voor kerst bij ons thuis. Nu heb ik daar eigenlijk weinig zin in. M'n schoonmoeder is een vervelend typje. Het vervelendste van alles is nog wel dat onze zoon een paar dagen voor kerst 1 jaar wordt en dus bedacht schoonmoeder dat ze dan en voor z'n verjaardag komen en dan blijven logeren tot 2 januari.
Maar ik en m'n oudste kind hebben hier 0 zin in.
Een paar uurtjes met de verjaardag en een paar uurtjes met kerst en oudjaar hou ik nog wel uit maar het logeren hoeft van mij absoluut niet. Dus heb ik m'n vrouw gezegd dat ze kan voorstellen dat ze in een hotel blijven, maar zij vindt dat ze dat niet kan maken, dan jagen we ze op kosten. Ze probeert al jaren in haar moeders kont te kruipen, zonder succes trouwens.
Ze moeten namelijk al een dure reis maken en blabla
Iemand een goed idee om dit te voorkomen?
  zondag 9 december 2018 @ 10:08:35 #2
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_183620809
Van hoe ver is die reis dan?
pi_183620812
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 10:08 schreef Trashcanman het volgende:
Van hoe ver is die reis dan?
Ze komt vanaf Aruba.
pi_183620821
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 10:03 schreef BlackMolly77 het volgende:
Iemand een goed idee om dit te voorkomen?
Gewoon zeggen dat jullie plannen hebben en dat ze even langs kan komen op de verjaardag. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183620835
Dan stel je voor van verjaardag zoon tot na kerst. Niet tot na oud en nieuw.

En je vrouw houdt natuurlijk van haar moeder en vindt het miss wél leuk om haar wat langer bij zich te hebben, dus miss wat op je tanden bijten en meer wandelen met de hond. ^O^
compact en kleverig.
  zondag 9 december 2018 @ 10:21:06 #6
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_183620910
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 10:09 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Ze komt vanaf Aruba.
Ai ja dan is heen en weer reizen geen optie.

Hmm lastig: volgens mij is het ook heel gebruikelijk om in caribische families gewoon een tijd bij iemand te logeren als je van ver komt, toch? Dus aangeven dat je dat niet wil wordt niet snel geaccepteerd.

En gezien je vriendin wel wil toegeven sta je er ook alleen in. Ik kan me wel voorstellen dat ze haar ouders niet de deur wil wijzen. Ben bang dat je voor dit jaar iig het moet slikken en die dagen met je tanden op elkaar moet doorkomen.

Hebben ze nog meer mensen in NL wonen waar ze ook zouden kunnen slapen? Wie weet kan je er voor zorgen dat ze ook daar een tijd terecht kunnen. Hebben jullie überhaupt plek voor langdurige logees?
  zondag 9 december 2018 @ 10:22:44 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183620926
Dan ga je voor kalkoen. Of konijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183620933
Tja de schoonfamilie krijg je erbij, verder moet je maar even op de tandjes bijten terwille van je vrouw.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 9 december 2018 @ 10:24:29 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183620940
En verder zou het je sieren als je over jezelf heenstapt en je vrouw het bezoek van haar moeder gunt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 9 december 2018 @ 10:25:22 #10
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_183620947
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2018 10:22 schreef Copycat het volgende:
Dan ga je voor kalkoen. Of konijn.
Met curry er over smaakt alles.
pi_183620988
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 10:21 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ai ja dan is heen en weer reizen geen optie.

Hmm lastig: volgens mij is het ook heel gebruikelijk om in caribische families gewoon een tijd bij iemand te logeren als je van ver komt, toch? Dus aangeven dat je dat niet wil wordt niet snel geaccepteerd.

En gezien je vriendin wel wil toegeven sta je er ook alleen in. Ik kan me wel voorstellen dat ze haar ouders niet de deur wil wijzen. Ben bang dat je voor dit jaar iig het moet slikken en die dagen met je tanden op elkaar moet doorkomen.

Hebben ze nog meer mensen in NL wonen waar ze ook zouden kunnen slapen? Wie weet kan je er voor zorgen dat ze ook daar een tijd terecht kunnen. Hebben jullie überhaupt plek voor langdurige logees?
Ja dit dus, tegen je moeder zeggen dat ze maar in een hotel moet kan niet. Er woont nog een nichtje in Nederland maar die woont in een studentenhuis. We hebben wel een logeerkamer hier waar ze dan kunnen slapen.
Maar ik heb er gewoon geen zin in, die moeder kraakt mij constant af als ze de kans krijgt. Alles wat fout gaat in het leven van haar dochter is sowieso mijn schuld, niks is goed, ze vindt m'n dochter een brutaal nest, dat ik te weinig verdien, teveel tattoos heb, dat ik te oud ben en zo heeft ze een hele lijst. Ik wil absoluut voorkomen dat het uit de hand gaat lopen dus beter blijven ze gewoon helemaal weg.
pi_183621016
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 10:29 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Ja dit dus, tegen je moeder zeggen dat ze maar in een hotel moet kan niet. Er woont nog een nichtje in Nederland maar die woont in een studentenhuis. We hebben wel een logeerkamer hier waar ze dan kunnen slapen.
Maar ik heb er gewoon geen zin in, die moeder kraakt mij constant af als ze de kans krijgt. Alles wat fout gaat in het leven van haar dochter is sowieso mijn schuld, niks is goed, ze vindt m'n dochter een brutaal nest, dat ik te weinig verdien, teveel tattoos heb, dat ik te oud ben en zo heeft ze een hele lijst. Ik wil absoluut voorkomen dat het uit de hand gaat lopen dus beter blijven ze gewoon helemaal weg.
Je zou je ook gewoon kunnen gedragen...
En af en toe de deuruit gaan ofzo.
compact en kleverig.
  zondag 9 december 2018 @ 10:32:57 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183621025
Ik hep ur gewoon geen zin in!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 9 december 2018 @ 10:33:23 #14
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_183621031
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 10:29 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Ja dit dus, tegen je moeder zeggen dat ze maar in een hotel moet kan niet. Er woont nog een nichtje in Nederland maar die woont in een studentenhuis. We hebben wel een logeerkamer hier waar ze dan kunnen slapen.
Maar ik heb er gewoon geen zin in, die moeder kraakt mij constant af als ze de kans krijgt. Alles wat fout gaat in het leven van haar dochter is sowieso mijn schuld, niks is goed, ze vindt m'n dochter een brutaal nest, dat ik te weinig verdien, teveel tattoos heb, dat ik te oud ben en zo heeft ze een hele lijst. Ik wil absoluut voorkomen dat het uit de hand gaat lopen dus beter blijven ze gewoon helemaal weg.
Misschien wel even bij je vriendin rustig aangegeven dat je zulke situaties wil voorkomen en dan een plan van aanpak bedenken mocht het die kant op gaan.
  zondag 9 december 2018 @ 10:34:30 #15
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_183621041
quote:
10s.gif Op zondag 9 december 2018 10:32 schreef Copycat het volgende:
Ik hep ur gewoon geen zin in!
Niet onterecht als ik het zo lees.
pi_183621051
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 10:29 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Ja dit dus, tegen je moeder zeggen dat ze maar in een hotel moet kan niet. Er woont nog een nichtje in Nederland maar die woont in een studentenhuis. We hebben wel een logeerkamer hier waar ze dan kunnen slapen.
Maar ik heb er gewoon geen zin in, die moeder kraakt mij constant af als ze de kans krijgt. Alles wat fout gaat in het leven van haar dochter is sowieso mijn schuld, niks is goed, ze vindt m'n dochter een brutaal nest, dat ik te weinig verdien, teveel tattoos heb, dat ik te oud ben en zo heeft ze een hele lijst. Ik wil absoluut voorkomen dat het uit de hand gaat lopen dus beter blijven ze gewoon helemaal weg.
Misschien zit er wel een kern van waarheid in, en die is hard.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 9 december 2018 @ 10:35:39 #17
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_183621052
Ik, ik en ikke.

Trouwens nu is dochterlief wel goed genoeg om dr mening te mogen hebben in je eigen straatje.

Misschien kan schoonmoeder met de sapatu-methode je meteen wat fatsoen en menselijkheid bijbrengen.
If you can dream it, you can do it...
  zondag 9 december 2018 @ 10:38:37 #18
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_183621078
Een ongewenste logee in mijn eigen huis voor een week (!!!) zou ik absoluut niet aan beginnen, behalve als je ook binnenshuis vuurwerk wil met oud en nieuw. Hebben jullie daar sowieso wel de ruimte voor? Ik zou voorstellen om de hotelkosten voor mijn rekening te nemen. Mooi gebaar richting de schoonfamilie, duidelijke boodschap dat ze welkom zijn maar wel op jouw voorwaarden. Anders nieuwe schoonfamilie zoeken.
Never explain, never apologize.
pi_183621084
Neem zelf een hotel met je oudste kind, ga een weekje op vakantie ofzo. >:)
  zondag 9 december 2018 @ 10:39:28 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183621085
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 10:34 schreef Trashcanman het volgende:

Niet onterecht als ik het zo lees.
Het is imo nogal een onvolwassen reactie. Stap over je eigen ego heen en gun je vrouw een bezoek van haar moeder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183621142
Och wat jammer dat ze jou niet als de grote redder van haar dochter ziet
pi_183621231
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 10:03 schreef BlackMolly77 het volgende:
Beste Fokkers
Mijn niet zo lieftallige schoonmoeder heeft zichzelf en haar vriend uitgenodigd voor kerst bij ons thuis. Nu heb ik daar eigenlijk weinig zin in. M'n schoonmoeder is een vervelend typje. Het vervelendste van alles is nog wel dat onze zoon een paar dagen voor kerst 1 jaar wordt en dus bedacht schoonmoeder dat ze dan en voor z'n verjaardag komen en dan blijven logeren tot 2 januari.
Maar ik en m'n oudste kind hebben hier 0 zin in.
Een paar uurtjes met de verjaardag en een paar uurtjes met kerst en oudjaar hou ik nog wel uit maar het logeren hoeft van mij absoluut niet. Dus heb ik m'n vrouw gezegd dat ze kan voorstellen dat ze in een hotel blijven, maar zij vindt dat ze dat niet kan maken, dan jagen we ze op kosten. Ze probeert al jaren in haar moeders kont te kruipen, zonder succes trouwens.
Ze moeten namelijk al een dure reis maken en blabla
Iemand een goed idee om dit te voorkomen?
Plan wat met jouw oudste in zodat je niet vaak thuis hoeft te zijn en zo ook leuke afleiding hebt.
  zondag 9 december 2018 @ 11:02:50 #23
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_183621329
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 10:29 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

Ja dit dus, tegen je moeder zeggen dat ze maar in een hotel moet kan niet. Er woont nog een nichtje in Nederland maar die woont in een studentenhuis. We hebben wel een logeerkamer hier waar ze dan kunnen slapen.
Maar ik heb er gewoon geen zin in, die moeder kraakt mij constant af als ze de kans krijgt. Alles wat fout gaat in het leven van haar dochter is sowieso mijn schuld, niks is goed, ze vindt m'n dochter een brutaal nest, dat ik te weinig verdien, teveel tattoos heb, dat ik te oud ben en zo heeft ze een hele lijst. Ik wil absoluut voorkomen dat het uit de hand gaat lopen dus beter blijven ze gewoon helemaal weg.
We gaan niet mee in je verhaal en dan kom je met dit soort dingen.

Wat is het volgende als we niet allemaal zeggen. "oh je hebt helemaal gelijk"
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  Moderator zondag 9 december 2018 @ 11:03:11 #24
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183621335
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 10:35 schreef Books1 het volgende:
Ik, ik en ikke.

Trouwens nu is dochterlief wel goed genoeg om dr mening te mogen hebben in je eigen straatje.


Misschien kan schoonmoeder met de sapatu-methode je meteen wat fatsoen en menselijkheid bijbrengen.
Dit inderdaad. Ik denk vooral dat het de houding van TS is die die moeder tegenstaat, en dat snap ik volkomen.

Nu dit ook weer. Alsof je tegen je vrouw gaat zeggen 'regel even dat zij in een hotel gaan'. Wtf is dat dan. 8)7
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183621376
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 11:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Ik denk vooral dat het de houding van TS is die die moeder tegenstaat, en dat snap ik volkomen.

Nu dit ook weer. Alsof je tegen je vrouw gaat zeggen 'regel even dat zij in een hotel gaan'. Wtf is dat dan. 8)7
Als ik haar zo tegen sta wat komt ze hier dan doen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')