De laatste tijd gaat het niet zo geweldig tussen ons. Ik zal jullie even vertellen, wat er allemaal in korte tijd is gebeurt.
Een tijdje terug had ik een etentje van het werk, waar ik de enige vrouw van was. Vriend over de rooie. Heeft mij ruim 2 dagen genegeerd en is tegen mij te keer gegaan. Een paar weekjes later had ik een ongelukje, ik zat ergens vast in de lift met een jongen. Vriend weer over de rooie en ik werd helemaal verrot gescholden voor dingen die ik hier maar niet plaats. 3 weken terug, had hij weer zo'n uitbarsting tegen mij. Ik zou namelijk nooit koken voor hem. En hij wilt dat er voor hem gezorgd word. Toen ik voor hem wou gaan koken, was het nog niet goed en kreeg ik weer een preek van hier tot tokio. Afgelopen maandag, boorde hij mij weer de grond in. Ik wou naar de stad gaan. Maar hij had blijkbaar andere plannen. Hij dacht dat ik met hem mee zou gaan naar zijn huis en hem helpen schoonmaken. Zou ik ook doen, maar ik wou gewoon eerst even naar de stad. Ik kreeg een grote bek. Zo zou ik te makkelijk zijn. Ik deed volgens hem geen fuck en ik deed in mijn eigen huis ook niks. (wat helemaal niet waar is) Hij schreeuwde tegen mij, alsof ik een moord gepleegd had. Hij is toen weggegaan en zei dat ik (als ik nog wou komen) maar naar hem toe moest komen op de fiets. (45 minuten fietsen) omdat hij het zat was om als maar heen en weer te rijden. Uit kwaadheid heb ik zijn huis schoongemaakt. Hij hield er wel een schuldgevoel aan over.
Nou heb ik over een paar weekjes een cursus. Waar weer mannen in de meerderheid zijn. Ik zie er zo tegenop. Bang om weer in de grond te worden getrapt.
Verder, zoals ik al zei. Verteld hij mij nooit zijn problemen, waar door ik hem dus vaak niet snap en ook vaak zijn buien niet snap. Verder zit ik er steeds vaker mee, dat hij kinderen heeft. Gewoon omdat de oudste alweer 15 is en ik ben 20. Hij is 34.
Hij wilt dat er voor hem gezorgd wordt. Dat er eten voor hem gemaakt word, dat er schoon gemaakt word en er word gestreken en gewassen. Maar daar ben ik nog lang niet aan toe. Ik ben nog maar 20. Ik wil mijn leven nog niet weggooien. Ik wil nog genieten.
Door dit alles, heb ik de laatste tijd steeds meer twijfels, of ik nog wel met hem door wil gaan. Ik hou super veel van hem en hij is ondanks alles, een hele lieve zorgzame man. Maar in die ruim 2 jaar dat ik met hem ga, blijven we hangen. Ik wil ook een beetje zekerheid en dat krijg ik van hem gewoon niet. Ik wil later ook een kindje en samenwonen. Maar ik zie dat echt niet, met hem gebeuren.
Sorry voor dit lange verhaal, maar ik moest het even van mij af typen.
In je andere topics geef je aan dat hij je uitscheld voor rotte vis. Bewoordingen die je een geliefde echt niet geeft. Je twijfelt al een maand aan deze relatie, het enige wat je NU zal helpen is de knoop doorhakken: een beslissing maken. Al je hiermee doorgaat, wordt het alleen nog maar nog moeilijker.
PS: Hoe was je oudjaar?
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 02-01-2003 09:44]
quote:Ziet er naar uit dat jij de stereotype huisvrouw zou moeten zijn voor hem. Zijn frustraties zijn onterecht, je weet echter nooit waar die vandaan komen. Als hij daar niet over wil praten is dat zijn probleem, maak het dan ook niet jouw probleem.
Op donderdag 2 januari 2003 09:38 schreef Pure het volgende:
Door dit alles, heb ik de laatste tijd steeds meer twijfels, of ik nog wel met hem door wil gaan. Ik hou super veel van hem en hij is ondanks alles, een hele lieve zorgzame man. Maar in die ruim 2 jaar dat ik met hem ga, blijven we hangen. Ik wil ook een beetje zekerheid en dat krijg ik van hem gewoon niet. Ik wil later ook een kindje en samenwonen. Maar ik zie dat echt niet, met hem gebeuren.Sorry voor dit lange verhaal, maar ik moest het even van mij af typen.
Denk zowieso op de allereerste plaats aan jezelf en daarna pas aan andere.
Hij behandelt je klote en elke keer dat je dat weer pikt van hem groeit zijn macht.
Ik zou eens serieus gaan nadenken wat je uit deze relatie voor positieve dingen haalt, negatieve zijn er meer dan genoeg......
succes en idd, hoe was oud & nieuw?
Of hij moet in therapie om van zijn jaloersheid af te komen, of je moet vertrekken. En ergens anders een leven opbouwen. Nogmaals Ik heb makkelijk praten, maar bedenk het zo; wat zou je een vriendin aanraden die in dezelfde situatie zat? Dit soort dingen gaan steeds verder, en je schuift je grenzen steeds verder op.
Ik wil je iig sterkte en wijsheid toewensen. Miesjel
quote:Hij vraagt wel vaak om mijn mening hoor. En hij respecteerd ook wel vaak wat. Zolang het maar niet met anderen mannen is. Door hem, zie ik ook een aantal vrienden niet meer. Ik heb veel mannelijke vrienden, en die zie ik nu dus nog amper. Uit angst dat hij gek word.
Op donderdag 2 januari 2003 09:41 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb je andere topics hierover ook gelezen en vind het zwaar oneerlijk dat hij al jaloers wordt als je een cursus hebt met mannen, maar hij het wel gewoon vind om Nieuwjaarsdag bij z'n ex door te brengen. Wat ik verder opmaak uit je verhaal; hij behandelt je echt als stront, vraagt niet naar je mening, respecteert die ook niet. Ik heb het idee dat je je laat gebruiken door deze man. Kom voor jezelf op, durf deze relatie af te kappen of iig duidelijk te maken dat je dit niet langer pikt. Durf je grenzen te stellen! Anders loopt hij in de toekomst nog veel vaker over je heen..In je andere topics geef je aan dat hij je uitscheld voor rotte vis. Bewoordingen die je een geliefde echt niet geeft. Je twijfelt al een maand aan deze relatie, het enige wat je NU zal helpen is de knoop doorhakken: een beslissing maken. Al je hiermee doorgaat, wordt het alleen nog maar nog moeilijker.
PS: Hoe was je oudjaar?
Mijn oudejaar was wel gezellig. We hebben er beide wel een leuke dag van gemaakt.
quote:Je hebt gelijk. Ik ben heel erg bang, om alleen te zijn. Ik hou ervan, om tegen iemand aan te kruipen en om tegen iemand te kunnen praten. Als ik met hem zou kappen, ben ik dat kwijt. Ik voel me zo snel eenzaam.
Op donderdag 2 januari 2003 09:47 schreef Miesjel het volgende:
Vanuit mijn positie is het makkelijk om te zeggen, maar ik zou zo niet verder gaan. Het klinkt als verlatingsangst. Er zullen zich nog wel vaker situaties voordoen waardoor hij jaloers wordt.Of hij moet in therapie om van zijn jaloersheid af te komen, of je moet vertrekken. En ergens anders een leven opbouwen. Nogmaals Ik heb makkelijk praten, maar bedenk het zo; wat zou je een vriendin aanraden die in dezelfde situatie zat? Dit soort dingen gaan steeds verder, en je schuift je grenzen steeds verder op.
Ik wil je iig sterkte en wijsheid toewensen.
Miesjel
Dit is geen liefde meis, dit is zijn machteloosheid geprojecteerd op jou,
zijn woede over alles op jou afreageren.
Je bent geen boksbal.
Ik heb je andere posts gelezen,
en krijg een heel naar gevoel hierover.
quote:Waarin zit die zorgzaamheid dan?
Op donderdag 2 januari 2003 09:38 schreef Pure het volgende:Door dit alles, heb ik de laatste tijd steeds meer twijfels, of ik nog wel met hem door wil gaan. Ik hou super veel van hem en hij is ondanks alles, een hele lieve zorgzame man.
Vergis je niet,
iemand die je voortdurend slecht behandeld en je dan als troost een kusje geeft is niet lief of zorgzaam.
Ga werken aan je zelfrespect,
en leer dat dit geen liefde is, ajb.
quote:Volgens mij ontken je voor jezelf nog steeds in welke situatie je zit. Elke keer dat iemand je erop wijst wat de negatieve kanten zijn, probeer je ze goed te praten voor hem. "Ach, hij valt wel mee.."
Op donderdag 2 januari 2003 09:48 schreef Pure het volgende:[..]
Hij vraagt wel vaak om mijn mening hoor. En hij respecteerd ook wel vaak wat. Zolang het maar niet met anderen mannen is. Door hem, zie ik ook een aantal vrienden niet meer. Ik heb veel mannelijke vrienden, en die zie ik nu dus nog amper. Uit angst dat hij gek word.
Mijn oudejaar was wel gezellig. We hebben er beide wel een leuke dag van gemaakt.
quote:alleen zijn lijkt mij ook vreselijk eng en ik ben idd erg afhankelijk van mijn man.
Op donderdag 2 januari 2003 09:50 schreef Pure het volgende:[..]
Je hebt gelijk. Ik ben heel erg bang, om alleen te zijn. Ik hou ervan, om tegen iemand aan te kruipen en om tegen iemand te kunnen praten. Als ik met hem zou kappen, ben ik dat kwijt. Ik voel me zo snel eenzaam.
maar op een gegeven moment komt er toch een moment waarop je gaat zien hoe jullie relatie is, wat hij eruit haalt en jij, behalve niet alleen zijn.
volgens mij is niet alleen kunnen of durven zijn de slechtste reden om je huidige, niet al te beste, relatie in stand te houden, al is dat natuurlijk erg makkelijk gezegd.
quote:Hier krijg ik rillingen van.
Op donderdag 2 januari 2003 09:48 schreef Pure het volgende:[..]
Hij vraagt wel vaak om mijn mening hoor. En hij respecteerd ook wel vaak wat. Zolang het maar niet met anderen mannen is. Door hem, zie ik ook een aantal vrienden niet meer. Ik heb veel mannelijke vrienden, en die zie ik nu dus nog amper. Uit angst dat hij gek word.
Angst is een slechte raadgever,
zijn jaloezie is zijn probleem,
maak er niet het jouwe van.
Stel je grenzen,
hoewel ik liever zie dat je heel hard bij hem wegrent.
quote:Het is inderdaad niet makkelijk om los te laten. Waarschijnlijk is het de moeilijkste beslissing die je moet maken. Maar ik ben het met shmoopy eens. Het klinkt alsof hij bijna gaat slaan.
Op donderdag 2 januari 2003 09:50 schreef Pure het volgende:[..]
Je hebt gelijk. Ik ben heel erg bang, om alleen te zijn. Ik hou ervan, om tegen iemand aan te kruipen en om tegen iemand te kunnen praten. Als ik met hem zou kappen, ben ik dat kwijt. Ik voel me zo snel eenzaam.
*Armen speidt*
En waarom pin je je zo vast op iemand? je bent nog hartstikke jong!
Als je nu al tot huisvrouw gedwongen wordt zit je dadelijk nog 50 jaar het aanrecht schoon te maken. bij wijze van spreken.
Of je moet dat graag willen.
Ik ben een man, maar als als ik in jou situatie zou verkeren zou ik er zeker een stokje voor steken. dadelijk ben jij je vrienden kwijt en de mensen waar je nog meer om geeft terwijl hij lekker zijn leventje leid.
Veel sterkte
Eric
Euh jah, tik tik tijdbom, Hoppa kaboem en dan zit je pas echt in de shit.
Dus ik zou als jou was gewoon er een punt achter zetten.
Argumenten voor:
Je bent 20 hartstikke jong, en je hebt nog zoveel wat je kan doen op gebied van educatie, recreatie en er lopen genoeg leuke mannen over dit bolletje aarde dus ...
Wat houd je tegen?
Sterkte verder, het is en blijft uiteraard je eigen beslissing. Overweeg alles dus goed !
Hoewel ik de situatie niet heel erg goed kan inschatten, wil ik je even zeggen dat je je niet zo moet laten tiraniseren. Iedereen verdient respect. Jij bent 20 jaar oud en moet gewoon als prinses behandeld worden!!!
Niet overhoop gescholden, maar kunnen genieten van elke dag in je leven, samen met een nieuwe vriend!
Geluk in 2003
Hoe langer je wacht met weggaan, hoe moeilijker het wordt.
Dit klinkt alsof hij het kleine beetje zelfvertrouwen dat je nog hebt ook kapotmaakt, waardoor je steeds meer overtuigd raakt van het idee dat je niet zonder hem kunt.
Je bent niet anders dan andere mensen,
je kunt op eigen benen staan, net als iedereen,
vergeet dat niet.
En hoe sneller je dat doet hoe beter.
Je moet leren dat er een verschil is tussen afhankelijkheid en liefde.
DUMPEN!
(wat een lul)
Hij houdt gewoon veel van je en wil je absoluut niet kwijt. Ik ben nu nix aan het goed praten maar ik snap wel een beetje dat hij zo reageerd. Heb dat ook gehad toen ik ooit zielsveel van iemand hield. Je vriend moet echter wel kappen met zijn gedrag. Laat hem weten dat zijn nachtmerrie de waarheid wordt als ie hiermee doorgaat.
Suc7!
Als je deze topic gebruikt om excusesen te verzamelen voor het uitmaken.. mijn zege heb je. Maak het uit wacht een maandje (pijn is er altijd) en je zult zoveel blijer + opgeluchter zijn! Laat je niet onderdrukken.. je leeft maar 1x en als je die gaat verkloten.. 2e kans is er niet.
quote:hier ben ik het ook mee eens.
Op donderdag 2 januari 2003 10:45 schreef cYbErTiM het volgende:
Wat de *piep* .. Je bent 20??
En je loopt rond met een frustie jaloerse OUDE gast met KINDEREN ?
En hij wil zelfs dat je HUISVROUWTJE wordt? En dat je niet meer met je manneljke vriendjes mag omgaan??Als je deze topic gebruikt om excusesen te verzamelen voor het uitmaken.. mijn zege heb je. Maak het uit wacht een maandje (pijn is er altijd) en je zult zoveel blijer + opgeluchter zijn! Laat je niet onderdrukken.. je leeft maar 1x en als je die gaat verkloten.. 2e kans is er niet.
Het probleem is dat hij eigenlijk ziekelijk jaloers is. Van mijzelf weet ik dat ik die neiging ook heb om over de rooie te gaan in dat soort situaties, ook al weet ik dat mijn vriendin er niks aan kan doen. Ik heb echter geleerd om om te gaan met deze neiging en eerst rustig te worden en alles te relativeren. Dit kost mij zeer veel moeite, maar ik weet van mijzelf dat ik anders zeer onredelijk bent. Zover als ik kan beoordelen heeft jouw vriend hetzelfde probleem, echter kan hij het nog niet in de hand houden.
Het enige dat ik je aan kan raden is dat je je vriend dient te vertellen dat hij dit onder controle moet zien te krijgen al dan niet met hulp. Verbeterd het, dan rest je niks anders dan er een einde aan te maken.
Ik heb vroeger door mijn gedrag zo ook mensen tot wanhoop gedreven of een eigenlijk goede relatie kapot gemaakt.
quote:en daar zal hij wel rustig op reageren denk je???
Op donderdag 2 januari 2003 10:50 schreef DemiGod het volgende:
Het enige dat ik je aan kan raden is dat je je vriend dient te vertellen dat hij dit onder controle moet zien te krijgen al dan niet met hulp. Verbeterd het, dan rest je niks anders dan er een einde aan te maken.
quote:I copy that!!
Op donderdag 2 januari 2003 10:18 schreef Frenkie het volgende:
Ik ken je niet, dus ik kan je verhaal wat moeilijk inschatten. Maar als je mijn zusje was, en je uitte die verhalen tegen mij, dan zou ik je bij die vent weghalen. Al moest het kwaadschiks.
heb nog eens over nagedacht.
hoppa weg met die gast.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen!!
quote:[onzin-mode] Dan sturen we toch de FOK! relploeg op hem af.[/onzin-mode]
Op donderdag 2 januari 2003 11:07 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
en daar zal hij wel rustig op reageren denk je???
Ja das natuurlijk ook een probleem, maar de verkomen met een sterke achterban.
Ik heb zojuist ook eens een paar andere topics van je door zitten lezen. Daarna (na het lezen van dit topic al, maar nu helemaal niet meer) snap ik niet wat je verder bij deze man te zoeken hebt.
Trek een lijn: tot hier en niet verder. Zorg ervoor dat je een beetje respect krijgt en leer hem beseffen (triest dat hij dat nog niet beseft/weet) dat hij zo niet met je om kan springen! Jij verdient respect, en niet zo'n klein beetje ook!
En wil hij dat niet in acht nemen, dan zit er nog maar één ding op: keihard dumpen!
Heel veel succes.
quote:Niets aan toe te voegen ....
Op donderdag 2 januari 2003 13:15 schreef SEMTEX het volgende:
Pure, zorg trouwens iig dat je weer contact krijgt met de mannen/mensen waarvan je vriend wilde dat jij met hun het contact verbrak: zij zijn mensen waar je terug op kunt vallen in de tijden dat je je weer alleen voelt en tegen iemand aan wilt kruipen. Hij laat je volgens mij het contact ook met hen verbreken zodat je alleen hem nog hebt om tegen aan te kruipen en omdat het voor jou zo moeilijker word hem te verlaten.
Zoek vrienden, mensen om je heen. Dat is de enige manier om minder afhankelijk van hem te worden.
quote:Hoppa, das nou een plan!
Pure, zorg trouwens iig dat je weer contact krijgt met de mannen/mensen waarvan je vriend wilde dat jij met hun het contact verbrak: zij zijn mensen waar je terug op kunt vallen in de tijden dat je je weer alleen voelt en tegen iemand aan wilt kruipen. Hij laat je volgens mij het contact ook met hen verbreken zodat je alleen hem nog hebt om tegen aan te kruipen en omdat het voor jou zo moeilijker word hem te verlaten.
Zoek vrienden, mensen om je heen. Dat is de enige manier om minder afhankelijk van hem te worden.
quote:Precies.
En als je dit te persoonlijk vindt, dan moet je het zeggen.
Maar wanneer is hij dan zo zorgzaam en lief?
Want ik krijg de indruk dat je de afgelopen twee jaar enigzins hebt weggegooid aan hem, en weggaan wordt ze natuurlijk niet eenvoudiger op.
quote:Als ik ziek ben, zorgt hij altijd voor me. Als het regent of koud is, brengt hij me naar mijn werk. Hij wrijft me warm, als ik het koud heb. Hij geeft kusjes op mijn voorhoofd (waar ik dol op ben)
Op donderdag 2 januari 2003 17:08 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Precies.
En als je dit te persoonlijk vindt, dan moet je het zeggen.
Maar wanneer is hij dan zo zorgzaam en lief?
Want ik krijg de indruk dat je de afgelopen twee jaar enigzins hebt weggegooid aan hem, en weggaan wordt ze natuurlijk niet eenvoudiger op.
quote:Maar dat vind je ook bij andere mannen..
Op donderdag 2 januari 2003 20:19 schreef Pure het volgende:[..]
Als ik ziek ben, zorgt hij altijd voor me. Als het regent of koud is, brengt hij me naar mijn werk. Hij wrijft me warm, als ik het koud heb. Hij geeft kusjes op mijn voorhoofd (waar ik dol op ben)
Als hij zo graag wil dat er voor em gezorgd wordt dan gaat ie maar bij zijn moeder wonen.
Def
quote:Nou dat wel meerdere mannen dus echt bijzonder is dat niet.
Als ik ziek ben, zorgt hij altijd voor me. Als het regent of koud is, brengt hij me naar mijn werk. Hij wrijft me warm, als ik het koud heb. Hij geeft kusjes op mijn voorhoofd (waar ik dol op ben)
Pretty girl is suffering, while he confesses everything
Pretty soon she'll figure out what his intensions were about
That's what you get for falling again
You can never get 'em out of your head
That's what you get for falling again
You can never get him out of your head
It's the way
That he makes you feel
It's the way
That he kisses you
It's the way
That he makes you fall in love
She's beautiful as usual with bruises on her ego and
Her killer Instinct tells her to, be aware of evil men
And that's what you get for falling again
And that's what you get for falling again
It's the way
That he makes you feel
It's the way
That he kisses you
It's the way
It's the way
That he makes you feel
It's the way
That he kisses you
It's the way
Love
Pretty girl, pretty girl
Pretty girl is suffering, while he confesses everything
Pretty soon she'll figure out
It's the way
That he makes you cry
It's the way
That he's in your mind
It's the way
It's the way
That he makes you feel
It's the way
That he kisses you
It's the way
Love
Als dit niet overtuigend genoeg is
quote:Sorry hoor maar dat is geen excuus voor het jou vernederen en het zich gedragen als een jaloerse **kel. Hij vertrouwt je blijkbaar compleet niet en behandeld je als een dom mens. Leuke basis voor een relatie is dat zeg (NOT)
quote:Het komt dus bekend voor ...
Op vrijdag 3 januari 2003 12:31 schreef Pure het volgende:[..]
*stil*
quote:Lieverd, je wilt allerlei antwoorden van ons op je probleem, maar heb je wel de kracht en zin om er ook echt iets aan te veranderen of denk je dat je zo nog een tijdje doorkabbelt?
Op vrijdag 3 januari 2003 12:31 schreef Pure het volgende:[..]
*stil*
quote:Dat zal hij ws doen omdat hij dat ook gewend is bij zijn kinderen te doen. Het is een soort vaderlijk gedrag.
quote:nee, dat geloof ik niet.
Op vrijdag 3 januari 2003 14:22 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dat zal hij ws doen omdat hij dat ook gewend is bij zijn kinderen te doen. Het is een soort vaderlijk gedrag.
quote:Wat wil je nou? Hem of niet? Als je hem wil dan twijfel je dus niet.
Op vrijdag 3 januari 2003 14:32 schreef Pure het volgende:[..]
nee, dat geloof ik niet.
En als een menig andere jongen ooit zoveel tegen zijn vriendin gescholden had of haar gedwongen had schoon te maken was deze AL LANG vrijgezel geweest. Een beetje waardigheid is wel op zijn plaats vind ik! Een paar gare kusjes op je voorhoofd kan je van elke kokosmokrool krijgen en de buurman brengt je ook wel naar je werk als het regent (mits je het lief vraagt wat je nu wrschnlk ookal moet doen).
Kom op heee.
(my last 2 cents)
quote:Ik moet bovenstaande poster toch n klein beetje gelijk geven; je klinkt helemaal niet alsof je hem kwijt wilt; je verdedigt hem constant. Volgens mij heb je je dus allang bij de situatie neergelegd.
Op vrijdag 3 januari 2003 14:32 schreef Pure het volgende:[..]
nee, dat geloof ik niet.
Denk hier alsjeblieft goed over na....
quote:ik verdedig hem ja. Waarom? Omdat ik wel van hem hou. En misschien wel omdat ik geen negatieven dingen wil horen. Ik heb me nog niet neergelegd bij deze situatie. Ik weet het nog steeds allemaal niet.
Op vrijdag 3 januari 2003 14:57 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik moet bovenstaande poster toch n klein beetje gelijk geven; je klinkt helemaal niet alsof je hem kwijt wilt; je verdedigt hem constant. Volgens mij heb je je dus allang bij de situatie neergelegd.
Iemand die van je houdt die doet zulke dingen niet!!!
quote:Inderdaad.
Op vrijdag 3 januari 2003 17:23 schreef Maanbeertje het volgende:
Iemand die van je houdt die doet zulke dingen niet!!!
En ook:
Iemand met zelfrespect laat zulke dingen niet met zich doen.
[en pure, dat dit niet spoort weet je waarschijnlijk zelf ook best, anders had je dit topic niet geopend]
quote:In je eerste post ben je anders een stuk overtuigender. Ik denk dat je het jezelf ontzettend moeilijk maakt door elke keer als de situatie weer uit de hand dreigt te lopen je rot te voelen, maar als je een beslissing moet maken over je toekomst, je liever nog doorsukkelt en een beslissing uitstelt, bang om alleen te zijn.
Op vrijdag 3 januari 2003 17:17 schreef Pure het volgende:[..]
ik verdedig hem ja. Waarom? Omdat ik wel van hem hou. En misschien wel omdat ik geen negatieven dingen wil horen. Ik heb me nog niet neergelegd bij deze situatie. Ik weet het nog steeds allemaal niet.
quote:Als dat alles is... Sorry dat ik niet onder de indruk ben hoor, maar dit doet waarschijnlijk bijna elke vriend.
quote:je hebt gelijk, maar ik denk dat Pure nog niet beseft dat ze veel beter waard is. Dit figuur heeft haar waarschijnlijk zo ingepalmd met zijn negativiteit dat ze zichzelf niet zo hoog inschat.
Op vrijdag 3 januari 2003 19:13 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Een ding wat ik zie is dat je niet wil zien , wat je werkelijk onbewust al weet . Die twijfel is er echt niet voor niets hoor .
Je blijft te veel in je angst en in je slachtoffer rol zitten , want stel dat je weg gaat dan is die niet lief meer voor je .
Groot nieuws : hij is niet lief en de enige momenten dat die lief is als die wat van je wil .
Als je hem loslaat kom je waarschijnlijk een man tegen die veel liever en je vertrouwen waard is dan deze man die je bij je houd uit angst .
quote:Ja, daar ben ik ook benieuwd naar.
Op zaterdag 4 januari 2003 17:24 schreef cYbErTiM het volgende:
En??
Ben je al weg bij die prutser?
Meid twintig jaar, je moet nu lekker feesten en lopen ruzie met een vent van 30.
quote:Ga je nog ooit denk je? Je verdient het niet om te blijven bij iemand die je behandelt als een slavin! Ik heb zelf ook zo'n relatie gehad ( ik was dan haar slaaf
Op maandag 6 januari 2003 13:44 schreef Pure het volgende:
nee, nog niet.
Kies voor jezelf, dan wordt alles beter.
Zijn namelijk genoeg mensen in deze wereld waar je ook verliefd op kan worden. Aangezien je dan alleen maar beter af bent. Snap ik niet wat je let.
quote:Nee.
Op woensdag 8 januari 2003 21:19 schreef cYbErTiM het volgende:
Ben je... nu .. al weglaat't zo zijn...
We hebben gepraat met elkaar. Ik weet nu waarom hij soms van die uitbarstingen heeft. Hij zat er vreselijk mee, dus hebben we er over gesproken. Dit is zijn laatste kans, om te bewijzen dat ik meer ben dan alleen een partner.
quote:En anders is er nog wel een laatste kans, en nog 1, en nog 1.. Prima.
Op maandag 13 januari 2003 22:27 schreef Pure het volgende:[..]
Nee.
We hebben gepraat met elkaar. Ik weet nu waarom hij soms van die uitbarstingen heeft. Hij zat er vreselijk mee, dus hebben we er over gesproken. Dit is zijn laatste kans, om te bewijzen dat ik meer ben dan alleen een partner.
quote:Dit vrees ik inderdaad met grote vreze.
Op maandag 13 januari 2003 23:08 schreef HassieBassie het volgende:[..]
En anders is er nog wel een laatste kans, en nog 1, en nog 1.. Prima.
quote:Zijzelf ook. De ironie.
Op maandag 13 januari 2003 23:38 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Dit vrees ik inderdaad met grote vreze.
Je hoopt dat het beter wordt
je hoopt dat het ooit goed komt
je koestert elke aanwijzing die lijkt op wat je wenst
je bagatalliseert aanwijzingen die je niet aan staan.
Zie er eerst achter te komen wat je precies wilt en wat je dat psychologisch en sociaal mag kosten. Bezie dan zo objectief mogelijk de relatie die je hebt over al die tijd dat deze geduurd heeft. Als je voldoende gekregen hebt voor de kosten die je moest maken doe je er goed aan door te gaan. Als dit niet zo is doe je er beter aan te stoppen.
Jij bent de enige die voor jezelf die keuze kan maken.
En na die keuze maar niet meer twijfelen en klagen hè?
Je hebt nu immers nagedacht voor je koos en weloverwogen bedacht welke kosten je keuze met zich meebracht.
Sterkte bij je moeilijke keuze en vlucht er a.j.b. niet voor weg door enkel veilig te kiezen voor wat bekend is en vertrouwd lijkt. Ook als je niet kiest maak je een keuze voor bestendiging van de huidige situatie. Besef je dat jij hem niet kunt veranderen of verbeteren. Hij zal zelf tot andere inzichten moeten komen en vrijwillige een andere keuze moeten maken dan hij gedaan heeft tot nu toe. Maak jezelf eens duidelijk waarom je verwacht dat hij dat zelf zou kunnen en zelf zou doen.
quote:Doh
Op maandag 13 januari 2003 22:27 schreef Pure het volgende:[..]
Nee.
* GeaK hits his head against the wall
quote:Eindelijk weer een zinnige bijdrage na een stuk of twintig 'beste stuurlui aan wal'-postings
Op dinsdag 14 januari 2003 01:00 schreef hoppe het volgende:
[...]
Stand tall!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |