Lekker manquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vijf minuten kijken naar Robben die naar binnen komt genot.
toegevoegdquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:55 schreef Masterminded het volgende:
nenenenuawrnusdgxigfnjixbgijxbdjzfhiahifhdufhusdfhu tyfus andre silva
Onlogisch, GGMM en ik houden wel van een lekkere kroket op zn tijdquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Baron
B2
Vlugge Japie
B1
Verdwenen Sleutel
Huilende Professor
Paul van Gorcum
Adriaan
Bassie
Frikandel
Zak Patat
Kroket
Wim Hordijkquote:
Doe jij dan ook mee met Scribbl?quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wim Hordijk
Passant
Jack van Gelder
Viesdik
Weegschaal
Obesitas
Ziekte
Probleem
Spraakgebrek
Allochtoon
Vannacht voor het eerst gedaan. Mijn tekening van Zout was een hoogtepunt.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doe jij dan ook mee met Scribbl?
Viandelquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Onlogisch, GGMM en ik houden wel van een lekkere kroket op zn tijd
Ik ben benieuwd naar jouw interpretatie van Wim Hordijk.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Vannacht voor het eerst gedaan. Mijn tekening van Zout was een hoogtepunt.
Mooi, ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Vannacht voor het eerst gedaan. Mijn tekening van Zout was een hoogtepunt.
Gelachen wel toen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:00 schreef RensAjacied het volgende:
Toen Scrummie wim hordijk schreef en wij allemaal tandarts hadden behalve ONZ users
quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:00 schreef RensAjacied het volgende:
Toen Scrummie wim hordijk schreef en wij allemaal tandarts hadden behalve ONZ users
Jij kan wel mooi tekenen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mooi, ik kan niet wachtendan laat ik jou ook mijn kunsten zien.
Ik moet wel nog steeds een beetje wennen aan de snelheid van de tijd.. normaal probeer ik de hoofd van een figuur zo mooi mogelijk te maken, maar meestal werk dat niet altijd. Complimenten krijg ik wel via de chat, maar ik kan veel beter.
Wie waren die humorloze mongolen met hun ''Danny_Roodbol'' eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:00 schreef RensAjacied het volgende:
Nonickone vindt dit leuk.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Viandel
Bamischijf
Nasischijf
Berenhap
Berenklauw
Masturbeer
Patatje oorlog
Patatje met
Patatje speciaal
Hamburger
Cheeseburger
Moet wel van ONZ komen. Ook steeds joinen met het goede antwoordquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wie waren die humorloze mongolen met hun ''Danny_Roodbol'' eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |