charlottequote:Op zaterdag 8 december 2018 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien een fokster dm-en?
Al die van tevoren bedachte onzin.quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De usa is iig niet zo kneuterig gemaakt nep
Ooms en tantes komen hier nooit met kerst.quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik vind kerst alleen leuk omdat ik dan 2x me kop eraf zuip
verder is het kut omdat je met je ooms en tantes moet praten
klonk holquote:Op zaterdag 8 december 2018 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit klonk vast heel leuk in je hoofd.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoi Rens. Wij hebben een echte staan. Met nog dennenappels erin.
quote:
quote:
Dank voor alle reactiesquote:Op zaterdag 8 december 2018 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt. 20 euro bij de ikea met waardebon voor 19 euro
Stop maar met deze act.quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:16 schreef KingRoland het volgende:
Moest voor mijn portfolio een paar vragen beantwoorden dus bij deze deel ik jullie wat ik heb opgeschreven.
Mijn voorbeeld: Mao Zedong
Favoriete kleur: Rood
Favoriete dier: Panda
Favoriete land: Japan
Droom: Beste marketeer te zijn
Motto: Ieder voor zich, God voor ons allen.
Korte beschrijving van jou: Ik ben niet links, maar ik ben ook niet rechts.
thx maatquote:Op zaterdag 8 december 2018 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je wingman nodig heb lama weten, ik neem de dikke dan wel
Ja dat is wel beetje het idee achter een comedy show he?quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die van tevoren bedachte onzin.
Maar alleen om dan één persoon af te zeiken, dan wordt het al heel snel flauw.quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat is wel beetje het idee achter een comedy show he?
Nou ja ze zeiken elkaar ook af.quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar alleen om dan één persoon af te zeiken, dan wordt het al heel snel flauw.
Dat soort bashes zijn leuker als het spontaan is.
Rustig aan met je nichtje.quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:18 schreef JanCees het volgende:
vanavond weer meisjes van 16 aanranden #zinin
Hoe word je de beste marketeer?quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:16 schreef KingRoland het volgende:
Moest voor mijn portfolio een paar vragen beantwoorden dus bij deze deel ik jullie wat ik heb opgeschreven.
Mijn voorbeeld: Mao Zedong
Favoriete kleur: Rood
Favoriete dier: Panda
Favoriete land: Japan
Droom: Beste marketeer te zijn
Motto: Ieder voor zich, God voor ons allen.
Korte beschrijving van jou: Ik ben niet links, maar ik ben ook niet rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |