rood, verstond ik. . 'Hier was het net gedaan'quote:Op zaterdag 8 december 2018 14:59 schreef MariaElena2018 het volgende:
Shelly zegt mijn kop is hier super groot
rood klinkt logischer danquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
rood, verstond ik. . 'Hier was het net gedaan'
O, dat was vanmorgen toch al, dacht nu weer eenquote:
In het zelfde huisje, is voor 4 man tochquote:
Oh sorry, ik loop achter denk ik. Frennie en Lotus waren bezig om hun huisje ook in orde te maken en liepen ook met matrassen te sjouwenquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat was vanmorgen toch al, dacht nu weer een
Oh okequote:Op zaterdag 8 december 2018 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het zelfde huisje, is voor 4 man toch
Was vanmorgen een beste woordenwisseling over.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:06 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik loop achter denk ik. Frennie en Lotus waren bezig om hun huisje ook in orde te maken en liepen ook met matrassen te sjouwen
brandon zou actiever worden in het script, als er geen 15 te vinden zou zijn, hij is de backup.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:03 schreef MariaElena2018 het volgende:
Adje gaat liggen gelukkig mag hij dat gewoon doen. Niemand die naast hem wil gaan klappen.
Brandon is nog nooit zoveel op de streams geweest, hij heeft hout nodig is steviger zegt hij, geloof mij.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was vanmorgen een beste woordenwisseling over.
Ze hebben het matras van Ger en Shel in het huisje van Merel gelegd en dat werd niet in dank ontvangen. Degene die het h ardste schreeuwde was Brenda
ik hoop dat ze knijter veel verdienenquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:10 schreef Poesjuh het volgende:
Ter info
Joa belde eerder met hun bezorgen en zei: jij hebt vorige x een kan bakolie voor ons meegebracht, maar die is door de bv opgebruikt. Toch n foutje van de bv denk ik
Al hoop ik nog steeds dat de musketiers 0 euro verdienen vandaag
Is al zeker. Adriaan zal hem steunen, net besprokenquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:10 schreef ThunderBitch het volgende:
Misschien gaat Brandon toch de Branburger verkopen. Dat komt op het andere shirt.
Ben benieuwd. Zou het echt een actie voor Brandon vinden.
Maar Joa heeft toch helemaal geen olie nodig?quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:10 schreef Poesjuh het volgende:
Ter info
Joa belde eerder met hun bezorgen en zei: jij hebt vorige x een kan bakolie voor ons meegebracht, maar die is door de bv opgebruikt. Toch n foutje van de bv denk ik
Al hoop ik nog steeds dat de musketiers 0 euro verdienen vandaag
Oh, wat een naaier dan die Brandon.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:11 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Is al zeker. Adriaan zal hem steunen, net besproken
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik hoop dat ze knijter veel verdienen
Hahaha dat maakt dit forum ook leuk. Ongeacht hoe het uitpakt, er zijn altijd kijkers blijquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tja als die knul steunt krijgt, dan durft Brandon welquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, wat een naaier dan die Brandon.
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Omgquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Met bloed,weet en tranen.
en een pijldatum.
Nee, hij is en blijft een hypocriet. Eerst zeggen dat hij er niets vanaf wist en dat het genoemd was, maar dat hij gezegd had dat hij het niet zou doen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:14 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Tja als die knul steunt krikgt, dan durft Brandon wel
weer feest? man man ze benötigen wirklich geld sonst zijn niet zo vele feestenquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
184 kaarten verkocht voor vanavond.
spelfjauten hoort bij de house stijl, blijkbaarquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Met bloed,weet en tranen.
en een pijldatum.
Ik snap helemaal wat je bedoelt. Brandon is ook niet mijn favoquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, hij is en blijft een hypocriet. Eerst zeggen dat hij er niets vanaf wist en dat het genoemd was, maar dat hij gezegd had dat hij het niet zou doen.
Of Febo, kan ook natuurlijk. Ik heb er zin in. Gaat wel wat worden denk ik.
Zou ik ook het leukst vindenquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:18 schreef Mylene het volgende:
Ik hoop dat niemand daar verdiend![]()
.
Laat de BV maar failliet gaan, de sukkels van de yurt mogen ook lekker wegrotten.
Zou Lotus dan niet weer in een PTSS trip schieten?quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik bedenk me net.
Tim heeft hier ook wel voordeel aan. Hier kan hij ook nog seks hebben met zijn meisje.
De mijne al helemaal niet. Als ik hem alleen al zie of hoor, gaan mijn haren overeind staan. Denkt dat hij heel wat is, maar probeert als er fities zijn geweest, om daar ook een graantje van mee te pikken. Hij is de figurant die zich hulpeloos wil laten gelden met zijn rare theorieën die achterhaald zijn of oud nieuws, of nergens op slaan.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:18 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik snap helemaal wat je bedoelt. Brandon is ook niet mijn favo
shell die zo blij was met eindelijk een huisje, nu weer weg. zodra ze weg is weer uit met gerrit uiteraard. morgen al.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:20 schreef Mylene het volgende:
Gifkikker weg uit het huisje. Mooi, hopelijk snel weer gezeik tussen Shelley en Gerrit de parasiet![]()
.
En Shelly volgend jaar op de bank, die gaat de volle laag weer krijgen.
Lotus en Franny![]()
![]()
![]()
.
+1quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De mijne al helemaal niet. Als ik hem alleen al zie of hoor, gaan mijn haren overeind staan. Denkt dat hij heel wat is, maar probeert als er fities zijn geweest, om daar ook een graantje van mee te pikken. Hij is de figurant die zich hulpeloos wil laten gelden met zijn rare theorieën die achterhaald zijn of oud nieuws, of nergens op slaan.
Ik weet het niet. Met haar ptss kan ze alles maken, dus we gaan het zien.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:20 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zou Lotus dan niet weer in een PTSS trip schieten?
Zal niet lang duren. Ze hebben nu hun zin en vanavond bezoek. Die hebben morgen weer ruzie hoorquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:22 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
lijkt wel haast een test, kijken of shell die zo blij was met eindelijk een huisje, nu weer weg. zodra ze weg is weer uit met gerrit uiteraard. morgen al.
Als parasiet Gerrit vanavond een dame een blik waardig gunt en het valt verkeerd bij ijskoningin dan heb je gehaaid ruziequote:Op zaterdag 8 december 2018 15:20 schreef Poesjuh het volgende:
Lotus: ik ben benieuwd hoe lang dat samenwonen duurt
Franny: moet ik dan mijn bed weer afstaan?
L: nee, opgestaan is plaats vergaan
The girl's got issuesquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Met haar ptss kan ze alles maken, dus we gaan het zien.
Er zal genoeg gestookt worden. Daar kan je gif op innemen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:22 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Zal niet lang duren. Ze hebben nu hun zin en vanavond bezoek. Die hebben morgen weer ruzie hoor
Of vanavond Shelley aan de zuip,dan kan het nog eerder.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:22 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Zal niet lang duren. Ze hebben nu hun zin en vanavond bezoek. Die hebben morgen weer ruzie hoor
quote:
Toe maar,dat zijn geen goedkope schoentjes.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Hiske bedelen bij Joa voor haar en Chris voor Panama Jacks.
Jammer dat ik vanavond weg benquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er zal genoeg gestookt worden. Daar kan je gif op innemen.
Ohjaaaa dat meisje van die standhouder komt weer toch? Waar Shelley zo jaloers over deed. Was die niet ook in de uitzending door de vlog van merelquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:22 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hoe haalt ze het in haar hoofd!quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Jaaa shit ik krijg va 19u bezoek dus moet het ook missenquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:24 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Jammer dat ik vanavond weg ben
Wtfquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Ach, dat gezeik met geen rekening houden met elkaar en trauma's uit het verleden achter laten. Met Joa wordt toch rekening gehouden met het zuipen, zijn verleden? Hij wil ook geen geneuk in de vieze stink yurt. Prima, maar als je niet tegen gezuip kan van medebewoners en geneuk dan pleur je als Lotus maar lekker opquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:20 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zou Lotus dan niet weer in een PTSS trip schieten?
Ik ben wat anders gaan doen.quote:
Liggen op je bed of gaan neuken waar een ander bij ligt is een wezenlijk verschil.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:03 schreef MariaElena2018 het volgende:
Adje gaat liggen gelukkig mag hij dat gewoon doen. Niemand die naast hem wil gaan klappen.
Brandon is nog nooit zoveel op de streams geweest, hij heeft hout nodig is steviger zegt hij, geloof mij.
Joa eist dat er niet bij hem wordt geneukt maar stookt de anderen twee wel op om het bij Merel te gaan liggen doen. Hypocriet joch.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ach, dat gezeik met geen rekening houden met elkaar en trauma's uit het verleden achter laten. Met Joa wordt toch rekening gehouden met het zuipen, zijn verleden? Hij wil ook geen geneuk in de vieze stink yurt. Prima, maar als je niet tegen gezuip kan van medebewoners en geneuk dan pleur je als Lotus maar lekker op.
De broeders waren gisteren overdag aan't slapen en Christel wilde ze wakker klappen. Ze kreeg niet heel veel bijval (Erik, Hiske)quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Liggen op je bed of gaan neuken waar een ander bij ligt is een wezenlijk verschil.
Dus dat. Jammer dat ze hun zin hebben gekregen. Maar goed, vast niet voor langquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Joa eist dat er niet bij hem wordt geneukt maar stookt de anderen twee wel op om het bij Merel te gaan liggen doen. Hypocriet joch.
Oke dan hierbij sorry,quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:29 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
De broeders waren gisteren overdag aan't slapen en Christel wilde ze wakker klappen. Ze kreeg niet heel veel bijval (Erik, Hiske)
Adje gaan ze dus niet wakker klappen bijv. Dat is wat er bedoeld wordt nu. Heeft niks met neuken te maken.
Het is een wolfs in schaapskleren. Hij stookte Gerrit ook op Lotus het huisje uit te treiteren, je laat je toch niet wegjagen. Hij kan zelf nergens tegen, geen geneuk, geen medebewoners die dronken worden vanwege zijn traumatische verleden. Allemaal leuk en aardig. Lotus ook idem dito. Dan hoor je niet thuis in in Utopiaquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Joa eist dat er niet bij hem wordt geneukt maar stookt de anderen twee wel op om het bij Merel te gaan liggen doen. Hypocriet joch.
Die gasten moeten eens keihard terug gepakt worden met hen eigen stinkstreken. Ik zeg met zijn allen die wigwam in met je matras en eens kijken hoe ze daarop reageren.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:30 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dus dat. Jammer dat ze hun zin hebben gekregen. Maar goed, vast niet voor lang
En alles dus om Gerrit uit die yurt te krijgen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gasten moeten eens keihard terug gepakt worden met hen eigen stinkstreken. Ik zeg met zijn allen die wigwam in met je matras en eens kijken hoe ze daarop reageren.
Gerrit is nooit echt welkom geweestquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:33 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En alles dus om Gerrit uit die yurt te krijgen.
ja haske leuk toch ?quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:34 schreef Soulraven het volgende:
Wacht even... "we promoten het vergeten kind dus we geven jullie taart"?
Onzin. Iedereen woed daar altijd welkom geheten. Alleen maakt Gerrit daar nogal misbruik van. Dan snap ik wel dat je er op een gegeven moment een beetje zat van bentquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gerrit is nooit echt welkom geweest
Ja en dan hun dreigen en treiteren en gewoon alles terug doen wat ze hebben gedaan bij anderen. En dan ook vooral die gerrit en shelleyquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gasten moeten eens keihard terug gepakt worden met hen eigen stinkstreken. Ik zeg met zijn allen die wigwam in met je matras en eens kijken hoe ze daarop reageren.
gerrit moest uit de yurt, en gerrit moest bij lotus weg. ze proberen gerrit zover te krijgen dat ie eens moeite doet voor een eigen huis. hij probeert niet eens te leren een sjekkie te draaien, en doet niets om een huis te regelen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:33 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En alles dus om Gerrit uit die yurt te krijgen.
Nee delen staat niet in haar woordenboekquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:36 schreef Aggie46 het volgende:
Merel heeft een kerstpakket gehad.
"Tegen niemand zeggen hoor".
[ afbeelding ]
Grootste parasiet die daar rond loopt.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:37 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
gerrit moest uit de yurt, en gerrit moest bij lotus weg. ze proberen gerrit zover te krijgen dat ie eens moeite doet voor een eigen huis. hij probeert niet eens te leren een sjekkie te draaien, en doet niets om een huis te regelen.
Wordt dus sneaky in die hut geflikkerd en wordt morgenochtend door Merel, B&B opgevreten. Oh en Mike mocht erbijquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:36 schreef sjampoeh het volgende:
Merel heeft een kerstpakket gekregen
Tja, alleen maar actie-reactie in utopia. Van alle kanten hoorquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:38 schreef krabje het volgende:
dus toch bran burger?en dan zeggen dat de jongens uitdagen,wat is brenda nu dan aan het doen?moeten ze niet gek opkijken als er dan een tegenactie komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |